0

לייקים

שתהיו לראש: נרשמים לתואר היום במכללת אשקלון, מתפרנסים בשפע מחר

אם אתם צעירים, שאפתנים וחושבים קדימה בתשפ"א, אנחנו יודעים איפה תהיו בתשפ"ד.

שתהיו לראש: נרשמים לתואר היום במכללת אשקלון, מתפרנסים בשפע מחר

אם אתם צעירים, שאפתנים וחושבים קדימה בתשפ"א, אנחנו יודעים איפה תהיו בתשפ"ד.

שתפו:

במכינות הקדם-אקדמיות של הקמפוס החרדי במכללת אשקלון, תתחילו כבר עכשיו ללמוד לקראת תואר נחשב ופרנסה מצוינת במקצועות המובילים בישראל. ההזדמנות שלכם בעיצומה, גם ההרשמה 

שנהיה לראש, איחלנו (מרחוק) בראש השנה, אז בואו ננסה רגע להיות רק ראש. לחשוב מהשכל, לא מהבטן. לראות מעבר לתשפ"א, שמביאה בכנפיה חידוש ותקווה אך עדיין נושאת נתזים פסימיים של קורונה וסגר. הרי בסוף, בחסדי ה', נעבור גם את זה. העקומה תרד, הפעילות במשק תעלה, החיים יחזרו פחות-או-יותר למסלולם. ואיפה תהיו אז?

האם בראש השנה תשפ"ד, רק שלוש שנים מעכשיו, תזכו לעסוק במה שאתם אוהבים? לחבר תורה עם קמח, לחוש סיפוק אישי ומקצועי, ליהנות מהרווחה הכלכלית שחלמתם עליה? זה לגמרי אפשרי להיות לראש, אם תתכוננו מראש. החלטה נכונה היום לגבי הדרך המקצועית שלכם, ואתם בדרך לשם. מכאן הכל בידיים שלכם, וכתמיד, בידי שמיים.

הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון, מוביל מזה שנים את המסלול של אלפי צעירים חרדים להצלחה ולפרנסה בשפע. בעזרת סביבה מוקפדת והיצע תכניות לתואר ראשון, שיפתחו בפניכם את המשרות המבוקשות והרווחיות בשוק. עבור מי ששואף קדימה מדובר בנקודת זינוק מצוינת, נקודה.

להתקדם בדרך שלכם 

הקמפוס החרדי נוסד בליווי גדולי ישראל כדי שתוכלו ללמוד באווירה שמורה, עם תכנים מפוקחים, צוות מאנ"ש וסטודנטים חרדים כמוכם. הקמפוס נפרד פעמיים: נפרד משטח המכללה עצמה, ופועל בשני מרכזים, לגברים בגן יבנה ולנשים באשקלון.

רוצים להיות לראש אבל האנגלית שלכם מזדנבת מאחור? חסרה לכם תעודת בגרות? כאן מכירים מקרוב את הפער בין לימודי החול במגזר לבין דרישות האקדמיה ומתמחים בהשלמתו המקצועית והמהירה. המכינות הקדם-אקדמיות, כולל מכינות מקוצרות לבני שלושים פלוס, ממתינות לכם כדי שלא תמתינו בדרך לתואר.

והתואר? ראשון, אלא מה. ראשון ברמת הלימודים, בעדכניות ובהתאמה לפסגת שוק העבודה. לבחירתכם: מדעי המחשב בהתמחות אבטחת מידע (סייבר) ובשיתוף חברת 'רפאל'; כלכלה וניהול עם רכישת הבנה מעמיקה בהובלת עסקים; או עבודה סוציאלית בדגש על הביקוש העצום למטפלים מקרב הקהילה החרדית. שלוש אפשרויות, אינסוף דלתות לעתיד.

בוגרי הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון מוכיחים אחוזי תעסוקה גבוהים לצד רמות שכר מרשימות במיוחד. כדי להצטרף אליהם מחר, אתם מוזמנים להצטרף לקמפוס היום. ההרשמה לתואר ראשון ולמכינות בעיצומה. לפרטים: 08-678-9158 או [email protected].

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים