0

לייקים

בעקבות מגפת הקורונה Beko משיקה סדרת מוצרי חשמל ראשונה מסוגה המחסלת למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים

סדרת מוצרי החשמל החדשנית לבית, אשר הושקה במסיבת עיתונאים ווירטואלית, עושה שימוש בטכנולוגיות תאורת UV, חום וקיטור כדי לספק פתרון לחיטוי בבית

שתפו:

בעקבות מגפת הקורונה Beko משיקה סדרת מוצרי חשמל ראשונה מסוגה המחסלת למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים

סדרת מוצרי החשמל החדשנית לבית, אשר הושקה במסיבת עיתונאים ווירטואלית, עושה שימוש בטכנולוגיות תאורת UV, חום וקיטור כדי לספק פתרון לחיטוי בבית

שתפו:

Beko, מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל באירופה, השיק את Hygiene Shield, סדרה פורצת דרך של מוצרי חשמל לבית, אשר פותחה בתגובה לצרכים החדשים של הצרכנים בעידן שאחרי הסגר במסגרת המלחמה במגפת הקורונה. סדרת המוצרים החדשנית של Beko מתחילה עידן חדש בתחום מוצרי החשמל לבית והופכת אותה לחלוצה בתחום.

סדרת המוצרים החדשה כוללת שבעה מוצרים בעלי תוכניות חיטוי מובנות ופונקציות המאפשרות חיטוי מוצרי מזון ארוזים וחפצים אחרים במטרה לסייע לצרכנים להסתגל ל"שגרת הקורונה" בביתם. סדרת Hygiene Shield פותחה בעקבות מחקר צרכנים מעמיק שנערך ברחבי העולם והיא בעלת טכנולוגיה חדשנית, המסוגלת לחסל למעלה מ-99%  מהחיידקים והווירוסים (לרבות נגיף הקורונה) ולספק לצרכנים רמת ביטחון שאין לה תחרות בשוק.

מחקר שערכה Beko ב-31  מדינות חשף כי היגיינה היא אחד הנושאים המטרידים ביותר את הצרכנים בתקופה זו. רבים מאיתנו מחטאים את המוצרים שרכשנו בסופרמרקט כשאנו מגיעים הביתה, חוששים להחזיק את הסמארטפון והמפתחות שלנו או משתדלים להשאיר את המעילים שלנו בכניסה לבית. נתוני המחקר מצביעים כי אנשים הגדילו את תדירות הניקיון והכביסה בביתם וחלקם אף מחטאים את מצעי המיטה לפני השימוש הראשון.

בשל מגפת קורונה – מנקים יותר, מכבסים יותר ומנקים את אריזות המוצרים מהסופר

75% מהנשאלים העידו כי הם מנקים את הבית לעתים קרובות יותר, 64% ממשתתפי המחקר דיווחו כי הם מכבסים בתקופה זו לעתים קרובות יותר מבעבר ו-68% שיתפו כי הם מקדישים יותר תשומת לב לניקיון האריזות של המוצרים שרכשו.

סדרת המוצרים החדשה של Beko שואבת השראה מהטבע ועושה שימוש בטכנולוגיות של קיטור וחום בכדי לאפשר לצרכנים להשיג רמות היגיינה גבוהות בביתם.

את מסיבת העיתונאים פתח האקאן בולגורלו, מנכ"ל ארצ'ליק, חברת האם של BEKO ולאחר מכן התקיים פאנל מומחים בהשתתפות מנהלת השיווק הראשית של ארצ'ליק, זיינפ יאלים אוזון ומשתתפים אורחים בהם ד"ר שרה ג'ארוויס, מומחית לבריאות ורפואה, כריסטופר סנדרסון, מייסד שותף ומנכ"ל  The Future Laboratory, חברת ייעוץ בתחום חיזוי מגמות.

"השנה האחרונה הייתה קשה מאוד וכעת אנו בטוחים יותר מתמיד שלכל אחד צריכה להיות גישה למוצרים איכותיים בביתם, הדואגים לצרכן ולסביבה שלו. אנו נרגשים להשיק את החידושים האחרונים של Beko ואת סדרת המוצרים השלמה הראשונה שלנו, המציעה לצרכן את כל סוגי מוצרי החשמל הלבנים לבית מאותה הסדרה – Hygiene Shield. המוצרים פותחו כדי לסייע לצרכנים להשיג רמות היגיינה מקצועיות גם בבית ולהגן עליהם מפני זיהומים ומחלות. הטכנולוגיות שלנו נבדקו באופן בלתי תלוי על-ידי Airmid health Group, מכון מחקר ומעבדה ביו-רפואית מובילה. נכון להיום, מכונות הכביסה, המקררים, התנורים ומכונות הכביסה משולבות המייבש של Beko מסדרת Hygiene Shield הוכיחו כי הם מחסלים יותר מ-99% מהחיידקים והווירוסים. המבדקים של שאר המוצרים עדיין בעיצומם ואנו מצפים להשלים את הבדיקות ותהליכי ההסמכה עד נובמבר 2020. אנו מקווים שמוצרינו יעניקו לצרכנים שלוות נפש שבתיהם בטוחים ונקיים בשעה שכולם מנסים להתרגל ל"שגרת הקורונה", אמר מנכ"ל ארצ'ליק האקאן בולגורלו.  

ד"ר שרה ג'ארוויס אמרה:"הבעתי בעבר את דעתי החיוביות בראיונות טלוויזיה על שימוש בטכנולוגיה של קרינת UV למטרות חיטוי. שיטה זאת משמשת כאמצעי חיטוי בבתי חולים, מטוסים ומפעלים כבר כמה שנים ונמצאת בשימוש בסין מאז אפריל האחרון. מגפת הקורונה גרמה לכולנו לחשוב על אופן החיים שלנו מחוץ לבית, באמצעות שימוש במסכות וריחוק חברתי, אך אני רואה שהמטופלים שלי דואגים גם להיגיינה בבית, המקום שבו אנו מבלים שעות ארוכות מתמיד. איני חושבת שכולנו צריכים לחזור כבר למקומות העבודה. עבודה מהבית, כאשר היא אפשרית, תשמור על ביטחוננו ותצמצם את התפשטות הנגיף. האתגר הוא לשמור על ניקיון הסביבה שלנו. אני ממליצה למטופלים שלי לכבס מגבות (במיוחד המגבות המשמשות בשירותי האורחים) ומטליות לעתים קרובות יותר ולכבס את מסכות הפנים המגינות מפני קורונה לאחר כל שימוש".

כריסטופר סנדרסון, מנכ"ל The Future Laboratory, חברת ייעוץ בתחום חיזוי מגמות, כתב בדו"ח חדש :"הבית ממלא תפקיד מרכזי במשבר העולמי האחרון ומשמש כעת גם כמשרד, בית ספר, חדר-כושר, מסעדה ואפילו כחדר טיפולים.  הבתים שלנו הפכו לקו החזית של החיים שנהגנו לנהל בחוץ".

סדרת Hygiene Shield החדשה של Beko כוללת שבעה מוצרים:

  1. מכשיר חיטוי בקרינת UV

נגיף הקורונה מסוגל לשרוד על משטחים חלקים עד חמישה ימים. לפיכך, מכשיר החיטוי החדש של Beko עושה שימוש בטכנולוגיית UV כדי לנקות פריטים שהשתמשתם בהם מחוץ לבית או כאלה שמהווים מגנט טבעי לחיידקים ובקטריות כגון מפתחות, טלפונים, ארנקים, מוצרים ארוזים מהסופר, שקיות ניילון, בקבוקי תינוקות וצעצועים. כל אלה ניתנים לניקוי בתכנית שנמשכת 40-20 דקות ללא כל נזק לחפצים. את המכשיר החכם והנייד אפשר להציב בכל מקום בבית וצג המגע שלו מאפשר שימוש נוח במיוחד.

  • מקרר מקפיא תחתון עם מגירת חיטוי

המקרר החדש מסדרת HygieneShield  של Beko מחטא פריטי מזון ואריזות אטומות ומחסל יותר מ-99%  מהחיידקים והנגיפים בתוך כ-40 דקות. במקום לנגב כל פריט שהבאתם הביתה מהסופר או לאחסנו במקום בטוח למספר ימים, תנו למקרר לעשות זאת בשבילכם. מגירת החיטוי הנפרדת, הנמצאת מעל מגירת הירקות, מחסלת נגיפים וחיידקים בטכנולוגיית תאורת UV הממוקמת מעל תא החיטוי.

  • מייבש כביסה עם טכנולוגיית קרינתUV

אין זה מעשי לכבס את הבגדים מדי יום ויש בגדים שאי אפשר לכבס בטמפרטורות גבוהות. עם זאת, אנו ב-Beko רוצים שתרגישו בטוחים שהבגדים שלכם היגייניים. מייבש הכביסה החדשה מסדרת HygieneShield  מחסל חיידקים ווירוסים ומחטא את הכביסה בדרך נוחה ובטוחה. תכנית UV Hygienic Refresh מרעננת עד שישה פריטי לבוש יבשים.  בנוסף, התכנית מייבשת ומחטאת עד 5 ק"ג של בגדים שכובסו בטמפרטורה נמוכה.

  • מכונת כביסה ומכונת כביסה משולבת מייבש מסדרת HygieneShield

איננו יודעים עדיין כמה זמן נגיף הקורונה שורד על בדים ורבים מאתנו מודאגים לגבי מצב הבגדים כשאנו חוזרים הביתה.  אנו כן יודעים שאנשים נוהגים כעת לכבס את הבגדים בתכניות ארוכות יותר ובטמפרטורות גבוהות יותר עקב מגפת הקורונה. הרגלים אלה עולים כסף, מזיקים לסביבה ועלולים לפגום בבגדים האהובים עלים. באמצעות אלגוריתם חכם, ערוץ חימום נוסף ומערכת אוורור, תכנית Hygiene Therapy ממלאת את התוף באוויר חם כדי לשמור על טמפרטורה של 60 מעלות ולחטא את הבגדים באופן יסודי ללא מים. יותר מ-99% מהחיידקים והווירוסים מחוסלים בדרך זאת מ-2 קילוגרם של כביסה במשך 58 דקות ואתם נהנים מחיסכון כספי ושומרים על כדור הארץ משימוש בכימיקלים ובזבוז מים.

  • תנור בילט-אין עם קיטור רווי וחום

התנור החדש מסדרת HygieneShield לא רק מבשל אלא גם מחטא. באמצעות עוצמת החיטוי יוצאת הדופן של קיטור רווי וחום, התנור מציע שתי תכניות חיטוי נפרדות הפועלות ב-70°C  וב-120°C  בהתאמה. שימוש של רבע שעה בתנור בטמפרטורה של70°C  יחטא את משטחים של מוצרי מזון ארוזים ויהפוך את הצד החיצוני של מאפים להיגייני יותר מבלי להשפיע על הטעם והמרקם. שימוש של 20 דקות בתנור בטמפרטורה של120°C  יחטא פריטים כגון קערות מתכת ומוצרי זכוכית.

  • מדיח כלים HygieneShield

אנשים סומכים על מדיח הכלים הרבה יותר מאשר על הדחת כלים ידנית. מאחר ו-79% מאתנו מבשלים כעת יותר בבית, הכלים עשויים להצטבר. להשגת תוצאות היגייניות יותר, מדיח הכלים החדש מסדרת HygieneShield מציע פונקציית היגיינה עם קיטור ופונקציות נוספות של שטיפה חמה. הקיטור המופק משימוש בטמפרטורות גבוהות והשטיפה החמה הנוספת מבטיחים שכל משטח של כל כלי יצא היגייני לחלוטין. מדיחי הכלים מהסדרה החדשה כוללים טכנולוגיית HygieneIntense המספקת תכנית חיטוי בטמפרטורה גבוהה מ-60°C (בשטיפה העיקרית) ו-70°C (בשטיפה החמה). כלומר, הפונקציה הייחודית לסדרת מדיחי הכלים מסדרת HygieneShield עם פונקציית HygieneIntense מאפשרים חיטוי כלי מטבח בטמפרטורה הגבוהה מ-60 מעלות למשך 50 דקות. פונקציה ייחודית זו מספקת שלב שטיפה נוסף כדי להגביר את רמת ההיגיינה. טכנולוגיית HygieneIntense נבדקה באופן בלתי תלוי באוניברסיטת Rhine Waal.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים