0

לייקים

תומכים בעסקים ישראלים ברשת השנה השביעית, צפי ליותר מ- 2,000 עסקים מקומיים שישתתפו ב-ShoppingIL ביוזמת Google

ShoppingIL 2020 google יתקיים ב-10-11 בנובמבר ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות ויתן הזדמנות לתמוך בעסקים ישראלים; בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון רחב של מבצעים מיוחדים לימי המכירות המקומיים

שתפו:

תומכים בעסקים ישראלים ברשת השנה השביעית, צפי ליותר מ- 2,000 עסקים מקומיים שישתתפו ב-ShoppingIL ביוזמת Google

ShoppingIL 2020 google יתקיים ב-10-11 בנובמבר ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות ויתן הזדמנות לתמוך בעסקים ישראלים; בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון רחב של מבצעים מיוחדים לימי המכירות המקומיים

שתפו:

  • לראשונה, בשל המצב, התקיימה השנה האקדמיה של ShoppingIL במטרה לעזור לעסקים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית ולקבל כלים למכירה ברשת. כ-20 בוגרים הצליחו להקים מערך מכירות וישתתפו ביוזמה השנה. 
  • יותר מ-80% מהעסקים שהשתתפו בשנה שעברה יקחו בה חלק גם השנה
  • יותר מ-20% מהעסקים הקטנים והבינוניים פיתחו בתקופת הקורונה אפשרויות מכירה באתר שלהם.
  • בתי העסק שהשתתפו בימי המכירות אשתקד העידו כי 24% מהרוכשים היו לקוחות חדשים
  • בשנה שעברה, כ-20% מההקלקות באתר ShoppingIL היו עבור עסקים המייצרים כחול לבן
  • גם השנה, בחרה Google נבחרת של סטרטאפים מקומיים שיציעו לבתי העסק מגוון פתרונות טכנולוגיים לשיפור הביצועים של אתרי הסחר שלהם

חודש הקניות המקוון יפתח גם השנה בחודש נובמבר עם ShoppingIL, יוזמת הקניות כחול-לבן ברשת. השנה, אירוע זה מקבל משמעות חדשה לנוכח המגיפה שפקדה את העולם. בזמן שאנשים לא הורשו להתרחק מהבית, ועסקים נאלצו לסגור את החנות הפיזית, עסקים רבים נאלצו להתמקד באפיק המכירה הדיגיטלי של העסק או לבנות אחד שכזה יש מאין.

יותר מתמיד, מוזמנים השנה הגולשים הישראליים לתמוך בבתי עסק ישראליים ביוזמת הקניות כחול-לבן ברשת, ShoppingIL, שתיערך השנה בפעם השביעית.

השנה נרשמו מעל 2,000 בתי עסקי מקטגוריות שונות, גידול של 20% מהשנה שעברה ושיא של כל הזמנים. ניתן לראות עליה של 90% במספר העסקים המצטרפים בתחום אופנת הילדים, מעל ל-50% יותר עסקים באופנת נשים וגברים וכ-60% יותר עסקים בתחומי פארמה, ילדים ומוצרים לבית ולגינה מבשנה שעברה.

החל משעה 00:01 ביום שלישי ה-10 בנובמבר ולמשך 48 שעות, יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד כמו לדוגמה סטימצקי, הודיס, סולתם, באג, שילב, tweantyFourSeven, אלדו ועוד. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את האירוע באתר shoppingil.co.il.

2020 היא שנת מפנה מבחינת המכירות הדיגיטליות. המצב הייחודי הגביר את החיפושים סביב קניות אונליין ואנחנו עדים לצמיחה של 28% בחיפושים הקשורים לקניות באינטרנט, וצופים צמיחה של 15% בחודש נובמבר. שיעור הקניות ברשת צמח בשנה האחרונה בכל הקטגוריות כמו 54% צמיחה בקניות אונליין של אופנה, ו-46% צמיחה במוצרי אלקטרוניקה (מתוך מחקר של Google ו-Kantar, להלן גרף). גם העסקים מתאימים עצמם לשינויים. על פי נתוני הלמ״ס, בעקבות המשבר נרשם גידול במספר העסקים המוכרים ברשת. כ-31% מהעסקים במסחר הקמעונאי הוסיפו אפשרות של שילוח המוצר לבית הלקוח וכ-24% מהעסקים פיתחו אפשרות לרכישה מקוונת של מוצריהם.

תומכים בעסקים ישראלים ברשת השנה השביעית, צפי ליותר מ- 2,000 עסקים מקומיים שישתתפו ב-ShoppingIL ביוזמת Google

עם ההבנה שעסקים זקוקים לעזרה במעבר לפעילות אינטרנטית, הקימה Google במהלך חודש אוגוסט את האקדמיה של ShoppingIL. מטרתה לסייע לבעלי עסקים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית העסקית ולתת להם כלים והבנה במכירות אונליין כדי שבסוף התהליך יוכלו העסקים לתת שירות ללקוחות מרחוק תוך הפחתת עלויות הפרסום, איתור לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות. האקדמיה היא ללא עלות ובשיתוף wix, קרן שמש, ישרכארט עסקים, ג׳וינט ישראל ומרכז השלטון המקומי. את התכנית עצמה מפעילה חברת אלווישן.

לאקדמיה נרשמו כבר 1,399 עסקים קטנים ובינוניים מ-58 יישובים ברחבי הארץ. מאז השקת התכנית באמצע אוגוסט, התקיימו במסגרת האקדמיה לימודים בהיקף של למעלה מ-98 שעות לימוד, כאשר 31 עסקים כבר סיימו את התכנית בהצלחה. בעקבות התוכנית, הוקמו עד כה 52 אתרי סחר חדשים, כ-20 מהם ישתתפו ב-ShoppingIL כבר השנה. העסקים הצליחו בזמן שיא של שלושה חודשים להעמיד מערך מכירות אינטרנטי המאפשר להם להשתתף במכירה כבר השנה.

מיזם ShoppingIL נולד לפני כ-7 שנים, ביוזמת Google, במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, להעלות מודעות ולחשוף את הצרכנים לעסקים ישראליים שמוכרים ברשת. המיזם שם לעצמו דגש לתת במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה. מנתוני Google עולה כי, כ-80 אחוז מהעסקים המשתתפים בימי המכירות הם עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים.

בשנה שעברה, למעלה מחצי מיליון ישראלים רכשו מוצרים ב-ShoppingIL, בה השתתפו 1,660 עסקים. בטראפיק של אתרי המסחר שהשתתפו באירוע נרשם גידול של קרוב ל-160% בממוצע לעומת יום עסקים רגיל. ב- Google מציינים כי תקופת הקניות מאופיינת בפתיחות למותגים חדשים, דבר המסייע לעסקים המקומיים להרחיב את קהל לקוחותיהם. בשנת 2019 כ-24% מהרוכשים היו לקוחות חדשים של בתי העסק והחנויות השונות באירוע והגידול במכירות היומיות ביחס ליום ממוצע עמד על 108 אחוזים.

zap השוואת מחירים תפעיל זירת מבצעים שתציג באתר ייעודי אלפי מבצעים אטרקטיביים במיוחד למשך 48 שעות של הפעילות. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה מיוחדים ועוד.

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה יציג באתר ShoppingIL מתחם כחול לבן שכולל עסקים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". בשנה שעברה, כ-20% מההקלקות באתר ShoppingIL היו על עסקים המייצרים כחול לבן. בין היצרנים המקומיים שיוצגו במתחם הייעודי, ניתן למצוא את סודהסטרים, פולירון, ד״ר גב, אבישג ארבל, סבתא ג׳מילה ועוד

גם השנה, בחרה Google נבחרת של ארבעה סטארט-אפים מקומיים שיציעו לבתי העסק המשתתפים מגוון של פתרונות טכנולוגיים לשיפור הביצועים של אתרי הסחר שלהם, בהנחות ובהטבות מיוחדות. הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית: AdScale המציעה מערכת פרסום אוטומטי מבוסס AI לאתרי איקומרס, adoric שפיתחה פלטפורמה ליצירת מודעות בתוך האתר להגדלת רווחיות, buywith המציעה כלי המאפשר לגולש/ת להזמין חבר/ה להתייעצות באתר ו- Box o' Mine אתר ראשון מסוגו בישראל לעיצוב אריזות ממותגות בממשק תלת מימד.

בדומה לשנים הקודמות, ShoppingIL מתקיים במתכונת פתוחה המאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק במיזם, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים