0

לייקים

חברת אנקר משיקה בישראל מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הסאונד של המותג Soundcore

אנקר משיקה מגוון מוצרים של מותג הסאונד Soundcore של החברה, ביניהם רמקולים ניידים, אוזניות True wireless ואוזניות גיימינג אשר יהיו זמינים ברשתות ובחנויות בפריסה ארצית

שתפו:

חברת אנקר משיקה בישראל מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הסאונד של המותג Soundcore

אנקר משיקה מגוון מוצרים של מותג הסאונד Soundcore של החברה, ביניהם רמקולים ניידים, אוזניות True wireless ואוזניות גיימינג אשר יהיו זמינים ברשתות ובחנויות בפריסה ארצית

שתפו:

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, ממשיכה במגמת הרחבת הפעילות בישראל ומשיקה מוצרים חדשים בקטגוריית מוצרי הסאונד של המותג Soundcore של החברה.

המוצרים החדשים אשר הושקו בישראל:

רמקול Soundcore Flare 2 – רמקול בלוטות' עם סאונד היקפי של 360 מעלות המספק זמן נגינה של 12 שעות. הרמקול עמיד למים בתקן IPX7 ומתאים לשימוש מחוץ לבית. כדי להעצים את חווית הסאונד, ניתן לחבר את הרמקול למעל ל-100 רמקולים נוספים מאותו הדגם באמצעות טכנולוגיית PartyCast ולהאזין לצלילים המועדפים עליכם ממספר מכשירים בו-זמנית. טכנולוגיית BassUp מספקת את צלילי הבאס הראויים לסאונד שאתם משמיעים, יחד עם שבב DSP בעיצוב מותאם אישית ורדיאטורים כפולים המספקים 100% יותר באס מאשר רמקולי בלוטות' ניידים רגילים. כמו כן, ניתן לשלוט ברמקול באמצעות אפליקציית Soundcore ולבחור מבין 6 מצבי תאורה להתאמה אידיאלית למצב הרוח הנוכחי שלכם. הרמקול בעל כניסת USB-C והוא מגיע לטעינה מלאה תוך 3 וחצי שעות. מחיר: 349 שקלים.

רמקול Soundcore Rave Neo – רמקול בלוטות' עמיד למים בתקן IPX7 דואג שהחגיגה תימשך גם מתחת למים. הרמקול בעל הספק של 50W וסאונד עוצמתי המגיע עד ל-98 דציבלים. הבאס האינטנסיבי מסופק באמצעות רדיאטור פאסיבי וטכנולוגיית BassUp הבלעדית של החברה כדי לשפר את התדרים הנמוכים בזמן אמת לחוויה אופטימלית. טכנולוגיית ה-PartyCast מאפשרת להתחבר למעל ל-100 רמקולים מאותו הדגם באמצעות מכשיר אחד ולסנכרן בין המוזיקה והתאורה בכולם במקביל. אורות ה-LED המובנים מתאימים את עצמם לכל שיר שמתנגן ויוצרים חוויה וויזואלית מהפנטת. הרמקול בעל זמן נגינה של 18 שעות וכניסת USB מובנית המאפשרת לכם להטעין מכשירים נוספים תוך כדי השימוש בו. מחיר: 499 שקלים.   

רמקול Soundcore Rave Mini – רמקול בלוטות' המאפשר לכם ליהנות מאספקת סאונד של 80W באמצעות וופר בגודל 5.25 אינץ', טוויטר בגודל 2 אינץ' ורדיאטור פאסיבי בגודל 5.25 אינץ'. טכנולוגיית BassUp של החברה מתאימה ומגבירה את התדרים הנמוכים בזמן אמת לחוויית האזנה מיטבית. הרמקול עמיד למים בתקן IPX7, כאשר המעטפת שלו יוצרת איטום בלתי חדיר המאפשר את המשך ניגון המוזיקה גם מתחת למים. נורות ה-LED של הרמקול יוצרות תצוגה המותאמת למוזיקה המתנגנת, כאשר ניתן להשתמש באפשרות Light DJ באפליקציית Soundcore כדי לשלוט ולהחליף בין האורות השונים. זמן נגינה של 18 שעות מספק לכם שעות של הנאה מהמוזיקה האהובה עליכם ומאפשר להטעין את הנייד שלכם במידת הצורך בעזרת כניסת USB מובנית מבלי להפסיק את פעילות הרמקול. מחיר: 699 שקלים.

אוזניות אלחוטיות Soundcore Liberty 2 Pro – אוזניות True Wireless בעלות עיצוב חדשני, מבנה אקוסטי מאוזן של חברת Knowles ודרייבר דינמי של 11 מ"מ. אסטרטגיית ה-Astria של החברה מבטלת לחלוטין את ההפרעות, תוך הפקת טרבל ובאס הרמוניים המספקים סאונד איכותי. האוזניות קיבלו המלצה על ידי 10 מפיקים זוכי פרסי גראמי. הסאונד מסופק עם עומק וניואנסים ללא רבב, כאשר כל כלי נגינה נשמע היטב לאורך קשת צלילים רחבה. האוזניות מספקות זמן האזנה של 8 שעות, כאשר מארז הטעינה מספק 3 טעינות נוספות מלאות. 10 דקות טעינה באמצעות מארז הטעינה יספקו עד לשעתיים של האזנה. ניתן להטעין את המארז באמצעות מטען USB-C מהיר או באמצעות מטען Qi אלחוטי תואם. טכנולוגיית ה-HearID מנתחת בצורה חכמה את פרופיל השמיעה הייחודי שלכם ויוצרת מערך סאונד מותאם במיוחד עבור האוזניים שלכם. האוזניות בעלות 4 מיקרופונים וטכנולוגיית cVc 8.0 להפחתת רעשים, המאפשרים את בידוד הקול והעברתו לצד המאזין באופן צלול לחוויית דיבור רציפה. מחיר: 599 שקלים.      

אוזניות Soundcore Life Q10 – אוזניות Over-Ear אלחוטיות בעלות תו התקן Hi-Res הניתן רק למכשירי אודיו המסוגלים להפיק את הייצוג המדויק ביותר של הצלילים כפי שהופקו במקור. בשונה מאוזניות אחרות, ה-Life Q10 מספקות סאונד של עד ל-40 קילו הרץ (KHz) לחוויית האזנה עשירה. טכנולוגיית BassUp הייחודית של החברה מנתחת את התדרים הנמוכים של האודיו בזמן אמת ומיד מגבירה את צלילי הבאס. בשילוב עם דרייברים דינמיים של 40 מ"מ, עוצמת הבאס מוגברת עד ל-100%. האוזניות מספקות זמן האזנה של 60 שעות. שבב בלוטות' מתקדם עם צריכת חשמל מופחתת משולב עם הטכנולוגיה של אנקר כדי לספק זמן האזנה עצום בהשוואה לאוזניות אלחוטיות מסוג over-ear אחרות, מה שמאפשר להשתמש באוזניות במשך שעתיים ביום למשך חודש שלם. טעינה מהירה של 5 דקות מספקת זמן האזנה של עד 5 שעות. האוזניות בעלות כניסת USB-C לטעינה נוחה. מחיר: 249 שקלים.   

אוזניות Soundcore Life Q20 – אוזניות Over-Ear אלחוטיות עם דרייברים דינמיים של 40 מ"מ המפיקות אודיו באיכות Hi-Res – הסמכה הניתנת רק למכשירי אודיו המסוגלים להפיק סאונד יוצא דופן. האוזניות בעלות ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ומפיקות את המוזיקה שלכם בתדרים גבוהים מורחבים המגיעים עד ל-40 קילו הרץ ומספקים צליל בהיר בצורה יוצאת מן הכלל. האוזניות נבחנו במעל ל-100,000 תרחישים אמיתיים כדי לכוון את 4 המיקרופונים המובנים בעלי ANC ואלגוריתם ANC דיגיטלי. לכן, ביטול הרעשים האקטיבי ההיברידי יכול לאתר ולבטל מגוון רחב של רעשים בתדירות נמוכה ובינונית, כמו מנועי מכונית ומטוסים בשיעור של עד 90%. טכנולוגיית ה-BassUp מבצעת ניתוח בזמן אמת של התדרים הנמוכים כדי לחזק מידית את תפוקת הבאס. האוזניות מספקות עד ל-40 שעות של נגינה רצופה ואלחוטית במצב של ביטול רעשים אקטיבי בווליום של 60%, כאשר ניתן לקבל עד ל-60 שעות נגינה במצב מוזיקה סטנדרטי. טעינה של 5 דקות בלבד מספקת זמן האזנה של עד 4 שעות. מחיר: 399 שקלים.       

אוזניות Soundcore Strike 3 – אוזניות גיימינג בעלות סאונד 7.1 ווירטואלי היקפי ודרייברים של 52 מ"מ. היתרון במשחק מתקבל בעזרת דרייבר היקפי אשר תוכנן במיוחד כדי להדגיש את הסאונד של צלילי היריות והצעדים כדי לא לפספס את המקום שבו נמצא האויב שלכם. כרית האוזניים עשויות מריפוד אוורירי בתוספת ג'ל קירור לשמירה על קור רוח בזמן שאתם חורכים את לוח התוצאות. האוזניות בעלות מיקרופון מבטל רעשים המתנתק במלואו ומאפשר לכם לשוחח עם חברי הצוות שלכם בצורה בהירה וברורה. המיקרופון עמיד לזיעה, מים, רוק ומשקאות בתקן IPX5. ניתן להתאים כל היבט בחוויית המשחק באמצעות אפליקציית Soundcore Gaming. מחיר: 299 שקלים.     

סאם בודר, מנהל פעילות אנקר ישראל, טורקיה ומרכז אסיה, אמר כי, "אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות בישראל ושמחים להשיק מוצרים נוספים בקטגוריית מוצרי הסאונד של המותג Soundcore של החברה, אשר זמינים בפריסה ארצית. המוצרים שנוספו לפורטפוליו החברה בישראל יאפשרו לכל חובבי הסאונד ליהנות מחוויית סאונד איכותית ועשירה בכל זמן ובכל מקום שבו הם נמצאים". 

זמינות מוצרי החברה זמינים בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell ברשתות פלאפון, KSP, icell, א.ל.מ, iDigital ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות אי אר סלולר, Mobi Cell, 360 עולם של חדשנות, Touch, מחסן הסלולר, Yo Yo Digital, GoMobile ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. כל המוצרים מגיעים עם 18 חודשי אחריות

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים