1

לייקים

KOSHER LUXURY TRAVEL: מסעדות כשרות, בתי כנסת, מרכז קשרי עסקים ואקדמיה, מרכז יהודי ראשון מסוגו מוקם בדובאי

כחלק מהנורמליזציה ביחסים שבין ישראל לאיחוד האמירויות מוקם בימים אלו מרכז יהודי על אונית הפאר המפורסמת - QE2 (קווין אליזבת 2) KOSHER LUXURY TRAVEL

KOSHER LUXURY TRAVEL: מסעדות כשרות, בתי כנסת, מרכז קשרי עסקים ואקדמיה, מרכז יהודי ראשון מסוגו מוקם בדובאי

כחלק מהנורמליזציה ביחסים שבין ישראל לאיחוד האמירויות מוקם בימים אלו מרכז יהודי על אונית הפאר המפורסמת - QE2 (קווין אליזבת 2) KOSHER LUXURY TRAVEL

שתפו:

אשר עוגנת במרינת דובאי לצד מגה היאכטות היוקרתיות בעולם. במרכז יפעלו בתי כנסת, מרכז עסקים, מסעדות גורמה, דלפקי אטרקציות  ואף בית ספר ללימודי בישול כשר והדרכת שפים מקומיים. בין שותפי המיזם: אנשי עסקיים מקומיים, יזם התיירות היהודי מנחם כהן, וראש הקהילה היהודית בדובאי סולי וולף

מרכז יהודי קהילתי ראשון מסוגו מוקם בימים אלו על סיפון אניית הענק – QE2 אשר עוגנת במרינה של דובאי. במרכז יפעלו בתי כנסת, מסעדות כשרות – חלבית ובשרית, מעדנייה כשרה לקניית מוצרי מזון ישראליים ואוכל מוכן, מרכז קשרי משקיעים ועסקים הכולל חדרי לינה ואירוח חדרי כנסים ואולמות אירועים, ואף בית ספר להדרכת אורח החיים הישראלי ומנהגי הבישול הכשר לשפים מקומיים . היוזמה הינה פרי של שיתוף פעולה בין חברת  – NY Koen Group, מנחם כהן  מבעלי קבוצת –  KLT- Kosher Luxury Travel  המתמחה בחוויית תיירות לקהל היהודי ושומר הכשרות מרחבי העולם  וכן ראש הקהילה היהודית של דובאי סולי וולף. 

אחד מהאתגרים השאפתניים של היוזמה היא הקמת מטבח מרכזי שיספק שירותים לכל הזרועות השונות של המרכז – לכנסים ואירועים של מרכז העסקים, למסעדות, למעדנייה ולבית הספר כמו גם מזון כשר לשוהים במלונות דובאי והאיחוד . לשם כך הגיע לאיחוד השף הראשי של רשת ישרוטל (רויאל ביץ) ונבחרת ישראל איתן מזרחי, אשר פועל בימים אלו בשיתוף נציגים מקומיים על בניית המערך ופתיחתו בחודש הבא כמו גם הדרכת שפים מקומיים למאפייני הטעם של הקהל היהודי.

"התוכנית היא להפוך את המטבח הענק לכשר למהדרין", מסביר מנחם כהן בעל ניסיון בפרויקטים דומים בעבר. המטבח הכשר החדשני שצפוי לקום כחלק מהמרכז בדובאי משתרע של שטח של 2000 מטר, כולל מאפיה וקונדיטוריה, עמדות ייצור שוקולד, פטיסרי להכנת קינוחים, תנורי טאבון ועמדות גריל וצפוי לספק לא רק את שירותי ההסעדה על האנייה – בחדר האוכל ובמסעדות הכשרות, אלא גם יציע שירותי קייטרינג לקבוצות מטיילים שומרי כשרות ברחבי דובאי, לחברות תעופה וספנות ולחברות המפיקות אירועים וחתונות באמירויות ולהוסיף בכך מענה לקהל סוכני התיירות העולמי הכשר. "מעבר לניהול מטבח יש פה אופרציה גרנדיוזית. בין היתר ניהול מלאי כשר ברמות הדרושות, התייחסות למאכלי עדות ולחגים יהודיים, שירותי הסעה מהירים למקומות שונים בדובאי, ואישורים ממשלתיים אשר לשמחתנו אותם כבר קיבלנו לצד ברכת הרשויות לצאת לדרך". בנוסף לשותפות בהקמת המרכז הקהילתי היהודי, תציעה חברת –KLT-  Kosher Luxury Travel מגוון רחב של פתרונות לחופשות כשרות בדובאי, תוך שותפויות עם מלונות עסקיים בטווח מחירים רחב. 

בנוסף לכך, יפעל במקום מרכז מבקרים ומשרדי אטרקציות בשיתוף חברות מקומיות אלו יציעו  מגוון רחב של אטרקציות פנאי ספורט וטיולים למשפחות ולקבוצות בהם: טיולים וארוחות במדבר, גלישת חול, ספורט ימי וטיולי יאכטות, פארקי מים, הסעה וליווי לקניונים ואתרי קניות, רכיבה על גמלים, טרקטורונים ובאגי השכרת רכבי יוקרה ועוד ועוד.

מרכז העסקים וקשרי המשקיעים שכבר פועל  במקום  יפעל לעידוד יחסי המסחר במדינה ויציע סל פתרונות לחברות ולגופים ישראליים לרישום חברות כמו גם מחלקת מיסוי ומשפט להסדרת רישומי החברה באיחוד, חיבור בין משקיעים מקומיים לחברות ישראליות וסיוע לחברות בצעדיהם הראשוניים באיחוד.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים