3

לייקים

לשכת התיירות של איטליה ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שיתקיים במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם

במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים.

לשכת התיירות של איטליה ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שיתקיים במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם

במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים.

שתפו:

הסדנאות אשר יוצעו יהיו סביב קולינריה איטלקית, כגון: פיצה, ריזוטו, פולנטה, לחם, יין, שמן זית, שוקולד ופרלינים, סדנת נוטלה ומתכונים לילדים, סדנה להכנת גלידה איטלקית ועוד

כמו כן, שבוע האוכל האיטלקי יציע סדנאות מיוחדות של אוכל רחוב איטלקי מאזורים שונים באיטליה שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל, כגון: סיציליה, נאפולי, פיאמונטה, פוליה ועוד

בין השפים האיטלקיים המובילים שייקחו חלק בשבוע זה:

  • שף פפה גווידה (Peppe Guida), בעל כוכב מישלן במסעדת nonna rosa
  • שף פרנקו פפה (Franco Pepe), זוכה התחרות של הפיצה הטובה בעולם לשנת  2019
  • שף אטורה מישל מוליטאו (Ettore Michele Moliteo) ממלון Raphaël ברומא והמסעדה הצמחונית של המלון Mater Terrae

במהלך שבוע האוכל האיטלקי בישראל לשכת התיירות של איטליה ומותג הרכבים האיטלקי היוקרתי אלפא רומיאו יזמו מסע מכוניות קלאסי מתל אביב לגן לאומי ציפורי שבצפון מסע שכולו איטלקי בנופים של ישראל – טועמים טעמים איטלקיים לאורך כל הדרך

כלליה די קונסיליו, מנכ"לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל: "אנו שמחים להכריז על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל, שייערך במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם. ברוח התקופה השנה נארח באופן וירטואלי שפים איטלקיים מובילים שיביאו את הניחוחות ואופיו של המטבח האיטלקי לכל עם ישראל במגוון סדנאות בישול, אפייה, יין, גלידה ועוד."

לשכת התיירות של איטליה (ENIT) ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שיתקיים, בין התאריכים: 23-29 בנובמבר, במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם.

במסגרת שבוע האוכל האיטלקי בישראל, שיופק השנה על ידי יהב סדן, יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי אותן יובילו שפים איטלקיים מובילים.

הסדנאות אשר יוצעו יהיו סביב קולינריה איטלקית, כגון: פיצה, ריזוטו, פולנטה, לחם, יין, שמן זית, שוקולד – הכנת פרלינים, סדנת נוטלה ומתכונים לילדים, סדנה להכנת גלידה איטלקית ועוד.

כמו כן, שבוע האוכל האיטלקי יציע סדנאות מיוחדות של אוכל רחוב איטלקי מאזורים שונים באיטליה שיועברו בשידור ישיר מאיטליה לישראל, כגון: סיציליה, נאפולי, פיאמונטה, פוליה ועוד. הסדנאות מאיטליה יועברו מבתי ספר מוכרים בעולם הקולינריה המקומי, כגון: בית הספר גאמברו רוסו בנאפולי ונוסקו בית ספר לקולינריה בסיציליה.

בין השפים האיטלקיים הבכירים שיקחו חלק בשבוע זה:

  • שף פפה גווידה (Peppe Guida) בעל כוכב מישלן ממסעדת Antica Osteria Nonna Rosa.
  • שף פרנקו פפה (Franco Pepe) זוכה התחרות של הפיצה הטובה בעולם לשנת  2019.
  • שף אטורה מישל מוליטאו (Ettore Michele Moliteo) ממלון Raphaël ברומא ומי שמוביל את המסעדה הצמחונית של המלון Mater Terrae.

הסדנאות הווירטואליות במסגרת שבוע האוכל האיטלקי יהיו פתוחות בחינם לקהל הרחב וישודרו ברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) של "שבוע האוכל האיטלקי" בכתובות:

במהלך שבוע האוכל האיטלקי בישראל לשכת התיירות של איטליה ומותג הרכבים האיטלקי היוקרתי אלפא רומיאו יזמו מסע מכוניות קלאסי מתל אביב לגן לאומי ציפורי שבצפון שיכלול כ-60 רכבי אלפא רומיאו חדשים לצד רכבי אלפא רומיאו עתיקים ממועדון החמש. המשתתפים במסע ייהנו בגן לאומי ציפורי מסדנת טעימות שמן זית ומפיקניק בסגנון איטלקי של מסעדת רפאלו.

כלליה די קונסיליו, מנכ"לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל: "אנו שמחים להכריז על שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל, שייערך במקביל בעשרות מדינות ברחבי העולם. ברוח התקופה השנה נארח באופן וירטואלי שפים איטלקיים מובילים שיביאו את הניחוחות ואופיו של המטבח האיטלקי לכל עם ישראל במגוון סדנאות בישול, אפייה, יין, גלידה ועוד. אני מזמינה את כל עם ישראל, הידוע בחיבתו לעם האיטלקי ולמטבח שלו ליהנות ממגוון הסדנאות והפעילויות שנציע במהלך שבוע האוכל האיטלקי."

רשימת הסדנאות הווירטואליות שיוצעו במסגרת שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל:

יום שני 23/11

  • סדנת לחם איטלקי – השף יונתן שרביט, לשעבר שף מלון אלגרה ומסעדת גרקו, יערוך סדנה להכנת לחם איטלקי מושלם מהמטבח המאובזר שלו במושב סתריה. הסדנה תשודר ביום שני ה-23/11/20 בשעה 14:00.
  • סדנה להכנת גלידה – סדנה על ההיסטוריה של הגלידה – סורבה, גרניטה וגלידה. סדנה להכנת גלידה בבית אותה יוביל מרקו קמוראנזי בעל גלידה ארטא בנחלת בנימין בתל אביב. הסדנה תשודר ביום שני ה-23/11/20 בשעה 16:00.
  • סדנה להכנת פיצה – השף יונתן שרביט, לשעבר שף מלון אלגרה ומסעדת גרקו, יערוך סדנה להכנת הפיצה האיטלקית המושלמת מהמטבח המאובזר שלו במושב סתריה. הסדנה תשודר ביום שני ה-23/11/20 בשעה 18:00.
  • סדנת בישול של שף פפה גווידה (Peppe Guida) – השף גווידה בעל כוכב מישלן ממסעדת Antica Osteria Nonna Rosa. בסדנה  השף גווידה ילמד את הצופים להכין מתכונים של מנות מפורסמות שלו. הסדנה תשודר LIVE  מאיטליה ביום שני ה-23/11/20 בשעה 18:00.

יום שלישי 24/11

  • סדנת אוכל רחוב מסיציליה – סדנה עם סיור וירטואלי ברחובות סיציליה. סדנה שתעבור דרך נופי ארנצ'יני ורגוסאן. את הסדנה יוביל השף ג'ובאני גלסי מנוסקו, בית הספר לקולינריה בסיציליה בשידור ישר מאיטליה יחד עם משה בן סימון מומחה להיסטוריה סיציליאנית ועמנואלה פנקה שישדרו מתל אביב. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 10:00.
  • הרצאה על אייקון הקולנוע האיטלקי פדריקו פליני – המרצה וההיסטוריונית ליאת לוי עזרן בהרצאה על פדריקו פליני : 100 שנים ללידתו של אייקון הקולנוע: פליני בין רומא לרימיני. בהרצאה היא תדבר על פליני, עבודתו דרך 2 הערים המשמעותיות בחייו. העיר בה נולד: רימיני והעיר בה יצר ולדבריו "נולד מחדש": רומא. ההרצאה תשודר ב-LIVE מרומא ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 13:00.
  • סדנת שוקולד – הכנת פרלינים – סדנה עם סיור וירטואלי. סדנה בשידור חי להכנת שוקולד עם יצרנית שוקולד מלב הבארוק של ואל די נטו, אלווירה רוקאסלבה מאיטליה יחד עם עמנואלה פנקה שתשדר מתל אביב. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 14:00.
  • סדנת יין – איטליה הנסתרת ממרידיאן היין – סדנה על יינות איטלקיים מאזורים פחות מוכרים, אך לא פחות יוצאי דופן, מורמנטינו בליגוריה ועד נרו די טרויה בפוגליה. הרצאה של העיתונאי האיטלקי פאביו פיקולי באיטליה לצד סדנת טעימות על ידי בני בן ישראל מתל אביב. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 15:30.
  • סדנת שמן זית – סדנת מומחי שמן זית איטלקיים וישראלים בשיתוף הארגון "Citta 'dell'Olio" מאיטליה. הסדנה תתמקד בשמן זית באזור המזרח התיכון וההבדלים בין זמן זית מאזור אפוליה, ליגוריה וגארדה, התאמה של שמן זית למנות וכמובן טעימות. הסדנה תכלול סרטון וידיאו מאיטליה והדרכה של איילה נועה מאיר מתל אביב. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 17:00.
  • סדנת יינות מבעבעים של מרידיאן היין – סדנה ומסע קצר בין יקבים של יינות מבעבעים איטלקיים: פרנסיאקורטה ופרוסקו. הסדנה כולל הרצאה בוידיאו של העיתונאי פאביו פיקולי מאיטליה ועמנואלה פנקה מתל אביב. כולל טעימה של יינות מיקבי וילה סנדי ווילה פרנצ'יאקורטה. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 18:00.
  • פאנל בנושא תיירות ספורט באיטליה – פאנל העוסק בתיירות סביב ענפי ספורט פופולריים כמו כדורגל, אופניים וספורט מוטורי. איטליה כמדינת ספורט מפותחת מציעה מגוון פתרונות לקבוצות מישראל למחנות אימונים ועוד. בסדנה ישתתפו, שחקן כדורגל טל בנין ששיחק בעבר באיטליה, קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן, יאיר מזור ונציגי חברת תלמה ספורט ו-TO. הסדנה תשודר ביום שלישי ה-24/11/20 בשעה 19:00.

יום רביעי 25/11

  • סדנת צילום – אנשים ואוכל באמצעות עדשות סמארטפונים. סדנה של הצלם גל בן זאב שיסביר איך להשתמש במצלמה של הסמארטפון כך שצילומי האוכל האיטלקי ייצאו מושלמים. הסדנה תשודר ביום רביעי ה-25/11/20 בשעה 10:00.
  • סדנת למברוסקו ופרארי – סדנה לגילוי אדמות הלמברוסקו יחד עם פרארי ודוקאטי. סדנת תיירות יין ורכבי יוקרה בשיתוף אזינדה ארמטה מדיצ'י ופאביו פיקולי מאיטליה לצד בני בן ישראל מתל אביב. הסדנה תשודר ביום רביעי ה-25/11/20 בשעה 12:00.
  • סדנת  תיירות ויין על וספה – מסע תיירותי על בווספה בדרך היין האיטלקי – קוליו וקיאנטי. סדנה אותה יוביל בשידור ישיר מאיטליה פאולו קורביני מארגון קיטה דל וינו באיטליה ועמנואלה פנקה השפית האיטלקייה  בסדנה יתמקדו באזורי יין מתפתחים באיטליה כולל טעימות של יין מאותם אזורים. הסדנה תשודר  LIVEביום רביעי ה-24/11/20 בשעה 13:30.
  • סדנת אוכל רחוב מסיציליה – סדנה עם סיור וירטואלי ברחובות סיציליה. סדנה שתתמקד באלמנטים של המטבח המזרח תיכוני החל מחומוס לסנצ'ינה פאנלה טוסקנית, לפרינתה ליגורית. את הסדנה יוביל בשידור חי מאיטליה השף לוצ'יה מזולו והמומחה להיסטוריה סיציליאנית משה בן סימון. הסדנה תשודר ביום רביעי ה-25/11/20 בשעה 15:00.
  • סדנת נוטלה ומתכונים למבוגרים וילדים – סדנה שבה נלמד להכין חטיפים למבוגרים וילדים. 3 מתכונים להכנת חטיפים בריאים ועוגות עם נוטלה. את הסדנה יעביר שף מישל בוזטו, שף של מלון שרתון תל אביב. הסדנה תשודר ביום רביעי ה-25/11/20 בשעה 17:00.
  • סדנת ריזוטו ואוכל רחוב מפיאמונטה – סדנה וירטואלית בשדות האורז של פיאמונטה וונטו הפופולרי ביותר של טיולי גורמה. מסע וירטואלי בשדות האורז, שיעור הכנה של ריזוטו כמהין והתמקדות בשימושים יום יומיים של האורז. את הסדנה יובילו ורד סמין ובני בן ישראל מתל אביב. הסדנה תשודר ביום רביעי ה-25/11/20 בשעה 19:00.

יום חמישי 26/11

  • סדנת יינות בין ים להרים על ידי מרידיאן היין – סדנה על עולם היין הקסום של אברוצו המגלה את נופי האזור המדהים והלא מוכר הזה. בסדנה יוקרן שיעור של העיתונאי פאביו פיקולי מאיטליה לצד הרצאה של רבקה גלנטה מדריכת תיירים מאיטליה בתל אביב. הסדנה כוללת טעימת יינות של היקב זקניני פסקארה. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 10:00.
  • סדנת אוכל רחוב מנאפולי – סדנה עם סיור וירטואלי ברחובות נאפולי. את הסדנה יוביל בשידור חי השף ניקולה מילה מבית הספר גאמברו רוסו בנאפולי, לצד העיתונאית חגית עברון שמארגנת טיולי אוכל בנאפולי מתל אביב. גאמברו רוסו נחשב לאחד ממוסדות הלימוד החשובים ביותר בתחום המזון והיין באיטליה. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 13:00.
  • סדנת יינות אדומים של מרידיאן היין – סדנה על יצירות המופת האדומות האיטלקיות. מסע דרך פיאמונטה וונטו: מונפרטו ו-וולפוליצ'לה. בסדנה יוקרן שיעור של העיתונאי האיטלקי פאביו פיקולי איטליה לצד הרצאה של בני בן ישראל מתל אביב. הסדנה כולל טעימת יינות של היקבים איל פוג'ו ופארינה. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 15:00.
  • סדנת תיירות הבארוק – סדנה בנושא תיירות הבארוק במחוז לצ'ה – פנצירוטי, פוליה ומאזרי. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 16:00.
  • סדנת פולנטה – סדנת בישול בה נלמד איך להכין פולנטה על כל תבליניה בחדר מיוחד אשר משחזר את אווירת ההרים הדולומיטיים באיטליה. הסדנה תועבר על ידי בני בן ישראל בשיתוף חברת סקי דיל. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 17:00.
  • סדנת יין פאנטיני פרנזה – סדנה שתעבור דרך 6 אזורים באיטליה ותסקור את היקבים והיינות המיוצרים בהם. בסדנה תוקרן הרצאה של ולנטינו סקיוטי, בעל יקב מאחד האזורים הללו באיטליה ושל יבואן היין אורן צילינסקי מתל אביב. הסדנה תשודר ביום חמישי ה-26/11/20 בשעה 19:00.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים