1

לייקים

הסודה של טמפו – גם בריא, גם טעים, גם מרווה וגם בטעם חדש

הביקוש לסודה גובר משנה לשנה: בשנה האחרונה צמחו מכירות הסודה ב-15%, ובחמש השנים האחרונות ב-20% בשל טעמה המיוחד והאנין, הסודה של 'טמפו', נחשבת כמובילה בקטגוריה במשך שנים רבות כמשקה בריא

שתפו:

הסודה של טמפו – גם בריא, גם טעים, גם מרווה וגם בטעם חדש

הביקוש לסודה גובר משנה לשנה: בשנה האחרונה צמחו מכירות הסודה ב-15%, ובחמש השנים האחרונות ב-20% בשל טעמה המיוחד והאנין, הסודה של 'טמפו', נחשבת כמובילה בקטגוריה במשך שנים רבות כמשקה בריא

שתפו:

לאחרונה השיקה טמפו את משקה הסודה בטעם אפרסק שחוזר למדפים באופן קבוע

ימות הקיץ אמנם מאחורינו, אבל שתיית הסודה בישראל ממשיכה גם בימות החורף. הצרכן
הישראלי רוכש מארזים שונים של סודה כחלק מרכישת המשקאות המשפחתית.
בשל טעמה המיוחד והאנין, הסודה של 'טמפו', נחשבת כמובילה בקטגוריה במשך שנים
רבות כמשקה בריא שלא מזיק לבריאות.


בנוסף למשקה הסודה המוכר, טמפו מציעה גם סודה בנגיעות טעם לאלו שרוצים לגוון. סודה
טמפו בנגיעות פירות יער, אננס ולימון ליים – ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים ובאפס
קלוריות, בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. לאחרונה אף החלה טמפו בייצור
משקה הסודה בטעם לימון ליים בבקבוקים קטנים של 275 ליטר.


לאחרונה אף השיקה טמפו משקה סודה בטעם אפרסק, שנחל הצלחה מרובה ברשתות
השיווק, ועל אף שהושק במהדורה מוגבלת, בשל הביקוש הרב המשקה חזר למדפים באופן
קבע.


לצרכני המשקאות נטולי הקלוריות והסוכר, משווקת 'טמפו' גם את סודה ללא קלוריות וללא
סוכר עם תו האיכות של 'אייל' עבור חולי הסכרת.
ב'טמפו' מדגישים שאחד המשקאות שזוכים לפופולאריות רבה הוא משקה הסודה. סודה הם
מים שהמיסו בהם פחמן דו חמצני (CO2) בלחץ גבוה ומהווה משקה בריא וטבעי עם נופך של
הנאה ואנרגיה.


בניגוד לתדמיתה בעבר, כשסודה נתפסה כמשקה האופייני לאנשים מבוגרים, כיום ישנה 
עלייה בפופולאריות המשקה בשילוב מגמת הבריאות והוא נתפס כיוקרתי וטרנדי.
הקריטריון החשוב ביותר בסודה הוא עוצמת הגיזוז. על הקריטריון הזה עונה בצורה מושלמת
סודה טמפו, שגם מכילה, בניגוד למתחרותיה – אך ורק מים ופחמן דו-חמצני. זו כנראה
הסיבה שנבחרה עפ"י סקר TNS במרץ 2016 כסודה בעלת עוצמת הגיזוז הגבוהה ביותר.


שכן ככל שיש פחות רכיבים צידיים ומיותרים כמו סודה לשתייה, חומצה ציטרית ומלח שולחן
– יש יותר מקום לפחמן דו-חמצני, מה שהופך את הסודה לחזקה ומרווה.
בניגוד למשקאות ממותקים, הסודה של טמפו עומדת בכלל הזהב של התקינות הבריאותית
העכשווית: כמה שפחות רכיבים באותיות הקטנות שעל התווית.


בטמפו מציינים כי בשנה האחרונה צמחו מכירות הסודה ב-15%, ובחמש השנים האחרונות
ב-20%. זאת, ביחס לשאר המשקאות המוגזים הממותקים שמכירותיהם צנחו בכ-15%.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים