2

לייקים

מאוחדת מנגישה את שירותיה בעיר בית שמש:

מוקד שבת ייחודי ובלעדי למאוחדת שיפעל בשבת הקרובה. רופא נודע בעל ותק מצטרף לצוות המומחים של מאוחדת במרפאת רמת נוף.

שתפו:

מאוחדת מנגישה את שירותיה בעיר בית שמש:

מוקד שבת ייחודי ובלעדי למאוחדת שיפעל בשבת הקרובה. רופא נודע בעל ותק מצטרף לצוות המומחים של מאוחדת במרפאת רמת נוף.

שתפו:

בית שמש: רופא נודע בעל ותק מצטרף לצוות המומחים של מאוחדת במרפאת רמת נוף

עם כניסתו לתפקיד החדש כרופא המשפחה של מרפאת רמת נוף של מאוחדת בבית שמש, ביקר ד"ר דוד קראסנר אצל רבני השכונה, קיבל את ברכתם ועצתם והודה לכל רבני השכונה על קבלת הפנים החמימה לה זכה מתושבי השכונה

עם כניסתו לתפקיד החדש כרופא המשפחה של מרפאת רמת נוף של מאוחדת בבית שמש, ביקר ד"ר דוד קראסנר אצל רבני השכונה וקיבל את ברכתם. הרבנים ציינו בפני ד"ר קראסנר את שביעות הרצון של תושבי השכונה מהשירות המיוחד של מאוחדת ומההתאמה המלאה של השירותים הרפואיים לצרכים של תושבי השכונה ואורח החיים של הציבור החרדי.

ד"ר דוד קראסנר, בעל ותק של עשרות שנים ברפואת משפחה, התגורר בשנים האחרונות בעיר נתניה. לאחרונה עבר להתגורר בבית שמש, ומיד עם הגיעו לעיר, מיהרו במאוחדת לצרפו לצוות הרופאים והמומחים של מרפאת רמת נוף בעיר.

בביקורו אצל הגאון רבי קלמן וייס שליט"א, אמר הרב שתושבי השכונה חשים שזו ממש סייעתא דשמיא שהצליחו במאוחדת להביא רופא בעל שם ובעל ותק כמו ד"ר קראסנר.

עם סיום ביקורו בבתי רבני השכונה ציין ד"ר קראסנר את הזכות שנפלה בחלקו להעניק את שירותיו הרפואיים לתושבי השכונה והודה לרבני השכונה על קבלת הפנים מאירת הפנים לה זכה.

לראשונה בבית שמש ברמה ד'

מוקד שבת ייחודי ובלעדי למאוחדת שיפעל בשבת הקרובה

מאוחדת, הקופה המובילה והגדולה במחוז ירושלים בציבור החרדי, מפעילה החל מהשבת הקרובה מוקד שבת מוקד ייחודי בשכונת רמה ד'. המוקד שיאויש ע"י רופא ואח, יהיה פתוח בליל שבת החל מהשעה 18:00 ועד השעה 20:00 ובשבת בין השעות 12:00 ל-14:00. המוקד החדש בשכונה רמה ד' מצטרף לשישה מוקדי השבת שמאוחדת מפעילה בעיר בית שמש.

במאוחדת מציינים שבשל העובדה ששכונה רמה ד' הינה שכונה חדשה והאיכלוס טרם הסתיים, הפעלת מוקד שבת בשכונה הינו הכרח המציאות ומאוחדת הינה הקופה הראשונה שמפעילה מוקד שבת בשכונה.

בנוסף כחלק מהרחבת היקף הפעילות של מאוחדת ברמה ד' בבית שמש, מונה בימים אלו מנהל קשרי קהילה חדש, תושב השכונה ר' שמואל שטרן, אשר כמיטב המסורת של מנהלי קשרי הקהילה של מאוחדת, יעניק ללקוחות מאוחדת בשכונה מענה מקצועי וזמינות בכל ימות השבוע ובכל שעות היום. 

 מנהלת מרחב בית שמש הגב' ר' בר עזר מספרת: "במאוחדת לא חוסכים במאמצים בכדי שתושבי השכונה החדשה יקבלו את שירותי הרפואה הטובים ביותר, באופן מיידי, מבלי שייאלצו לנדוד לשכונות אחרות. מדובר במהלך ייחודי ומיוחד, אשר נותן מענה גם לטווח הקצר, ללא פגיעה כלל במענה הטוב ביותר לטווח ארוך. הנהלת מאוחדת רואה לנגד עיניה רק את טובת מבוטחיה.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים