0

לייקים

עלי אקספרס במבצע לרגל חודש הקניות… בשיתוף דואר ישראל

לקראת חגי הקניות: מחזיקי כרטיס מאסטרקארד נטען של דואר ישראל ייהנו מהטבות בחודש נובמבר באתר הקניות עלי אקספרס

עלי אקספרס במבצע לרגל חודש הקניות… בשיתוף דואר ישראל

לקראת חגי הקניות: מחזיקי כרטיס מאסטרקארד נטען של דואר ישראל ייהנו מהטבות בחודש נובמבר באתר הקניות עלי אקספרס

שתפו:

לרגל חגי הקניות ו11/11, יוצאת ענקית הסחר המקוון Ali Express  במבצע בשיתוף חברת דואר ישראל ומאסטרקארד, במסגרתו הרוכשים במהלך נובמבר באתר עלי אקספרס בכרטיס מאסטרקארד נטען של הדואר יקבלו הטבות סביב שני חגי הקניות המשמעותיים ביותר:

הטבה לקראת 10/11

מחזיקי כרטיס מאסטר קארד נטען של בנק הדואר ייהנו ממבצע שיחול רק ביום ג' ה 10.11 ובמסגרתו המשלמים בכרטיס  80 דולר ומעלה יזכו להנחה חד פעמית של 20 דולרים. ההטבה כוללת מימוש בודד עבור כל כרטיס מאסטרקארד נטען.

הטבה לרגל ה Black Friday  23-37/11

מחזיקי כרטיס מאסטר קארד נטען של בנק הדואר ייהנו מהנחה של 5 דולרים לקנייה ב35 דולר ומעלה. המבצע יהיה בתוקף בין הימים 23-27.11, וכולל מימוש בודד עבור כל כרטיס מאסטרקארד נטען.

לקראת חגי הקניות השנה צופים בדואר ישראל מספר שיא של כ-15 מיליון חבילות שיוזמנו מחו"ל בחודשים נובמבר-דצמבר, מול 14.5 מיליון שהוזמנו בשנה שעברה בתקופה מקבילה. בשנת 2019 מסרה חברת דואר ישראל כ-68 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל.

לוקאס דווליט, מנהל התרחבות גלובלית בשווקי ישראל, מרכז ומזרח אירופה בעלי אקספרס אמר "הציבור הישראלי יודע להעריך רכישה נכונה ורואה ביום הקניות הסיני 11.11 כיום מבצעים עיקרי. הצלחת מבצעי יום הקניות הסיני נובעת מכך שכל שותף בתהליך תורם את מיטב המשאבים שלו, את מיטב המוצרים ואת מיטב השירותים ללקוחות ביום זה. דואר ישראל הוא שותף, אשר שואף לספק את השירות טוב יותר כל שנה, ועוזר לנו להפוך את יום הקניות הסיני ליום מיוחד. השילוב בין היכולות של דואר ישראל יחד עם אפשרות השילוח המיטבית שלנו Ali Express Standard Shipping , יהפכו השנה את חגיגת הקניות לגדולה מתמיד".

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, בדואר ישראל, "בנק הדואר הוא הרשת הגדולה בישראל לשירותים פיננסיים, הפרושה באמצעות מאות יחידות דואר ברחבי הארץ. בתקופת הקניות אנו רואים גידול משמעותי ברכישת ובשימוש בכרטיסים נטענים שמאפשרים קניה בטוחה ברשת. מאסטרקארד נטען של בנק הדואר הוא כרטיס רב מטבעי ונטען בשקל, אירו וליש"ט, אותו ניתן לרכוש בסניפי הדואר או באתר החברה, ומתאים ללקוחות כל הבנקים. ניתן להטעין אותו עד 20 אלף שקל בסניפי הדואר או באתר, ולבצע עסקאות במאות אלפי אתרי קניות בארץ ובעולם.  הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר מאפשרים רכישה קלה, נוחה ובטוחה ללא חשש מהונאות. הכרטיסים מאובטחים, מאפשרים שליטה בהוצאות, ומתאימים לכלל האוכלוסיה, כולל לבני נוער וצעירים, שיכולים לבצע רכישות ללא חשש לחריגה בתקציב".

לאחרונה הודיעה עלי אקספרס על  מהלך נוסף לשיפור חווית השירות בישראל, במסגרתו תאחד בסין, עוד לפני המשלוח לארץ, חבילות שהוזמנו בשיטת שילוח Ali Express Standard Shipping וישלחו יחד באריזה אחת, כל עוד לא עברו את תקרת המע"מ בסך 75 דולר. כך לקוחות שהזמינו מספר חבילות, יוכלו להגיע ליחידת המסירה פעם אחת, על מנת לאסוף מספר חבילות, ולא מספר פעמים. למרות גודלה, ישראל נחשבת אחת המדינות המובילות בהזמנות מעלי אקספרס פר נפש, ולכן ההשקעה הרבה שמשקיעה הענקית הסינית בחווית שירות ללקוחות שכוללת אתר בעברית, תשלום בשקלים, שילוח מהיר לבחירת הלקוח ומעקב מלא על חבילות וכעת איחוד מספר חבילות עד לשווי 75 דולר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים