0

לייקים

טיפים ועצות להרגלים נכונים לעור יבש בעונת החורף הקרה. באדיבות מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה – CeraVe –

לטיפול בעור יבש. המתמחה בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

שתפו:

טיפים ועצות להרגלים נכונים לעור יבש בעונת החורף הקרה. באדיבות מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה – CeraVe –

לטיפול בעור יבש. המתמחה בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.

שתפו:

ריח האדמה הרטובה, בגדים ארוכים, כוס תה חם ביום קר והתכרבלות מתחת לפוך כשבחוץ גשום. כל אלו יכולים להיות מהנים מאוד בעונת החורף אך, כל מי שסובל מעור יבש יודע – חורף זו התקופה המאתגרת ביותר לעור שלנו.

בחורף הלחות באוויר יורדת ובעקבותיה גם הלחות בעור שלנו שהופך יבש יותר, אדמומי ולעיתים גם מגרד. העור שלנו הוא שמגן עלינו מפני כל המזיקים החיצוניים כמו זיהום האוויר, חיידקים, חום וקור. כדי לבצע את תפקידו העור חייב להיות מוזן בלחות עם לכידות בין התאים על מנת שהוא יצליח להיות המגן שאנחנו רוצים שהוא יהיה.

בעונת החורף מתגלים על עור הפנים והגוף נזקי השמש מהקיץ האחרון. כפות הידיים ועור הפנים הם החשופים העיקריים מכל אזור אחר בגוף למפגעי העונה הקרה. העור נוטה להגיב ביובש, ובמתיחות, העלולה לגרום במקרים קיצוניים לתחושת צריבה, וזקוק להזנה יתרה וללחות. בניגוד למה שמקובל לחשוב, גם עור שמן, שאינו מועד לתחושת הצריבה והמתיחה, זקוק ליתר הזנה והגנה. זה הזמן להשתמש בקרמים עשירים יותר, לכל סוגי העור.

מתחילת הגשם הראשון, מתחיל היובש. בערך בכל שנה בתקופת הסתיו והחורף, כאשר האוויר יבש יותר ויש רוחות אנו מיד מרגישים בתופעת העור היבש, בנוסף, בעונת החורף אנו נוטים לשהות בחדרים המחוממים ע"י מזגן או מפזרי חום שגורמים להתייבשות מהירה יותר של העור.

טיפים שיעזרו לעור שלכם לעבור את החורף בקלות:

  1. סיבון מחושב – אנחנו נוטים לחשוב שבכל מקלחת צריך לסבן את כל הגוף. לא נכון! מקומות שנוטים ליובש קיצוני יותר כמו הידיים והרגליים מומלץ לדלג על הסיבון שלהם מדי פעם כדי לא לייבש אותם יתר על המידה וחשוב להשתמש בסבונים ללא סבון שמותאמים לעור יבש.
  • מקלחות קצרות, אין כמו מקלחת חמה בחורף קר. אבל כשהעור שלנו נמצא זמן ממושך יותר מתחת למים הוא הופך יבש יותר ולכן ומומלץ לעשות מקלחות קצרות במקום ארוכות.
  • קרם לחות אחרי אמבטיה, הרגל חשוב שמומלץ לאמץ, במיוחד אלו הסובלים מעור יבש הוא מריחת קרם לחות ביציאה מהמקלחת. כאשר אנחנו מתקלחים העור מתייבש וכדי להחזיר אליו את הלחות שאבדה חשוב למרוח אותו בקרם לחות עשיר ומזין.
  • תשומת לב, העור שלנו מסמן לנו כל הזמן. אנחנו יכולים להרגיש מתי מתחיל עקצוץ שיכול להפוך למצב חמור יותר ולכן חשוב תמיד להיות ערניים לעור שלנו ולתת לו את המענה המתאים אם מדובר בשימוש בקרמים או לעיתים גם בדיקה אצל רופא העור שלנו.
  • חימום בחדרי הבית, מומלץ לשים בחדר/סלון קערת מים להענקת לחות באוויר החדר.

*מומלץ להשתמש במוצרי לחות עשירים במיוחד, ללא בושם, נטול חומרי צבע.

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe, פותח עם דרמטולוגים במיוחד לבעלי עור יבש. מציע פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים, המסייעים בהזנה ובשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך.

קרם הלחות של CeraVe הינו קרם הלחות המומלץ ביותר על ידי דרמטולוגים בארה"ב*.

CeraVe מציעים מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכוללים לחויות וניקויים. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים- 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

כל המוצרים הינם היפואלרגנים, ללא בישום, ללא פראבן. 

את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים:

www.drugstore.co.il, www.medi-link.co.il , https://www.epharma.co.il/, www.bela.co.il

www.maxpharm.co.il.

לפרטים נוספים ושירות לקוחות:

073-3808-828

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים