0

לייקים

Green friday ב'השוקה'

אתרי האינטרנט השונים הפכו את חודש נובמבר לחודש המכירות והמבצעים כאשר הצבע השולט הוא השחור ואליו הוצמדו צמד המילים "בלאק פריידי"

שתפו:

Green friday ב'השוקה'

אתרי האינטרנט השונים הפכו את חודש נובמבר לחודש המכירות והמבצעים כאשר הצבע השולט הוא השחור ואליו הוצמדו צמד המילים "בלאק פריידי"

שתפו:

אתר האינטרנט "השוקה", שמתמחה בשיווק ירקות ופירות טריים, יד ראשונה מחקלאי, בחר להדגיש את כל התוצרת הירוקה והבריאה שלו ויזם מבצע מטורף של 50% על כל הירוקים, לרגל סוף השבוע הקרוב.

אתר השוקה, הוקם לפני כ-6 שנים, ע"י עידן נתן, שזיהה בעיה עיקרית בשוק הפירות והירקות, בו הסחורה עוברת הרבה ידיים עד הגעתה לצרכן, מה שפוגע במחיר ובאיכות המוצר. בעקבות זאת, פועל אתר השוקה באמצעות, מרכז ליקוט המתמחה בפירות וירקות טריים יד ראשונה מחקלאי. עידן שם דגש על תוצרת מקומית טרייה איכותית, במחירים מצוינים ובשירות עד פתח הבית. בסוף השבוע הזה, יהנו לקוחות השוקה מכל הירוקים בהנחות בריאות ומשמחות.

באתר השוקה : כל הפירות והירקות כשרים ומועשרים.

להזמנות: www.hashuka.co.il

החל מיום ג' 24.11.20 ועד יום שישי 26.11.10

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים