0

לייקים

כך מנצלים את אתגר הקורונה להידור במצוות כיבוד הורים, מיטות מתכווננות מדיקליות לשימוש ביתי. מבית 'עמינח'

מיטות מתכווננות מדיקליות לשימוש ביתי, לילדים או להורים, מבית 'עמינח'

שתפו:

כך מנצלים את אתגר הקורונה להידור במצוות כיבוד הורים, מיטות מתכווננות מדיקליות לשימוש ביתי. מבית 'עמינח'

מיטות מתכווננות מדיקליות לשימוש ביתי, לילדים או להורים, מבית 'עמינח'

שתפו:

בשורה משמחת עבור אנשים רבים שנותרו בביתם, מרוחקים, מודאגים וחוששים לבריאות הוריהם המבוגרים. עמינח מדיק עם פתרון נהדר שיכניס שלווה, רוגע ונוחות גם להורים וגם לילדים: מיטות מתכווננות מדיקליות לשימוש ביתי.

בתקופה בה נכנסנו לשני סגרים תוך פחות משנה והעתיד אינו ברור, נאלצו ילדים להורים מבוגרים לדאוג להם מרחוק. אי אפשר היה להיפגש, לדאוג פיזית לסיוע עבור אנשים שכבר לא קל להם לקום מהמיטה או להסתובב ואין ספק שהדבר יצר אתגרים וקשיים רגשיים רבים אל מול התופעה.

הפתרון של עמינח מדיק מביא איתו אופטימיות ואנחת רווחה כי יש מה לעשות. מגוון מיטות מתכווננות המותאמות באופן אישי לצרכים שונים כגון: התאמת גובה המיטה, תוספת של מעקה, שילוב של מזרנים ייעודיים ועוד. השימוש במיטות מתכוונות מדיקליות של עמינח, מונגש באופן מלא עבור ציבור שומרי תורה ומצוות כאשר הן מגיעות גם באופן של שימוש ידני, בניגוד למיטות המתכווננות שהפכו בשנים האחרונות ליותר דיגיטליות. ניתן לרכוש מיטה מתכווננת באופן ידני ובכך להיות רגועים גם בשימוש ושבתות וחגים.

שימוש במיטה מתכווננת יכול לסייע לאנשים שקשה להם לקום מהמיטה בבוקר או שיש סכנה שיקומו לבד. הם יכולים לכוון את המיטה למצב של ישיבה וכך להישאר בטוחים יותר. כמובן שהמיטות מתאימות גם לצרכיהם של אנשים נוספים ולא רק מבוגרים. אנשים שעברו תאונה ולא יכולים לצאת מהמיטה, אנשים שצריכים לקבל טיפולים שונים, שכן היכולת להתאים את המזרון לצורות שכיבה וישיבה שונות, יכול להקל ברמה מסוימת על היכולת לקבל את הטיפול בצורה פשוטה ונוחה. שינוי התנוחות מאפשר לאנשים שמשתמשים במיטה, לנהל שיחות עם אנשים אחרים מבלי לצאת מהמיטה אם אין באפשרותם, לאכול ולבצע עוד שורה ארוכה של פעולות כשהם נשארים בטוחים.

בכל אתגר שפוקד אותנו – אפשר למצוא גם את הטוב ועמינח מדיק בהחלט מביאה את נקודת האור לבתים רבים. אז אם תהיתם מה עוד יש באפשרותכם לעשות ברמה הפרקטית, לכו לרכוש מיטה מתכווננת מדיקלית של עמינח ותוכלו לישון רגוע.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים