1

לייקים

מה הם הרגלי שתיית התה של הישראלים?

67% מהישראלים צורכים חליטות צמחים ותה ירוק כל מה שרצית לדעת על המשקה הפולארי בעולם אחרי מים

שתפו:

מה הם הרגלי שתיית התה של הישראלים?

67% מהישראלים צורכים חליטות צמחים ותה ירוק כל מה שרצית לדעת על המשקה הפולארי בעולם אחרי מים

שתפו:

יום התה הבינלאומי, החל מדי שנה ב-15 בדצמבר, בו מציינים את המשקה הנפוץ בעולם אחרי מים –  התה -משקה המיוצר על ידי חליטת עלים או ניצנים של שיח הקמליה הסינית, המכונה גם צמח התה, במים חמים.

התה  עבר מהפך תדמיתי בשנים האחרונות והיום נתפס כמשקה אולטמטיבי לאנשים שמנהלים אורך חיים בריא ומאוזן.  משקאות התה והחליטות צמחים ופירות נצרכים ע"י כל  שכבות האוכלוסיה החל מצעירים, חובבי בריאות ודרך מבוגרים, משפחות וילדים.

בשנים אחרונות אנו עדים לכך שהישראלים גילו את יתרונותיו של המשקה הטעים וקטגורית התה והחליטות בישראל גדל בכל שנה, השנה השוק בצמיחה של 5.7% כספי מול שנה קודמת, הוא מגלגל כ 250 מיליון ₪ בשנה, עם מכירות של כ- 15 מיליון אריזות בשנה.  

מסקר שנערך ע"י חברת טאק עבור המותג פומפדור בקרב 502 ישראלים בגילאי 18+ בחודש אוגוסט האחרון  עולה כי בישראל:  67% מהישראלים שותים תה ירוק או חליטות צמחים ופירות,  33% מצרכני התה שותים אותו במהלך כל היום ולפעמים כתחליף לקפה ו -40% מכלל שותי התה הם שותים כבדים ( יותר מכוס 1 ביום) .כשנשאלו על הסיבה לשתיית המשקה הפופולארי כ-  76% מקרב שותי התה ענו כי הסיבה היא שתה תומך באורח חיים בריא ו- 67% מקרב שותי התה ענו כי מגוון הטעמים הרב ואיכות טיב העלים גורם להם לבחור בתה ובחליטות הצמחים והפירות.    

הסקר נערך לרגל השקתחליטות צמחים חדשות של פומפדור בשני טעמים המתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי: ג'ינג'ר מנגו – הטעם היחודי לפומפדור  וקמומיל דבש– בתוספת דבש אמיתי.

בבואנו לבחור חליטות צמחים יש לשים לחומרי הגלם שיהיו מובחרים, איכות העלים ותהליך הייצור כל אלו תורמים לאיכויות המשקה. פומפדור מייצרת בתהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.  התוצאה: משקאות עשירים  בטעם ובאיכות בלתי מתפשרת.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים