אך לאור ההצלחה המסחררת, הביקוש ואלפי מבקרים,
החליטה הנהלת המותג לפתוח חנות פופ אפ נוספת, אף היא בדיזנגוף.
חנות הפופ אפ החדשה של Kiehl's, תיפתח היום (יום א) למשך שבועיים נוספים עד ה
18.12.2020. והיא ממוקמת הפעם בדיזנגוף 209 ותואמת במלואה לעיצוב ורוח חנויות הרשת
בישראל ובעולם.
חנות הפופ אפ החדשה משתרעת על שטח של 40 מ"ר ומציעה חוויה ייחודית של טיפוח תוך הנגשת
האווירה הניו-יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור, אשר יוכלו להיכנס לחנות
ולהרגיש "ניו יורק". בחנות הפופ-אפ ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של
המותג, לנשים, גברים ותינוקות, במחירים מיוחדים ובהטבות אטרקטיביות. השירות בחנות הפופ-
אפ בדיזנגוף, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי
הטיפוח של Kiehl's.
לדברי איה מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "כפי שמגמת חנויות
הפופ-אפ מתרחבת, כך גם אנו ראינו את הביקוש למותג הולך וגדל, כשהדבר היה בולט במיוחד
בחנות הפופ-אפ הראשונה של קיל'ס, אליה הגיעו נשים וגברים מרחבי הארץ. לאור ההצלחה,
החלטנו להמשיך ולהעניק את החוויה הקיל'סית למי שלא הספיק. חנות הפופ-אפ היא אלטרנטיבה
לחנויות הסגורות מחודש ספטמבר, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג ועם נותני
השירות וליהנות מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציע. אנחנו בטוחים שהחנות החדשה
תהווה מוקד משיכה לרבים."
המותג Kiehl's, המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל
ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי ת"א, עופר גרנד
קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג Shop in shop בסופר פארם ביג אילת, הוא
נמכר באתר סופר פארם אונליין.. פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl’s (“Try before you
buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן מענה מדויק של חוויית קניה
אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.