1

לייקים

מנהל מגזר חרדי ומנהל קשרי לקוחות של שרותי בריאות כללית סיירו במרכז 'בית חם'

"המבוטחים מביעים שביעות רצון רבה מהטיפול המקצועי"

שתפו:

מנהל מגזר חרדי ומנהל קשרי לקוחות של שרותי בריאות כללית סיירו במרכז 'בית חם'

"המבוטחים מביעים שביעות רצון רבה מהטיפול המקצועי"

שתפו:


מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק ומנהל המרפאות מנחם ברקוביץ אירחו את  מנהל מגזר חרדי
ומנהל קשרי לקוחות של שרותי בריאות כללית במחוז דן פ"ת במהלך הפגישה נערכה סקירה
אודות פעילות העמותה והטיפול בפניות בתקופת הקורונה


מנהל מגזר חרדי ומנהל קשרי הלקוחות המשרתים את מבוטחי שרותי בריאות כללית במחוז דן- פ"ת,
אשר תחת חסותם גם הערים בני ברק ואלעד, הגיעו למרכז בית חם בבני ברק לפגישת עבודה
במהלכה התרשמו מעבודתם המקצועית של אנשי בית חם.

בייחוד בתקופה זו, בה ישנה עליה
משמעותית במס' הפניות לעמותה, נערכה הפגישה בה השתתפו מנכ"ל בית חם הרב אריה מונק,
מנהל המרפאות של בית חם מנחם ברקוביץ ומשירותי בריאות כללית הרב נחמיה בלושטיין מנהל
מגזר חרדי מחוז דן-פ"ת והרב חזקי פקשר מנהל קשרי לקוחות בני ברק.


מנהל המרפאות מנחם ברקוביץ הציג בפני מנהל מגזר חרדי ומנהל קשרי הלקוחות של שרותי
בריאות כללית את הנתונים המדויקים של המטופלים ואת אתגרי הטיפול המרוחק הניתנים במרפאות
ואף שיתף באופן העבודה החדשני המיוחד בתקופה מאתגרת זו ובעשייה של עמותת בית חם
בתקופה האחרונה ובכלל.


הרב מונק מנכ"ל בית חם הוסיף לשתף כי מקרים רבים זרמו לפתחה של העמותה מאז תחילת
תקופת הקורונה, וכי ישנו ביקוש גדול לקווי הייעוץ של בית חם בשל מצבים קשים שעד עתה אנשים
לא הכירו.
מנהל המגזר החרדי ומנהל קשרי לקוחות  ציינו לשבח את שיתוף הפעולה של הנהלת בית חם עם
מנהלי המרפאות של כללית ואף הביעו את שביעות הרצון של המבוטחים אשר פונים לטיפול בבית
חם וציינו את החשיבות הרבה בשיתוף פעולה זה.


בית חם מאגד בתוכו את כלל שירותי בריאות הנפש באמצעות רשת מרפאות בפריסה ארצית בהם
ניתנים מגוון שירותי בריאות הנפש על ידי פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומגוון מטפלים
בשיטות מגוונות.
מרפאות בית חם עובדות בשיתוף עם קופות החולים, והמטפלים בהם מצטיינים ביחס אישי,
מקצועיות ודיסקרטיות.


'בית חם' אף מפעיל קו ייעוץ מקצועי טלפוני אשר מאויש בידי אנשי מקצוע בתחום הטיפול או החינוך,
עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, מאמנים אישיים ועוד, אשר
עוברים הכשרה אינטנסיבית על ידי אנשי מקצוע של בית חם.


המוקדנים מקבלים הכשרה למתן מענה טלפוני תוך ניהול סיכונים, ניהול אובדנות ועוד.
לקו יכולים להתקשר אנשים שיש להם מצוקה רגעית או כאלה המצויים בכאוס גדול או בעת משבר.
למוקדן יש את הכלים לעזור לאנשים ולהביא את הפתרון מעולמו האישי של הפונה. מדי יום מגיעות
לקו פניות רבות.


כמו כן עוסקת עמותת בית חם בשיקום, טיפול ושילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. העמותה מפעילה
מגוון תכניות לשילוב אנשים עם מוגבלות בתעסוקה, כחלק משירותי סל השיקום של משרד הבריאות
וכספקי שירות של מינהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים