0

לייקים

HARMAN מכריזה על ה- TBOT – טכנולוגיה המותאמת ל-5G לרכב!

שמאפשרת לחזות – ולפתור - בעיות תקשורת במכוניות על הכביש

שתפו:

HARMAN מכריזה על ה- TBOT – טכנולוגיה המותאמת ל-5G לרכב!

שמאפשרת לחזות – ולפתור - בעיות תקשורת במכוניות על הכביש

שתפו:

7 בינואר, תל אביב. חברת האוטומוטיב HARMAN המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, הכריזה על ה- HARMAN Turbo Connect (TBOT)- פתרון תוכנה חכמה שמסוגל לזהות קשיי התחברות לרשתות אלחוטיות במכוניות, או איכות ירודה של חיבור ולטפל בבעיה עוד לפני שהנהג ירגיש בבעיה. הפתרון מאפשר לנהגים להמשיך לנווט בביטחון על הכביש, לשמוע מוסיקה ולהמשיך בשיחות ועידה, גם באזורים בהם הקליטה ירודה במיוחד. הפתרון החדש מצטרף לקו פתרונות הטלמטריה של החברה, והוא עונה על הצורך הגובר והולך בקישוריות מהירה וללא הפרעות. הפתרון יהיה יעיל במיוחד בחיבור לטכנולוגיות 5G  הנוספות שפיתחה החברה באחרונה, דוגמת ה- Smart Conformal Antenna ומערכות בקרת התקשורת המותאמות ל-5G.

לדברי מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל, בזמן שציפיות צרכנים לתקשורת רציפה ובלתי מופרעת רק גוברות, יצרני המכוניות שואפים למקסם עבור הנהגים את חויית השהייה ברכב, שחלק ממנה הוא תקשורת רציפה. ״הבעיה: ניתוקים, הפרעות קליטה ובעיות רוחב פס מביאים עימם אתגרים לא קלים. הפתרונות החדשים שלנו יספקו ליצרנים דרך פשוטה להתמודדות״. לדברי גבע, עם הכניסה של השימוש הנרחב ב-5G, טכנולוגיית ה- TBOT מאפשרת לחזות מראש בעיות תקשורת ולבצע אופטימיזציה של רוחב הפס הזמין לאופציות ההתקשרות תוך התאמה לדרישות של סטרימינג בזמן אמת ושאר יישומים תובעי ביצועים. כך, מתאפשרת  חוויית קישוריות נטולת הפרעות עבור הנהגים והנוסעים ונחסכים כסף ואנרגיה.

היכולת לצפות מראש את סטטוס ההתקשרות קילומטרים רבים מראש, מאפשרת ל- TBOT לזהות אזורים בהם התקשורת חינמית, או זולה יותר ולתזמן הורדות מידע למיקומים הללו, תוך חיסכון בכסף. יתרון נוסף לטכנולוגיה: השליטה על פרמטרים של הרכב מאפשרת, לדוגמה, לבצע אופטימיזציה של חיי סוללה  על ידי הפסקת שידור וקבלת נתונים כשאין קישוריות ועל ידי כך לצמצם את השימוש באנרגיה.

״ה- TBOT הוא רק אחד מהכלים הזמינים לקראת השימוש הנרחב בקישוריות 5G״, אומרת גבע. ״הטכנולוגיות החדשות שפיתחנו יתגברו את מהירות התקשורת בכלי רכב ויפחיתו תקלות במכוניות המקושרות, הן על תשתיות דור 4 והן על תשתיות 5G של המחר״. כך לדוגמה, האנטנה החדשה של HARMAN, מוכנה ל-5G, והיא יכולה לכלול בתוכה עד 14 אנטנות שונות. היא מותקנת מתחת למרכב ועל פי ההערכות תחלף בעתיד את אנטנת ״סנפיר הכריש״ הנפוצה כיום. השילוב עם מערכות ה-TCU של HARMAN משפרת את ביצועי התקשורת ואת אמינותה.

למידע נוסף: car.harman.com

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים