0

לייקים

נסגרות ומטפחות המדריך השלם לכל סוגי הטיפוח שניתן לעשות לבד בבית, ללא נשות המקצוע האהובות עלינו כל כך !

בימים אלו, בהם בוטלו להם כל התורים לכל מכון ביוטי, קוסמטיקאית או מניקורסטית ולצד לא מעט חששות וסטרס- על כל הנשים לקום ולטפל בעצמן. בסגר הראשון זה התקבל, כשזה הסגר השלישי זה לא תירוץ!

נסגרות ומטפחות המדריך השלם לכל סוגי הטיפוח שניתן לעשות לבד בבית, ללא נשות המקצוע האהובות עלינו כל כך !

בימים אלו, בהם בוטלו להם כל התורים לכל מכון ביוטי, קוסמטיקאית או מניקורסטית ולצד לא מעט חששות וסטרס- על כל הנשים לקום ולטפל בעצמן. בסגר הראשון זה התקבל, כשזה הסגר השלישי זה לא תירוץ!

שתפו:

אין זה הזמן לבכות על מר גזירות הקורונה בישראל, שכן הרחיקו את נשות המקצוע החשובות מציבור הנשים המטופח. שימו לב, למדריך הבא, זה הזמן לצלם, לגזור ולשמור והכי חשוב – להקפיד ולטפח !

להסיר את הלק ג'ל לבד בבית זה ה-א'-ב' של טיפוח ביתי בימי הסגר. איך עושים את זה? חנה עטיה, מנהלת בכירה ברשת נייל סטודיו ממליצה על השלבים הבאים:

משייפים בעדינות – משייפים את השכבה העליונה של הלק בעזרת משייף בעובי בינוני בכדי שאפשר יהיה להמיס אותו כהלכה.

ממיסים את הלק – מטפטפים נוזל להסרת לק ג'ל על נייר אלומיניום, עוטפים כל ציפורן בנפרד ומהדקים. אגב, גם צמר גפן או נייר גזה יעשה יופי של עבודה, במידה ונכסה אותו אחר כך בנייר כסף ונחזור על פעולת ההידוק. להאצת ההמסה, אפשר להכין קפה או תה, ולהניח את כפות הידיים על הכוס החמה או להכניס את הידיים לתוך כפפות חד פעמיות. טיפ – אל תתפתו להסיר עם אצטון – הוא מאוד אגרסיבי ויכול בקלות לשבור את הציפורניים.

מסירים את העודפים – כעבור 15-20 דקות פותחים את נייר הכסף ובודקים אם הלק זז ממקומו. בעזרת דוחף עור מסירים את השאריות מהצדדים, במידת הצורך משייפים שוב את הציפורן ומחליקים אותה עם בלוק מיישר.

רוצות לעלות שלב בטיפוח כפות הידיים לשלב מניקור ביתי ? אין בעיה! סימון דהן מדריכה ומנהלת בכירה ברשת נייל סטודיו מעניקה כמה שלבי בסיס חשובים למניקור ביתי ולא מקצועי – רושמות? " ראשית, חיטוי הידיים לפני כל התהליך וגם את כל כלי המניקור שיבואו במגע עם הידיים, באמצעות קערית אצטון- כדי לשמור על סטריליות כמה שניתן, אם יש אלכוהול לחיטוי 70% עוד יותר טוב. בדקו סביב כל ציפורן שהגוון שלה תקין, לא צהוב מדי ולא ורוד מדי ואין עליהן כתמים לבנים או משהו חריג כמו תחילתה של פטרת העור והציפורן כי במידה וכן מומלץ שלא לגעת בציפורניים. בשלב הבא הכניסו את כפות הידיים לקערת מים פושרים ורככו את העור, לאחר מכן לנגב בטפיחות עדינות עם מגבת נייר או מגבת רגילה בעדינות עד לייבוש מלא. שייפו את צידי הציפורניים במשייף ציפורניים עדין לציפורניים טבעיות, וסיימו עם באפר, משייף עדין מרובע על מיטת הציפורן בעדינות רבה על מנת לא לדקק אותה ולהחליש את כוחה. למתקדמות הסירו עור עודף מצידי הקטיקולות באמצעות צבתית או כוסס ציפורניים.

תמי ברעם, מדריכה בכירה ברשת נייל סטודיו – מסבירה כיצד לשקם את הציפורן הטבעית אחרי שהסרנו את הלק ג'ל, וכיצד למרוח לק רגיל בתקופת הבית בקורונה.

לאחר המסת הג'ל – הציפורן לא  חלקה

אז לשייף בעדינות עם בלוק לבן

להסיר אבק ולחטא עם אלכוהול.

לעצב צורה רצויה עם פצירה עדינה

למרוח שכבה של מחזק איכותי

לחכות לייבוש

למרוח 2 שכבות של לק לפי בחירה

לחכות 2-3 דקות

ואז למרוח מייבש לק מבריק.

להמתין לייבוש לפחות 10 דקות.

בעיות נפוצות הצצות בכף הרגל בחורף – כיצד למנוע ואיך לטפל?

אילנה כסיף, מדריכת בכירה ברשת בתי הספר ללימוד מקצועות היופי "נייל סטודיו" מסבירה כיצד למנוע בעיות ואיך לטפל בעור כף הרגל במקרה של יובש קיצוני.

פטרת הציפורן

החורף הוא זמן מעולה לטפל בפטרת הציפורן. למרות שיש תכשירים שעובדים טוב גם ללא הסרת לוחית הציפורן, הטיפול יעיל ומהיר יותר כאשר מסירים את הלוחית באזור הנגוע. הפטרת "אוהבת" את הציפורניים שלנו כי הן מאפשרות  לה סביבת מחייה טובה – לחות, 37 מעלות צלסיוס וקרטין – החומר ממנו בנויה הציפורן. אם מסירים את הלוחית כל אלה נלקחים מהפטרייה בבת אחת מה שמאפשר טיפול קצר יותר ויעיל יותר.

ציפורן חודרנית

בכל הנוגע לציפורן חודרנית שנפוצה יותר בחורף בשל נעילת נעלים סגורות, חשוב לקנות נעלים רחבות באזור האצבעות. ציפורן חודרנית לא נוצרת בין לילה ואחת הסיבות להופעתה היא נעילת נעלים צרות אשר מעוותות את צורת הציפורניים בבהונות. הקפידו לגזור אחת לחודש את ציפורני הבהונות בצורה ישרה ולשייף את הפינות עם פצירה. יש חשיבות רבה להשארת קצה חפשי (פס לבן דק בקצה הציפורן) של לפחות 1-2 מ"מ כך הציפורן אינה יכולה לפגוע במיטת הציפורן בעת צמיחתה וליצור זיהום.

התקרנות יתרה בעור במידה שאתם סובלים מהתקרנות יתרה של העור בצדי הציפורן אשר גורמת ללחץ ולכאב אין לגזור עור זה אלא לשייף בעדינות עם פצירה ומרכך עור. באופן זה תהיה הפחתה בהתקרנות העור באזור ויחד עם שימוש במשחה או מוס על בסיס אוריאה התקרנות היתר תחלוף.

סדקים באזור העקב

תופעת חורף נוספת היא סדקים בעקב. נכון, סדקים יכולים להיווצר לכל אורך השנה, אבל בחורף זה זמן מעולה להפטר מהם. הסדקים נחלקים לשתי מחלקות: סדקים בעור רך וסדקים בעור קשה (יבלת).

  1. סדקים בעור רך – סדקים בעור רך יכולים להיגרם משיוף יתר של העור או מפדיקור אגרסיבי מדי. אבחון: העור יהיה רך אך עם קוים/סדקים דקים. הטיפול יהיה בעזרת קרם או מוס המכיל אוריאה. בשבועיים הראשונים יש למרוח קרם בוקר וערב, ולאחר מכן פעם ביום – רצוי בערב (המלצה – מוס DD של  FOOTLOGIX אשר אינו מותיר את העור שמנוני ומכיל גם את אצת הספירולינה כנגד זיהומים ).
  • סדקים בעור קשה – לעיתים העור מתייבש ומתקשה עד כדי כך שהוא נסדק. לפני שאפרט מהו הטיפול, יש להבין את התופעה – במקומות בהם יש לחץ חוזר ונשנה בכף הרגל כנגד הרצפה, יוצר עור קשה כדי להגן על העצמות ועל הרקמות בכף הרגל. העור הקשה מהווה "פגוש" – בשפה המקצועית זה נקרא יבלת שטחית או כמו שמקובל לקרוא לזה לאחרונה –קאלוס (שזה תרגום מילולי מאנגלית ליבלת שטחית).  כדי שתמלא את תפקידה, חשוב שהיבלת השטחית תהיה רכה וגמישה. כאשר היא לא מטופלת נכון, היבלת עלולה להתקשות ולהכאיב ואף להיסדק. חשוב להגיע לפדיקוריסטית לטפל ביבלות כדי שלא להגיע למצב זה וגם חשוב מאד לא להסיר את כל היבלת אלא רק מחצית ממנה ולהגיע בטיפול למצב מיטבי של עור רך וגמיש ככל שניתן- הפדיקוריסטית שלך אמורה לדעת את זה ולטפל בהתאם.  גם כאן הטיפול יהיה באוריאה אך בריכוז גבוה יותר (המלצה – מוס 3+ של FOOTLOGIX).

לסיום, שני טיפים לחורף נעים, בריא ורגוע בכפות הרגליים –

1.  שימו בתוך הנעל מעט אבקת סודה לשתייה או השתמשו בתכשירים ייעודיים לכפות הרגלים כמו דאודורנט לכף הרגל (ואם יש ריחות חזקים מומלץ להשתמש בדאודורנט לנעל). לסובלים מעור רגיש אמליץ לרכוש גרביים עם סיב נחושת שמסייע רבות למניעת פטרת העור ואפילו עם סיב כסף לחולי סוכרת. סיבים מתכתיים אלו משפיעים השפעה מיטיבה על העור ומונעים זיהומים שונים.

2. בחורף הישראלי, לא מעט אנשים סובלים מקור ומיובש בידיים וברגליים. טיפולי פרפין נפלאים לסובלים מכאבים במפרקי הידיים והרגלים וגם מעור יבש. הטיפול כולל מספר שלבים: חיטוי, פילינג, החדרת לחות, השריה באמבט פרפין ומנוחה נעימה בת כ10-15 דקות עם ידיים ו/או רגלים עטופות וחמימות. הפרפין הינו מוצר מינרלי בעל יכולת אגירת חום מעולה. פרפין משמש כ"מיני סאונה" לכפות הידיים והרגלים ומקל מאד במצבים שציינתי מעלה.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים