1

לייקים

"הלכתי בעקבות הלב שלי, הבן שלי"

הזמר הפופולארי סוחף את אביו לשיר איתו מאיר גבאי – "בקצה המנהרה"

שתפו:

"הלכתי בעקבות הלב שלי, הבן שלי"

הזמר הפופולארי סוחף את אביו לשיר איתו מאיר גבאי – "בקצה המנהרה"

שתפו:

יש סנדלרים שהולכים יחפים ויש כאלה שמעבירים את הנעליים לבניהם. הכירו את מאיר גבאי (53), בוגר להקת הרבנות הצבאית, מוזיקאי שכבר 30 שנה ניצח והפיק זמרים, מקהלות ולהקות על במות גדולות.

במקביל הוא שר בהיקף מצומצם, ואף הוציא לעולם מספר שירים בודדים, אחד מהם הוא 'אשת חיל' שזכה להשמעות ואהדה רבה ובלט מאוד במצעדי המוזיקה שלפני 30 שנה.


מאיר אינו המוזיקאי היחיד במשפחה: בנו אליה גבאי, ילד פלא שבגר והפלא המשיך גם לימים אלה, נחשב לאחת ההבטחות הבולטות של תעשיית המוזיקה בישראל. האב, הניח את חלומותיו האישיים בצד והתמקד בניהול וליווי קריירת הבן.

לאחרונה, החליטו השניים שהגיע העת לתת מקום של יצירה גם לאב, והפעם באחת הנסיעות המשותפות, אליה הוא זה שדחף את אביו להיכנס לאולפן, לרענן ולהקליט מחדש לחן משכבר הימים, שהמתין בסבלנות לזמנו.

בקצה המנהרה הוא בכלל שיר מתוך אלבום שלם שכתב גבאי בתשס"ח, אך מתאים גם היום. "תמיד אנחנו מחפשים את האור בקצה המנהרה, אך היום אנו משוועים אליו. אין אדם שחייו לא השתנו מן הקצה אל הקצה בשנה האחרונה, אז אני רוצה לעודד את אחיי בתקווה חיובית ומבקש שלא נוותר עליה" מאיר מוסיף את משמעותו לשיר.


"אליה אמר 'אבא, בוא נקליט את השיר הזה, נעשה לו ריענון ווקאלי. הוא הרי נכתב לפני 13 שנה, ואני אצטרף אליך'… עכשיו אני מבין למה השיר חיכה. לבן שלי, שיגדל ונשיר אותו יחד", כך נראית השיבה לקדמת הבמה, החזרת השירה כ'עטרה ליושנה' בחייו.


למרות שאליה התחיל להתעסק במוזיקה לאחר אביו, מאיר מייחס את הקאמבק לבנו "אכן הלכתי בעקבות הבן שלי, אני שמח על הבחירה ותחושת השייכות הזאת, לחזור לעשות את המלאכה המדויקת שלך – בשבילי זה לשיר".


ומי שמכיר את מאיר גבאי יודע, שאי אפשר להיפרד ממנו בלי ברכה אישית: "ואם כבר אני חוזר לימים טובים יותר, אני מאחל גם לכם, עם ישראל ידידיי ומאזיניי להצטרף אליי ולקוות מחדש לאור בקצה המנהרה, או כמו שהוא שר "אם תאמין חבר הכול יהיה אחר, ועוד נראה ימים טובים יותר".

"בקצה המנהרה" | מילים ולחן: מאיר גבאי| עיבוד מוזיקלי: עמי כהן | ייעוץ והכוונה: אליה גבאי | קליפ: MatiShriki

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים