GES רוכשת את אקוויז במטרה ליצור קבוצת טכנולוגיות מים וטיפול בשפכים בינלאומית מובילה

מנכ"ל GES, מיכאל דיין, מבהיר שרכישת אקוויז ממצבת את GES כשחקן דומיננטי ומוביל בתחום המים, השפכים התעשייתיים והמוניציפליים בארץ ובעולם.

חברת GES, הפועלת בתחום ההתפלה, הטיפול במים, ובשפכים ובתחום איכות הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישה של אקווייז, אחת מחברות טכנולוגיות המים וטיפול בשפכים המובילות והצומחות בישראל בעשור האחרון.

חברת GES בשליטתה המלאה של קרן ג'נריישן קפיטל, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מהווה זרוע איכות הסביבה של ג'נריישן קפיטל.

רכישת חברת אקווייז מצטרפת לעסקאות האחרונות שביצעה GES בישראל בכללן רכישת דקל תשתיות, המחזיקה במתקן למיון אשפה ביתית באזור ירושלים ומתקן לטיפול בקרקעות מזוהמות, ורכישת דרך הים המחזיקה במתקן ההתפלה בפלמחים,  בהיקף כולל של כ-255 מיליון ש"ח.

מיכאל דיין, מנכ"ל GES, אמר היום כי השילוב של היכולות ההנדסיות, מגוון הטכנולוגיות הייחודיות והנוכחות הבינלאומית הרחבה של אקוויז, יחד עם יכולות הביצוע החזקות של GES והגב הפיננסי של ג'נריישן, יאפשר מתן סל שירותים מלא בתחומי המים והשפכים ללקוחות תעשייתיים מהשורה הראשונה, לרשויות מוניציפליות, ולגורמים הנדרשים להתמודד עם אתגרים בתחומי הסביבה, כולל היבטי תפעול ומימון ארוך-טווח.

הקבוצה המשותפת תוביל הן את שוק הטיפול בשפכים התעשייתיים והמוניציפליים והן את שוק הטיפול במים בישראל.

אקוויז תמשיך לפעול כישות נפרדת, כחברת בת בבעלות המלאה של GES.

אלעד פרנקל, מנכ"ל אקווייז, אמר היום כי יש מעט מאוד חברות בעלות מיקוד עסקי ברור בתחום המים בעולם עם מגוון פתרונות טכנולוגיים ונגישות בינלאומית רחבה כל כך. בשילוב הסינרגיות והגיבוי הפיננסי החזק של GES אין ספק כי אקוויז, יחד עם חברת הבת ההולנדית Aqana המתמחה בפתרונות אנאירוביים מתקדמים, תמשיך לצמוח בקצב מהיר.

אודות GES – חברת GES, אשר הינה בבעלות מלאה של קרן ג'נריישן קפיטל, נוסדה בשנת 1988, והיא אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום המים, השפכים והסביבה. GES הציגה בשנה החולפת צמיחה דרמטית בהיקף פעילותה לאחר שהשלימה עסקאות לרכישת מתקן ההתפלה בפלמחים ומתקן למיון אשפה ביתית מוצקה באזור ירושלים וכן הגיעה לסגירה פיננסית של פרויקט להקמה והפעלה של מתקן לטיפול בפסולת עירונית באזור השפד"ן, כל זאת במקביל לפיתוח עסקי מואץ של פעילותה הקיימת. בנוסף, GES מייצרת, מייבאת ומשווקת כימיקלים איכותיים לתעשייה. ג'נריישן קפיטל הינה קרן ההשקעות בתשתיות ואנרגיה הנסחרת הראשונה בישראל.

ל GES ניסיון מוכח בביצוע של פרויקטים מורכבים בארץ ובעולם וב-20 שנים האחרונות היא הקימה למעלה מ- 500 מתקנים בארץ ובעולם, כאשר חלק ניכר מהם אף מופעלים על ידה. כיום GES מתפעלת מעל 200 אתרים בישראל. מתקן ההתפלה בפלמחים אשר הוקם ושודרג פעמיים עד ליכולת התפלה של 90 מיליון מ"ק לשנה הוא רק דוגמא אחת ליכולות בתחום זה. החברה מציעה ללקוחותיה (תחנות כוח, מפעלים כימיים, פטרוכימיים ואלקטרוניים, מפעלי מתכת, מפעלי מזון ומשקאות, מפעלי קוסמטיקה ותרופות, מוסדות, רשויות ממשלתיות ועירוניות, גופים צבאיים ועוד) שירות מלא, הכולל את מכלול שלבי הפרויקט, החל מפיתוח קונספט, תכנון הנדסי מפורט, ייצור, הקמה והרצה בשטח, תפעול ואחזקה שוטפת של המתקנים.

אודות אקווייז – בשנים האחרונות הפכה אקוויז לאחת החברות המובילות בישראל ובעולם בפיתוח ויישום פתרונות חדשניים לטיפול במים ושפכים עבור הסקטור המוניציפלי ועבור הסקטור התעשייתי. אקוויז משקיעה רבות במחקר ופיתוח תהליכים חדשניים לטיהור ומחזור שפכים והשבת אנרגיה וזאת על מנת לתת מענה למשבר המים העולמי ודרישות הרגולציה והתעשייה המחמירות מעת לעת.

הטכנולוגיות של אקוויז יושמה עד היום בלמעלה מ- 500 אתרים ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. לחברה משרדים במקסיקו ומרכז אמריקה, אנגליה, גרמניה, איטליה והודו. בנוסף, לאקוויז חברת בת בהולנד המתמחה בתהליכים אנאירוביים המפיקים אנרגיה ירוקה מהשפכים ומספקת פתרונות ללקוחות מובילים בתחומי הנייר, המזון, המשקאות ותעשיית הכימיה. אקוויז מבצעת בימים אלו ברחבי העולם פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים עבור גופים ממשלתיים ומוניציפאליים מובילים וכן תאגידים גלובליים כגון יוניליוור, קוקה קולה וטיסנקרופ, עימה חתמה אקוויז את אחת מעסקאות רכש הגומלין הגדולות שבוצעו בישראל בשנים האחרונות.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים