TensCare היא החברה הזוכה בפרס המלכה הבריטית לסחר בינלאומי לשנת 2021

. סקירה דוסיז צרכנות TensCare היא החברה הזוכה בפרס המלכה הבריטית לסחר בינלאומי לשנת 2021

פרסי היוזמה (Enterpise) של המלכה מוענקים לעסקים וארגונים בריטיים המצטיינים בסחר בינלאומי, חדשנות, פיתוח בר קיימא או קידום הזדמנויות (באמצעות ניידות חברתית).

אלו הם הפרסים הרשמיים הגבוהים ביותר לעסקים בבריטניה. התוכנית הוקמה כפרס המלכה לתעשייה על ידי צו מלכותי מיום 30 בנובמבר 1965.

דורית גרינברג, מנכ"ל מ.ד.ס פארם המייצגת את חברת TENSCARE בישראל אומרת שהזכייה של החברה בפרס המכובד מעידה על כך שעולם הבריאות מתקדם היום לכיוון של שילוב פתרונות טכנולוגיים, בעיקר ברפואה מונעת ובטיפול בבעיות שונות כמו כאב, בריאות האישה, בריאות העור ועוד. הטכנולוגיה הרפואית יכולה לטפל ולעזור באופן טבעי וללא תופעות לוואי.
גרינברג מלווה את התפתחות החברה כבר משנת 1998 מראשית פעילותה, וכבר אז זיהתה את הרוח החדשנית של החברה ואת היכולת לייצר מוצרים ברמה איכותית גבוהה וזאת במחירי מוצרים שווים לכל נפש .

לחברה שתי חוזקות הבולטות האחת היא היכולת של התאמת טכנולוגיות קיימות שיעילותן הוכחה כבר והתאמתן לבעיה ספציפית באופן שמאפשר הצלחה טיפולית ברמה הגבוהה ביותר לאותה הבעיה.
החוזקה השנייה היא מזעור מכשירים וטכנולוגיות שעד לאחרונה היו בחזקת מכונים וקליניקות וכיום אפשר להשתמש בהם שימוש אישי וביתי על מנת לזרז את תהליך הריפוי.

TENSCARE מעודדת עבודה עם אנשי מקצוע בתחומי הבריאות וגורמת לכך שירגישו מספיק בטוחים במוצרי החברה, כדי שיוכלו בלב שקט להמליץ עליהם למטופלים שלהם.

דבר נוסף מעניין בחברה הוא הפורמט העבודה של החברה, כל עובדי החברה הם שותפים מלאים בחברה ולכן רמת המעורבות שלהם מאוד גבוהה והם דואגים להישאר רלוונטיים בכל עת ולהביא את המוצרים בחזית הטכנולוגיה הקיימת לאותה נקודת זמן.

פורמט כזה מבטיח שכל עובדי החברה ייהנו מהיתרונות המלאים ומההצלחה המשותפת של הצוות

בתמונה מכשיר של TENSCARE . קרדיט צילום: מ.ד.ס. פארם

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים