1

לייקים

האם נמצא הפתרון לשרשרת ההדבקה במקומות סגורים? מערכת טיהור אוויר ייחודית של חברת RGF!

מפעל המזון הראשון בישראל בעל מערכת טיהור אוויר המסייעת בהתמודדות עם משפחת נגיפי הקורונה

שתפו:

האם נמצא הפתרון לשרשרת ההדבקה במקומות סגורים? מערכת טיהור אוויר ייחודית של חברת RGF!

מפעל המזון הראשון בישראל בעל מערכת טיהור אוויר המסייעת בהתמודדות עם משפחת נגיפי הקורונה

שתפו:

מפעל המזון 'מעדני מניה' הינו המפעל הראשון בישראל בעל מערכת טיהור אוויר ייחודית של חברת RGF המיוצגת על-ידי קלין אייר ישראל. המערכת פועלת על בסיס טכנולוגיית PHI  (Photo Hydro Ionization) והיא מאושרת לשימוש על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) ובכך מסייעת בהתמודדות עם בקטריות, עובשים, פטריות  ונגיפים שונים (וירוסים) וביניהם נגיף ה-COVID 2 השייך למשפחת נגיפי הקורונה.

לאור אתגרי הקורונה חברות רבות מחפשות פתרונות לטיהור האוויר, לצורך המשך פעילות תקינה, שמירה על העובדים וכמובן שמירה על איכות המוצרים. מפעל המזון מעדני מניה התקין לאחרונה מערכת לטיהור אוויר של  קלין אייר ישראל– הנציגה המקומית של חברת RGF הבין-לאומית, והפך למפעל המזון הראשון בישראל בעל מערכת טיהור אוויר המגנה מפני עובש, נגיפים רבים וביניהם נגיפי משפחת הקורונה.

חברת RGF פיתחה מערכת לטיהור אוויר ייחודית בשם REME-HALO  הנשענת על ידע קיים להשמדת בקטריות, עובש ונגיפים רבים הקיימים באוויר ועל גבי משטחים. המערכת מבוססת על תהליך חיטוי וטיהור אוויר AOP (Advanced Oxidation Plasma) באמצעות מולקולות מימן על חמצני H2O2. בעזרת נורת UV פנימית וזרזים (קטליזטורים) העשויים מארבע מתכות שונות: טיטניום, כסף, רודיום ונחושת, נוצר תהליך כימי בטוח וידידותי לאדם, ובו מולקולות מימן על חמצני מתפזרות באוויר, מתחברות למולקולות הלא רצויות ומחמצנות אותן; או בשפה הפשוטה מחסלות אותן. מי חמצן (או בשמם המקצועי מימן על חמצני) נמצאו כיעילים בחיטוי יותר מחומרים כמו כלור, אלכוהול ואשלגן. התהליך ידידותי לסביבה ומאפשר המשך עבודה רציפה במקום עוד במהלך הטיהור , ללא צורך ביציאה מהחדר או באוורור נוסף.

תוצאות בדיקות שנערכו  בשטח המפעל מוכיחות  כי המערכת הביאה לחיסול של 99.46% בקטריות, לחיסול של 99.38% שמרים ולחיסול של 98.03% עובש.

מנכ"ל מפעל מעדני מניה: "בתקופה זו של חוסר ודאות מפני וירוסים אנו כמפעל מזון נדרשים למצוא פתרונות יעילים לצורך שמירה על בריאות העובדים ברחבי המפעל, ועל איכות המוצרים. אנחנו לא רוצים להגיע חלילה למצב בו קיים חשש מפני הדבקה ממחלות כאלו ואחרות ולכן אנחנו נוקטים פעולות מנע".

הטכנולוגיה של חברת RGF המבוססת על תהליך כימי לחיטוי וטיהור אוויר פותחה לראשונה כחלק מתוכניות נאס"א לשימוש נרחב בתחנות מסלול ומעבורות חלל, ובהמשך לצורך שיפור מערכות האוורור במבנים סגורים ועל מנת לסייע במאבק בנגיף הקורונה. מערכות אלו זכו להמלצת המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן – CDC, והן בעלות אישור FDA 510 (K) למגורים, מסחר ורפואה, אישורי USDA,FSIS  וכן אישור "אפס פליטת אוזון". 

"הטכנולוגיה במערכת זו הוכחה כיעילה בעולם אינספור פעמים, וביכולתה להפחית את הימצאותם של שפעת העופות, נגיפי דלקת קיבה ומעיים, שפעת החזירים, נגיפים הגורמים לדלקת ריאות ועוד. כמו כן היא הוכחה כיעילה בהפחתת וירוסים הדומים במבנה שלהם לווירוס הקורונה בשיעור של מעל 99%, למשל בווירוס ה-SARS הידוע בשם COVID-2", אומרת ד"ר גליה טצקין קרייז, יועצת מדעית בחברת קלין-אייר ישראל. "הפתרון של RGF מוכח, ולמעלה מ-4 מיליון מערכות מותקנות במתקנים רפואיים, מסחריים, ממשלתיים ומתקני אירוח, ביותר מ-60 מדינות בעולם. בעקבות מגפת הקורונה החברה פועלת לתת מענה ותמיכה בגידול בביקוש למוצריה בכל הארצות, ועכשיו גם בישראל בה מתבצעות התקנות בגופים שונים בחודשיים האחרונים. בימים אלו נערכות בדיקות בשותפות ארה"ב וסין להוכחת יעילות המערכת מול נגיף ה-COVID-19 ".

לסרטון על הטכנולוגיה – https://youtu.be/LgeaeTlvZnQ

לסרטון על השימושים של המערכת – https://youtu.be/qlqmM6oDtss

למידע נוסף על המערכות הפועלות בישראל – https://cleanair.org.il/

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים