0

לייקים

הקורסים המבוקשים של מכללת 'דעת' הפכו לסיפור הצלחה וזוכים להוקרה. עוד לא נרשמתם?

כל משבר הוא הזדמנות, בטח זו אינה הפעם הראשונה ששמעתם את זה, אבל כדאי גם לכם, להתחיל לחשוב על זה ברצינות.

שתפו:

הקורסים המבוקשים של מכללת 'דעת' הפכו לסיפור הצלחה וזוכים להוקרה. עוד לא נרשמתם?

כל משבר הוא הזדמנות, בטח זו אינה הפעם הראשונה ששמעתם את זה, אבל כדאי גם לכם, להתחיל לחשוב על זה ברצינות.

שתפו:

בצל הקורונה  במכללת 'דעת'  פתחו מחדש את ההרשמה למגוון קורסים שהקורונה יצרה לבוגריהם הזדמנויות תעסוקה בהיקפים שלא הכרנו קודם. כדאי לכם לקרא את השורות הבאות.

על קורס מאתרי ליקויי בניה שמעתם? על קורס טכנאי מכשירים רפואיים קראתם? איך זה קשור להזדמנויות שייצרה מגפת הקורונה? הישארו איתנו.

קורס מאתרי ליקויי בניה הוא קורס להתמקצעות בתחום מבוקש בשוק העבודה. בכל שלב בבניה, משיפוץ ועד בניה מחדש וכן כל קבלן  או חברת בניה שמכבדים את עצמם ועובדים לפי התקן, מעסיקים מאתרי ליקויי בניה. אם לדבר על הזדמנויות אז בימי סגר, העוסקים בתחום הבניה הוחרגו – אז הנה הזדמנות תעסוקתית מעניינת  ומבוקשת, גם בימים קשים.

קורס מאתרי ליקויי בניה מיועד לאלה שיש להם ידע בסיסי בבניה ועוסקים בזה באופן כלשהו בשנים האחרונות. ייתרה מכך, אדריכלים/ות ומהנדסים/סות רבים מצאו לנכון לעבור הכשרה זו כדי להציע שרות זה  בתשלום נוסף ללקוחותיהם.

הכשרה זו מוכרת ע"י משרד העבודה ובסיומה זוכה הבוגר בתעודת מקצוע פורמלית של מדינת ישראל.

לצד זה, בימים אלה זכו הטיפול הביתי ויתרונותיו לכותרות רבות ובכירים מתחום הבריאות ציינו כי הטיפול בתוך הקהילה הוא 'הדבר הבא', נתונים אלה שהיו ידועים בשטח ולא בסיסמאות, יצרו כבר מזמן ובעת הזאת בביתר סאת, ביקושים רבים בשוק העבודה. במסגרת הקורס עוברים התלמידים הכשרה בשימוש ובתיקון מגוון מכשירים רפואיים, בכללם כאלה הפופולאריים גם במרכזים/מכונים רפואיים וגם בטיפול ביתי. קורס זה  מועבר בכיתות ובימים נפרדים, לנשים ולגברים.

כל הקורסים של מכללת דעת מועברים ע"י אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בכיתות קטנות המאפשרות יחס אישי ובשל כך בוגריהם מבוקשים בשוק העבודה.

בעת הזו כ 50% ממפגשי הקורסים מועבר באופן מקוון במקביל למפגשים פרונטליים ושלב העבודה המעשית מתבצע בסדנאות משוכללות  המאפשרים חווית למידה והתנסות ברמה גבוהה.מבנה הלמידה המדובר  מאפשר לך לצאת ממשבר הקורנה מחוזק , בלי לשנות את סדר יומך ואת אורח חייך ולהצליח בפרק זמן קצר יחסית לשפר את  פרנסת המשפחה ולחיות בכבוד. אז מה עליך לעשות כדי שכל זה יתגשם? – לצלצל למכללת דעת, לבחור את הקורס המתאים לך, להירשם ולצאת לדרך. 

אז אם חשבת שמגפת הקורונה היא חסם להרבה דברים טובים שתכננת או חלמת לעשות, יש לנו חדשות בשבילך.  אפשר ללמוד, להתמקצע ולהתקדם לפרנסה טובה גם  בתקופה זו וגם (כמעט) בלי לצאת מהבית.

בימים אלה, מגוון רחב שלך קורסים שחלקם מוכרים ע"י משרד העבודה והרווחה, מועברים באופן מקוון. מכללת דעת מקיימת באופן זה  קורס  'מאתרי ליקויי בניה' וקורסים  רבים נוספים .

מכללת דעת עובדת בשיתוף פעולה עם מרכזי הכוון , מפתח, וכיוון .

לקבלת רשימת הקורסים המליאה של 'מכללת דעת', בדיקת זכאותך למלגה/לשובר  ולהרשמה חייגו לטלפון: 03-7477888

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים