0

לייקים

ה-Portégé X30W-J – ה׳רובוטריק׳ החדש של Dynabook:

לפטופ Dynabook הקל בעולם עם מעבדי דור 11 של אינטל, פעיל ב-5 תצורות, מבנה מגנזיום קשיח וסוללה של עד 16 שעות

שתפו:

ה-Portégé X30W-J – ה׳רובוטריק׳ החדש של Dynabook:

לפטופ Dynabook הקל בעולם עם מעבדי דור 11 של אינטל, פעיל ב-5 תצורות, מבנה מגנזיום קשיח וסוללה של עד 16 שעות

שתפו:

  • המחשב הנייד החדש ששוקל רק 989 גרם תואם לאפיוני פלטפורמת הEvo של אינטל

10 בנובמבר 2020. תל אביב. Dynabook Europe חשפה את ה-Portégé X30W-J, לפטופ 13.3”, הקל בעולם, המצוייד במעבדי דור 11 של אינטל*. המחשב החדש ששוקל רק 989 גרם, בתצורת 2 ב-1, פותח בהתאמה לדרישות המחמירות של תקן ה- Evo החדש והוא מפגין חיי סוללה מרשימים וזמן עלייה מהיר במיוחד. רכיבים דוגמת Thunderbolt 4 ו- Wi-Fi 6ותכנון על פי מדדי פרוייקט אתנה (Athena) של אינטל, מספקים את חויית המחשוב הנייד הטובה ביותר האפשרית.  

מהיר וממוקד

ה Portégé X30W-מצוייד במעבדי 10nm quad-core מהדור ה-11 של אינטל (מעבדי i5 ו-i7) בעוצמה גבוהה של 28W המהונדסים לתצורה דקיקה וקלת משקל. הוא  כולל זכרון dual-channel LPDDR4x של עד 32GB, במהירות של 4266MHz ומתוגבר באחסון PCIe SSD אולטרה מהיר של עד 1TB. מעבר לכך, הוא אף זמין בתצורות הכוללות את הכרטיס הגרפי העוצמתי Intel Iris X  החדש, שמאפשר למחשב להפגין רמות ביצועים גבוהה גם בתחום הגרפי.

״ה- Portégé X30W-Jמדגים היטב כיצד טכנולוגיית המעבדים של אינטל והחדשנות של פרוייקט אתנה בצירוף הנסיון של dynabook במחשוב נייד, הביא ליצירת אחד המחשבים העסקיים הטובים ביותר בזירה״, אומר ג׳וש ניומן, סגן נשיא קבוצת המחשב ובאינטל. ״מעבדי הדור ה-11 שלנו עם ה- Intel Iris X מביאים את הביצועים המובילים בתעשייה ועומדים בדרישות של המשתמשים התובעניים ביותר״.

מוכן לדרך

חיי הסוללה המרשימים של המחשב של עד 16 שעות¹ – מרמזים שאין צורך לחפש בדרכים שקעי חשמל. יש לו טעינה מהירה (עד- 40% מקיבולת הסוללה תוך 30 דקות) והוא כולל גם תכונת InstantOn – לקיצור משמעותי של זמן העלייה. ניתן ׳להעיר׳ את המכשיר באמצעות זיהוי פנים או טביעת אצבע. לטובת הספונטניים שבחבורה שרוצים לרשום בכתב ידם את חוויותיהם היומיומיות, מציע המחשב 5 מצבי תצורה, כשניתן גם להפכו לטאבלט. יחד עם תוכנת Windows Ink Workspace ועט AES אופציונלי, ניתן לכתוב על מסך הטאבלט, בכתב יד, רעיונות ותכנים אחרים.

״ההשקה של פלטפורמת ה- Evo היא אבן דרך לתעשייה ומבטיחה מוצרים שעונים לדרישות המקצוענים של היום״, אמר  דמיאן ז'אום, נשיא  GmbHDynabook Europe. ״ה- Portégé X30W-J מעורר לחיים את הפילוסופיות שלנו ומספק למשתמשים את כל שהם צריכים לתגבור הפרודוקטיביות, היצירתיות ושיתוף הפעולה בכל מקום בו הם נמצאים״.

קישוריות

תודות לטווח הרחב של אופציות הקישוריות, ה- Portégé X30W-Jמתאים לכל סביבת עבודה. הוא מצוייד במודול החדש Intel 802.11ax (WiFi 6) + BT 5.1, ויכולות LTE אופציונליות לקישוריות בדרכים. יש לו שני חיבורי USB-C  Thunderbolt 4, כך שניתן לטעון, להעביר מידע במהירות רבה ולתקשר בדרכים. קישוריות נוספת מסופקת על ידי יציאת HDMI, יציאת USB 3.1 Type-A כמו גם מחבר קול 3.5mm, בעוד חריץ לכרטיס micro SD עונה על צרכי האחסון הנייד הנוספים.

בעידן ועידות הוידאו המחשב החדש מוכן לפעולה: עם החשיבות הגבוהה של קיום שיחות ועידה ככלי עבודה הוא מצוייד במערכת שמע של המותג harman/kardon ובתוכנת Dolby Atmos לתגבור הסאונד, וכן בשני מיקרופונים המצוידים בביטול רעשים. מצלמת הרשת,  כמו גם מצלמת 8MP עם עדשה נגד השתקפויות מסייעות לתגבור החוייה האודיו-ויזואלית.

תוכנן לביצועים

כל פרט ופרט ב- X30W-Jתוכנן לעבודה מכל מקום. מסך Sharp IGZO FHD עם בהירות של 460NIT וצריכת חשמל נמוכה ביותר מספק צבעים חדים וברורים עם ראות מכל זווית צפייה. המקלדת שמצויידת במקשים גדולים יותר משל קודמותיה, מוארת מאחור ומשטח מעקב Precision TouchPad או SecurePad עם קורא טביעת אצבע מובנה אופציונלי משלימים את חויית המשתמש.

המחשב תוכנן לעמידות הן מבפנים והן מבחוץ. המרכב הדק שלו – 17.9 מ״מ – שלו עשוי סגסוגת מגנזיום והמסך  נבנה תוך שימוש בזכוכית Corning Gorilla. הוא אף עבר מגוון מבדקי עמידות נוקשים דוגמת מבדקי MIL STD 810G הצבאיים.

אבטחה דמויית כספת

ה- X30W-J  עושה שימוש ב-BIOS מ׳תוצרת בית׳ של dynaook, כשכל מערכות האבטחה וההגנה פעילות מרגע ההוצאה מהקופסה. הצפנה ברמה ארגונית, זיהוי פנים וטביעת אצבע וסוגר מכני למצלמה, מספקים שכבת הגנה נוספת. חריץ אבטחה מספק שלוות נפש נוספת.  

כמו ברבים מהניידים של dynabook, גם המחשב החדש מגיע עם תוכנית ה- Reliability Guarantee המבוססת על האמון המוחלט של החברה במחשבים שהיא מייצרת ואחוז תקלות החומרה המאוד נמוך שיש לה. משמעות האחריות: במידה ויש תקלת חומרה (שבמסגרת האחריות) בשנה הראשונה לרכישה – המחשב יתוקן חינם במסגרת האחריות והלקוח יקבל את עלות המחשב בחזרה.

ה Portégé X30W-Jיהיה זמין מנובמבר 2020, באמצעות חברת ׳מפעיל׳.

למידע נוסף: http://il.dynabook.com/he

*Based on 13.3” convertible laptops with 11th generation Intel Core processors as of 2020/11/04, research conducted by Dynabook Inc.

₁ MobileMark™ 2014 running Windows 10). MobileMark is a trademark of Business Applications Performance Corporation.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים