0

לייקים

חדש: רשת "X LAB DIAMONDS" מציעה טבעות לשמחות משובצות ביהלומי מעבדה במחיר אטרקטיבי

• קולקציית טבעות אירוסין במגוון עיצובים, וטווח מחירים נגיש החל מ 1600 ₪

שתפו:

חדש: רשת "X LAB DIAMONDS" מציעה טבעות לשמחות משובצות ביהלומי מעבדה במחיר אטרקטיבי

• קולקציית טבעות אירוסין במגוון עיצובים, וטווח מחירים נגיש החל מ 1600 ₪

שתפו:
  • קולקציית טבעות אירוסין במגוון עיצובים, וטווח מחירים נגיש החל מ 1600 ₪
  • 10% הנחה על מגוון הטבעות והתכשיטים
  •     רכישת אונליין מאובטחת ללא פערי תיווך, תעודת הערכה ואחריות לשנה!
  • ·              תכשיטים החל מ-  590 ₪ המאופיינים בעיצוב אלגנטי ונשי
  • רכישת יהלומי מעבדה נמצאת בעליה מתמדת בעולם, בעקבות המודעות הרבה לאיכות הסביבה ושמירה על עולם ירוק יותר.

חברת "X LAB DIAMONDS", שהשיקה את חנות הדגל הראשונה שלה, בקניון עופר הגדול בפתח תקווה רק בחודש האחרון, מציעה טבעות אירוסין מעוצבות משובצות ביהלומי מעבדה במחירים אטרקטיביים במיוחד ועשרה אחוזי הנחה על מגוון התכשיטים בחנות.

טבעות האירוסין של רשת X LAB DIAMONDS, משלבת יהלומי מעבדה איכותיים בטווח מחירים רחב ובהתאמה לכל כיס, במחיר הנמוך משמעותית מהמחירים הנהוגים בשוק. ההיצע העשיר מוצע באתר החברה החדש  http://www.xlabdiamonds.co.il/, המבטיח  קניה ישירה ללא פערי תיווך. הרכישה באתר מאובטחת, ומאפשרת החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, וכן תעודת הערכה לתכשיט וליהלום, אחריות לשנה ומשלוח אישי עד הבית. הרשת מציעה, בחנות ובאתר,  מאות דגמים של תכשיטי יהלומים: טבעות, צמידים, שרשראות, עגילים ועוד. טבעות אירוסין החל מ-1600 שח, טבעת זהב 14K מגוון טבעות אירוסין בכל צבע ורמת ניקיון.

טבעות האירוסין   כוללות טבעות  בעלי נוכחות, משובצות ביהלומים מרשימים בגודלם וייחודם, שעוצבו ויוצרו על ידי הרשת, ליצירת מראה אלגנטי ונשי במיוחד. בין הטבעות הבולטות, ניתן למצוא טבעת שלגייה בזהב לבן 14K  עם יהלום מרכזי של 0.6 קראט, סה"כ קראט יהלומים בטבעת במחיר של כ- 3276 ₪ לפני הנחה, טבעת קלאסיק פוראבר; טבעת עדינה בעיצוב מדויק וקלאסי במרכזה יהלום 0.32 קראט, סה"כ 0.50 קראט יהלומים, במחיר של 1725 ₪ לפני הנחה; וטבעת דגרדה, זהב לבן 14K משובצת יהלומים בגדלים שונים, משובצים מהקטן אל הגדול ובאמצע יהלום מרכזי של 0.33 קראט, סה"כ קראט יהלומים הוא 0.50, במחיר של 1610 ₪ לפני הנחה.

חגית שינובר, מנכ"לית ומבעלי הרשת: "הקולקציות שלנו פונות אל אותם לקוחות המעוניינים לרכוש טבעות אירוסין משובצות יהלומים, אך לא רוצים לשלם סכומי עתק עבורם או להיות שותפים לנזקים הנגרמים לסביבה על ידי כריית יהלומים. מעכשיו, אף אחת או אחד לא צריך להתפשר, כל אחד מלקוחותינו יכול להיכנס לאתר או לחנות ולצאת עם תכשיט יהלום איכותי".

X LAB DIAMONDS הינו מותג רשת חנויות יהלומי מעבדה הראשון מסוגו בעולם, המציע מגוון תכשיטי זהב בעיצובים ייחודיים המשובצים כולם אך ורק יהלומי מעבדה איכותיים, שנוצרו מתוך מחויבות חברתית וסביבתית.

הרשת מציעה תכשיטים בעיצובים ייחודיים, בהשראת טובי המעצבים בעולם, המשובצים ביהלומים במגוון עצום של גדלים וצורות, אשר נוצרו במעבדות המתקדמות בעולם, מבלי לפגוע בסביבה ונמכרים בכחצי ממחיר של יהלומי כרייה. יהלומי המעבדה מלוטשים על ידי מלטשי יהלומים מיומנים, בדיוק כמו יהלומי כרייה ומדורגים לפי אותם סטנדרטיים: משקל (Carat), צבע (Color), ניקיון (Clarity) וחיתוך (Cut) התקפים ליהלומי הכרייה.

באתר קיים הסבר על איכותם ואופיים של היהלומים המוצעים, כך שכל רוכש יכול ללמוד בקלות האיכויות של יהלומי מעבדה וכיצד מבחינים באיכויות השונות של היהלום, תוך התייחסות לנושא: גודל, צורה, רמת ניקיון  של היהלום ופרמטרים משמעותיים נוספים.

היתרונות הבולטים ברכישה באתר הם שניתן לרכוש טבעת איכותית ויוקרתית מיהלום אמיתי, במחיר נמוך בכחצי ממחיר טבעת זהה משובצת ביהלום כרייה ולקבל את המשלוח עד הבית. יחד עם זאת, ניתן כמובן להגיע לחנות הדגל בעופר הקניון הגדול פ"ת.

יהלומי המעבדה של X LAB DIAMONDS מיוצרים באמצעות טכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה, וכך מתקבלים יהלומים אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה וזהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיסי והאופטי ליהלומי כרייה. כריית יהלומים מבטן האדמה  גורמת לזיהום אויר וסביבה, הרס יערות,  פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים,  ובנוסף, לעיתים אף פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים