0

לייקים

לרגל חגי הקניות ריכזנו עבורכם מדריך מתנות לגבר!

החלטנו לעזור עם שאלת השאלות ולעזור להבין מה כדאי לקנות?

לרגל חגי הקניות ריכזנו עבורכם מדריך מתנות לגבר!

החלטנו לעזור עם שאלת השאלות ולעזור להבין מה כדאי לקנות?

שתפו:

החלטנו לעזור עם שאלת השאלות ולעזור להבין מה כדאי לקנות? אם כן, בעוד שאישה כמעט תמיד תהיה מרוצה מפרחים או תכשיטים, הבעיה הגדולה הרבה יותר היא למצוא את המתנה המושלמת לגברים. מה קונים לאלו שתמיד מצהירים שיש להם כבר את כל מה שהם צריכים?

לגבר הפרקטי

ייתכן שיש שיאשימו אותנו בסטריאוטיפיות, אך מרבית הנשים יסכימו שחלק גדול מהגברים אותם הן מכירות הם יצורים מאוד פרקטיים. אי לכך ובהתאם לזאת, לסוג זה של גברים רצוי לבחור במתנה אשר תשמש את מקבלה ותהיה קשורה לעיסוקיו היומיומיים או לתחביביו. חשבו מהו התחביב אותו אוהב מי שאתן רוצות להעניק לו את המתנה ובמה מתעסק בחייו המקצועיים או בזמנו הפנוי? מתנה זו יכולה להיות קשורה למשל במוזיקה, בישול, אלכוהול ואפילו גינון.

לגבר המטופח והאופנתי

בשנים האחרונה יותר ויותר גברים אינם מתביישים להודות כי הנראות החיצונית ונושא הטיפוח האישי חשובים להם לא פחות מאשר לנשים וכי הם משקיעים בכך זמן ומשאבים לא מעטים. אם נודה על האמת, עובדה זו מקלה גם על נשים רבות שמוצאות את עצמן צריכות להסביר פחות את קניותיהן והוצאת הכספים על פריטים בקטגוריה זו. כיום גברים רבים אוהבים להתלבש ולהתגנדר ויהיו שמחים לקבל פריטים כדוגמת נעליים יפות, שעון משוכלל, תיק למכון או לעבודה, כובע ואפילו מוצרי טיפוח ייעודיים לגברים.

לגבר הספורטיבי

גברים רבים אוהבים לעשות ספורט ובמיוחד בתקופות הסגר האחרונות, כאשר המכונים פתוחים ולא ידוע מתי יפתחו חזרה, מוצרי ספורט ביתיים הפכו לפריטים הכרחיים ומבוקשים שגברים רבים יעריכו כמתנה. רצוי לגלות מהו הספורט האהוב לפני הרכישה בכדי שהמתנות יתאימו לצרכים ולא יסתובבו בבית ללא שימוש ויעלו אבק בבית. כמו כן, רצוי לקנות מתנות אלו לגבר שבאמת מביע רצון לעשות ספורט ולא בכדי לדרבנו, בכדי שלא ייחשבו כעקיצה, בכל זאת זהו היום שלהם והמטרה היא לשמחם. הנעה לפעולה שמרו לימים אחרים בשנה.

לגבר הטכנולוגי

אופציה רביעית היא ללכת על בטוח, כאשר הכוונה היא לפריטים אשר לרוב מדברים לכל אוכלוסיית הגברים באשר היא ושכמעט לא ניתן לטעות בהם. גברים אוהבים גאדג'טים טכנולוגיים, כאלו שמשרתים את חייהם היומיומיים, משדרגים אותם, בהם יוכלו להתגאות ולהשוויץ לחבריהם ולקולגות ויעסיקו אותם בלמידה ופענוח. אלו יכולים להיות כאלו שמעסיקים את הגברים בשעות הפנאי, כמו לדוגמא אוזניות לשמיעת מוזיקה או עזרים ומכשירים שמשדרגים את צפיית הטלוויזיה הביתית לכדי חוויה קולנועית. רעיונות נוספים יהיו עזרים למחשב, לשעות הפנאי או לעבודה, משחקים טכנולוגיים שונים ועוד.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים