0

לייקים

מוקדי ייצור עולמיים למפעל הגבינות הטבעוניות של גן- שמואל

חברת Vgarden מקימה שותפות לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה

שתפו:

מוקדי ייצור עולמיים למפעל הגבינות הטבעוניות של גן- שמואל

חברת Vgarden מקימה שותפות לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה

שתפו:

כחלק מהליך הצמיחה והגיוס שבוחנת וי-גארדן (Vgarden) לפי שווי מבוקש
של 400 מיליון שקל, מקימה החברה יחד עם שותף מקומי, בעל המותג
הטבעוני המוביל באוסטרליה, מפעל לייצור מוצרים טבעונים בהשקעה
כספית של כ- 15 מיליון ₪

השקת המפעל באוסטרליה הינה חלק
מתוכנית גלובלית, להקמת 4 מוקדי פעילות עולמיים באסיה, אירופה וצפון אמריקה

חברת וי-גארדן (Vgarden), בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, במגעים מתקדמים
להקמת מפעל לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה.

המפעל החדש מוקם בשותפות עם
חברת ההפצה הגדולה ביותר ביבשת לשוק הטבעוני, המפיצה כיום את מוצרי Vgarden
ברשת הקמעונאית הגדולה באוסטרליה. במסגרת ההסכם, יוקמו קווי ייצור למוצרי וי-גארדן
בהשקעה כספית של כ-15 מיליון ₪, בשימוש חומרי גלם שחלקם מיוצרים במפעל החברה
בקיבוץ גן-שמואל.

מחלקת המו"פ של Vgarden מפתחת מוצרים טבעוניים ייעודיים לשוק
האוסטרלי ולשווקים נוספים, כגון צא'דר, גבינות שמנת, חמאה ואף נקניקים טבעונים
ותחליפי בשר, בהתאמה לטעם המקומי.


וי-גארדן עוסקת בייצור גבינות קשות ולבנות טבעוניות וכמו כן תחליפי בשר על בסיס חלבון
אפונה, הנמכרים בישראל תחת המותג "משומשו". בעלי המניות של וי-גארדן הם קיבוץ גן-
שמואל וחברת הדר פוד טכנולוג'י, שאחראית על פיתוח המוצרים.

המוצרים אינם כוללים
חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. החברה מנוהלת על
ידי אייל אדוט, חבר קיבוץ גן-שמואל, ועומר אליאב. הקמת המפעל באוסטרליה הינה חלק
מרכזי באסטרטגית ההתפתחות והצמיחה של החברה, הכוללת הקמה של 4 מוקדי פעילות

בעולם, בהם אסיה, אירופה וצפון אמריקה וכבר נמצאת במגעים עם המשווקים המובילים
בתחום הטבעונות בשווקים אלו.

מלבד אוסטרליה מייצאת וי-גארדן כיום למספר מדינות
בהן הולנד, יוון, קנדה, סין, הונג קונג, רוסיה, אנגליה וגרמניה, ותיכנס לשווקים נוספים
בהם השוק האמריקאי במהלך השנה הקרובה.


כפי שפורסם לאחרונה, וי-גארדן החלה במגעים להנפקה בבורסה. בחברה החלו בהכנות
מקדמיות לקראת הגיוס, ומכוונים להנפקה בתחילת 2021. קיבוץ גן-שמואל החליט
להשקיע בתחום תחליפי הגבינה והבשר בשל הביקוש הגובר למוצרים לאור מגמת
הטבעונות העולמית המתחזקת והמודעות הגוברת למזון בריא.

מלבד השיווק לחנויות
ולרשתות הקמעונאיות, הביקוש למוצרים מגיע מלקוחות פרטיים, מהתעשייה ומהשוק
המוסדי – בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה וקייטרינג. במהלך הרבעון הראשון
של 2021 יושקו מוצרים חדשניים – חמאה טבעונית מופחתת שומן וקו מוצרי מאפה תחת
המותג "משומשו".


המותג "משומשו" הושק בשנת 2016 ומאז הוא גדל באופן משמעותי, עד שהוחלט להעביר
את המפעל מבית-שמש לגן-שמואל. בשנת 2018 נחנך המפעל החדש, בשטח של כ-800
מ"ר ובהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

לאור הצמיחה המהירה בפעילות, יחלו בחודשים
הקרובים בהרחבת המפעל ורכישת מיכון שיאפשרו גידול משמעותי בהיקף ומגוון היצור עוד
לפני סוף 2021.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים