0

לייקים

מכלל – בית הספר היחיד בישראל להכנה למבחני קבלן רשום, המוכר ע"י משרד הבינוי והשיכון

"מכלל" בית ספר להכשרה מקצועית מקבוצת "מסד גרופ" מציע תוכנית לימודים אונליין המאפשרת ללמוד מכל מקום ובכל זמן .

שתפו:

מכלל – בית הספר היחיד בישראל להכנה למבחני קבלן רשום, המוכר ע"י משרד הבינוי והשיכון

"מכלל" בית ספר להכשרה מקצועית מקבוצת "מסד גרופ" מציע תוכנית לימודים אונליין המאפשרת ללמוד מכל מקום ובכל זמן .

שתפו:

המורים הם אנשי מקצוע מובילים בתחום מקצועות הבנייה, ביניהם מומחי בטיחות ותקינה. תוכנית הלימודים תואמת את כל הדרישות, הנהלים והתקנים המעודכנים ומותאמת לשוק העבודה המשתנה.

90% מהתלמידים עוברים את המבחן בהצלחה בפעם הראשונה, לעומת 15% בלבד שניגשים מבלי שלמדו במכלל.

בכל שנה נהרגים בישראל בתאונות עבודה באתרי בנייה כ-30 איש כתוצאה מבטיחות לקויה באתרי הבנייה והיעדר הכשרה מקצועית מתאימה למאות אלפי עובדים בענף הבנייה. בישראל מועסקים כ-200 אלף עובדים בענף זה בכ-12 אלף אתרי בנייה, כשעל פי הנתונים, 2.2% מהם נפגעים מדי שנה בתאונות עבודה.


במטרה לצמצמם משמעותית את שיעור התאונות באתרי בנייה יצאה לדרך לפני כשנתיים הרפורמה ברשם הקבלנים לפיה נדרש כל קבלן לעמוד בדרישות סף שנקבעו ולעבור בהצלחה מבחני קבלן רשום. קבלנים רבים ניסו מאז ללמוד עצמאית למבחנים אלה, אולם רק 15% מהם עברו אותם בהצלחה.

האדריכל איציק לזר החליט להרים את הכפפה ופתח את "מכלל" בית ספר להכשרה מקצועית מקבוצת "מסד גרופ" על מנת לתת מענה לכל אותם קבלנים שמבקשים לעבור את מבחני הקבלן הרשום. ״מדובר במהפכה של ממש בתחום שסובל כבר עשרות שנים מהיעדר הסדרה של אנשי המקצוע הפועלים בו, דבר המתבטא במקרה הקיצוני ביותר בליקויים קשים בבטיחות המובילים לתופעה המתגברת של תאונות עבודה קשות באתרי בניין. אנחנו במכלל שמחים להוביל את השינוי שישפר את תנאי הבטיחות באתרי הבנייה ויקנה לתחום יותר אמינות״, אומר המייסד לזר.

״מכלל הוא כיום המוסד החינוכי היחיד בארץ שמוכר על ידי משרד הבינוי והשיכון ובמקום מוצעים קורסי הכשרה אונליין למבחני קבלן רשום. המורים במכלל הם אנשי מקצוע מובילים בתחום מקצועות הבנייה, ביניהם מומחי בטיחות ומומחים בתקינה. תוכנית הלימודים תואמת את כל הדרישות, הנהלים והתקנים המעודכנים ומותאמת לשוק העבודה המשתנה ומאפשרת בסיומה לגשת למבחני הסמכה לקבלני שיפוצים״, אומר מנהל המכללה, יותם לזר.

הלימודים שמתקיימים באופן מקוון מאפשרים לתלמידים ללמוד מכל מקום ובכל שעה שנוחה להם. התוכנית כוללת הרצאות מצולמות של המרצים בשילוב הדמיות, תרגולים מקוונים ועוד.

אחת לתקופה מתקיימים גם הרצאות ותרגולים פרונטליים. כמו כן נהנים תלמידי מכלל ממבחנים מקוצרים ברשם הקבלנים. אחוזי ההצלחה של תלמידי מכלל מרשימים מאוד – 90% עוברים את המבחנים בפעם הראשונה.


הקורסים המקוונים שמוצעים במכלל: קורס קבלני שיפוצים, קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש, קורס קבלני איטום ובקרוב צפוי להיפתח קורס קבלני פיתוח חצרות.
למידע נוסף ולהרשמה: באתר בית העסק

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים