1

לייקים

נייל סטודיו, רשת בתי הספר למקצועות היופי משיקה: קורס גולדן ג'ל

הקורס המקיף ביותר במקצוע המניקור - כל מה שצריך לדעת !

נייל סטודיו, רשת בתי הספר למקצועות היופי משיקה: קורס גולדן ג'ל

הקורס המקיף ביותר במקצוע המניקור - כל מה שצריך לדעת !

שתפו:

רשת בתי הספר הגדולה בישראל למקצועות היופי, נייל סטודיו, משיקה את קורס "גולדן ג'ל" – הקורס הראשון מסוגו הכולל בתוכו את כל מה שצריך לדעת בעולם המניקור לק ג'ל. הקורס ילווה את המשתתפות מצעדיהן הראשונים כתלמידות קורס ועד תכנון שיווקן כאשת מקצוע, בליווי תעודות בינלאומיות.

הצורך שהביא ליצירת קורס כל כך מקיף ומקצועי, נוצר בתקופה האחרונה,  בעולם בו כבר שום דבר לא בטוח, התגבשה הבנה בקרב האוכלוסייה שחשוב ליצור רשת ביטחון תעסוקתית, שתאפשר עבודה מהבית, חלופה מקצועית, ועוד עוגן להישען כשהמצב לא בטוח.  הביקוש הרב יצר קורס מקיף במיוחד, שיאפשר בזמן קצר להציע את כל סוגי טיפולי הג'ל בהכשרה אחת – מניקור ג'ל, לק ג'ל ובניה בג'ל.

במסגרת הקורס, יילמדו סודות מניקור הג'ל מהיסוד, מחיטוי עיקור וסטריליזציה במכון ועד שיווק וקידום עצמי למכון ציפורניים. בין הנושאים הנלמדים בקורס הם מניקור לכל סוגיו (קלאסי, מכשורי, מכונה), מריחת והסרת לק ג'ל, סוגי בסיסים וטופים, מבנה אנטומי, קישוטים בסיסיים, הארכה בתבניות ותיקון והשלמה ציפורן טבעית. בנוסף לעבודה עם הציפורן הטבעית, ילמדו המשתתפות בנייה בג'ל, מילוי, פרנץ' קבוע בג'ל ואת שיטת האומברה ששיגעה את העולם.

עם תחילת הקורס, יקבלו המשתתפות ערכת גולדן מושלמת הכוללת את הציוד המקצועי הנדרש ללימודים ולעבודה כמניקוריסטית. הקורס נושא תעודות בינלאומיות: לק ג'ל ובניה בג'ל.

רשת נייל סטודיו, משמשת מזה 30 שנה, מקפצה לנשים לקבלת תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן ואף להקים עסק ולהרחיב את עצמאותן. מסלולי קורסים, למידת טכניקות והתנסות פרקטית בכל  הציוד והמכשור בענף. תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא.: www.nailstudio.co.il

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים