1

לייקים

סוגת מגישה: קטנית קטנה, טעם גדול

עדשים או אפונה? שעועית או חומוס? מגוון הקטניות של סוגת משלב בריאות וטעם ישירות מהטבע יחד עם מיון קפדני ובקרת איכות מתוחכמת. כך דואגים בסוגת שרק הקטניות המעולות ביותר ייכנסו לסיר שלך.

שתפו:

סוגת מגישה: קטנית קטנה, טעם גדול

עדשים או אפונה? שעועית או חומוס? מגוון הקטניות של סוגת משלב בריאות וטעם ישירות מהטבע יחד עם מיון קפדני ובקרת איכות מתוחכמת. כך דואגים בסוגת שרק הקטניות המעולות ביותר ייכנסו לסיר שלך.

שתפו:

אמא, אפשר עוד?

דמייני לרגע את הסיר המושלם שלך. כזה שמבעבע על הכיריים כשחורף בחוץ וכל המשפחה מחכה למשהו חם, משביע ומרגיע. כזה שמעלה אדים ומפיץ סביבו ניחוחות. סיר שכולו טעמים של בית ואהבה של אמא. מה תשימי בסיר הזה? מהו רכיב הקסם שלא תוותרי עליו?

לא משנה מה תבחרי "לערבב", אנחנו כמעט מוכנים להתערב: בתבשיל המנצח שלך יהיו גם קטניות. כי אין כמו קטניות כדי להבטיח מנה מזינה ובריאה, עשירה וטעימה. במרקים, בקציצות, בקדרות ובמאפים, עם ירקות, אורז, בשר או דגים – "הקטנות" הללו תמיד ממלאות (את הבטן) ומחממות (את הלב).

סוגת, חברת המזון המובילה שמלווה כל בית ישראלי כבר למעלה מ-60 שנה, מביאה אלייך למטבח את הקטניות הטובות בעולם. כל קטנית נבחרת בקפידה במקום הגידול שלה ועוברת תהליכים מתקדמים של מיון, סינון ואריזה ללא מגע יד אדם, כדי לספק את מירב האיכות והניקיון לך ולמשפחתך.

מבחר הקטניות המרשים ב'סוגת' מאפשר לך ליצור ארוחות מגוונות עם שפע יתרונות תזונתיים. הקטניות עשירות במיוחד בברזל, בחלבון, בוויטמיני B ובסיבים תזונתיים, משביעות ומומלצות לצריכה יומיומית. בקרת האיכות החדשנית מוודאת שתיהנו מכל הטוב של 'סוגת', בכל פעם מחדש.

קבלי טעימה מ-17 סוגי הקטניות של סוגת, שישמחו לככב אצלך בסיר:

· עדשים ירוקות: קטניות עתירות חלבונים, סידן וויטמינים מסוג A, B ו-C. מתאימות לתבשילים, לסלטים ואפילו לפסטה.

· עדשים אדומות: כל הפלוסים התזונתיים של העדשים, לצד זמן בישול מהיר ותוספת צבע וסמיכות לכל תבשיל ובמיוחד למרק.

· אפונה: האפונה המיובשת מכילה את חומצת האמינו החיונית ליזין, שניתן לקבלה רק דרך מזון, לצד שלל ויטמינים ומינרלים.

· שעועית לבנה, שעועית לבנה עדינה ושעועית בובס: אין חמין בלעדיה, וטוב לדעת שהיא מכילה שלל מינרלים, ויטמיני B וחומצות אמיניות.

· שעועית אדומה, שעועית שחורה ושעועית צבעונית: כמקובל במטבח הדרום-אמריקאי, שעועית זו מעולה גם כמנה עיקרית רבת חלבון וברזל.

· חומוס וחומוס ענק: גרגרי החומוס עשירים בעמילן, בסידן, במגנזיום ובאשלגן. כשאר הקטניות הגדולות, השריה תקצר משמעותית את משך הבישול.

· המיוחדות: ניסית פעם שעועית מש? עדשים מנומרות? אפונה צהובה? עדשי בלוגה? לרענון הטעמים ותוספת של ערכים תזונתיים מומלץ לגוון את המתכונים עם קטניות מעניינות נוספות.

הקטניות המובחרות של סוגת מחכות לך כמעט בכל חנות או רשת שיווק ומתהדרות בכשרות בד"ץ העדה החרדית. כאמא, אל תתפשרי על פחות מהסיר הכי מוצלח שלך, עם התוספות הקטנות שיוצרות טעם גדול.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים