רני, אנחנו שמחים לארח אותך בדוסי'ז צרכנות. תודה שהצטרפת אלינו!
זה הולך ככה, תשע שאלות הן זהות לכל המרואיינים שלנו. השאלה העשירית, הינה ייחודית לכל מרואיין לתחומו. נצא לדרך!
איזה מותג מבחינתך ראוי לחיקוי?
הדמוקרטיה הישראלית
מה מייחד אותו מבחינתך?
הדגל הישראלי
האם ועד כמה חשוב לייצר בידול למותג?
מאד חשוב. מותג ללא בידול הוא לא מותג.
מה גורם לך לסיים יום עם חיוך?
אהבתי למקצוע.
מהו המהלך שעשית עד היום שהוא מבחינתך המוצלח ביותר?
הקמת החברה שלי.
מהו המהלך שעשית עד היום שאתה מתחרט עליו?
לא מתחרט על כלום.
מה לדעתך חייב שיהיה בארגז הכלים של בעל העסק כדי להצליח?
יושרה, אטרקטיביות, רלוונטיות, ויז'ן, ולחשוב בגדול ומחוץ לקופסא.
מהם מדדי ההצלחה על פיהם צריך כל בעל עסק לבחון את העסק שלו?
האם הלקוח שלו מרוצה.
ישנן חברות שעדיין לא פונות ייעודית למגזר החרדי, מדוע זה קורה לדעתך?
דפוסי התנהגות שונים של התקשורת החרדית מביא לכך.
אפשר לומר שאתה "הכהן הגדול" של יחסי הציבור בישראל, בתקופה כל כך מאתגרת, כשעסקים מתקשים להתמודד עם היום יום שלהם, האם לדעתך פרסום ויחסי ציבור הם שכבת השומן של העסק, או המאסט כדי לשרוד?
המאסט כדי לשרוד בעולם התחרותי.
לסיום, נאחל לכולנו שנה טובה ומבורכת!