0

לייקים

ראשי הערים החרדיות בביקור במתחמי החיסונים של מאוחדת

בעיר ביתר עילית: 60 אחוזים מלקוחות מאוחדת מבני 60+ בביתר עילית חוסנו נגד הקורונה, כך התבשר ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין בעת שביקר במרכז החיסונים של מאוחדת בעיר.

שתפו:

ראשי הערים החרדיות בביקור במתחמי החיסונים של מאוחדת

בעיר ביתר עילית: 60 אחוזים מלקוחות מאוחדת מבני 60+ בביתר עילית חוסנו נגד הקורונה, כך התבשר ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין בעת שביקר במרכז החיסונים של מאוחדת בעיר.

שתפו:

ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין הגיע לביקור במרכז החיסונים של
מאוחדת שהייתה הראשונה לפתוח בעיר מרכז להתחסנות נגד הנגיף כקופה הגדולה והמובילה בביתר ובציבור החרדי.


מלבד ראש העיר השתתפו בסיור מנהל המגזר החרדי במאוחדת הרב משה ברים, מנהל
השיווק במחוז ירושלים הרב יהודה לוי, מנהלת המרחב בבית שמש וביתר הגב׳ ר. בר עזר,
אחראי קהילות ומגזרים במאוחדת מחוז ירושלים ר' דודי שוורץ ומנהלי קשרי הקהילה
בביתר ר' מוטי ברנשטיין ור' דוד כהן.


מנהלת המרחב הגב׳ ר. בר עזר הציגה לראש העיר את נתוני המתחסנים כאשר למעלה מ 60
אחוז מהזכאים (מעל גיל 60) כבר חוסנו וכי מנהלות המרפאות דואגות להזמין את כל
שאר המבוגרים לחיסון.

מלבד התושבים שהתחסנו במרכז ישנם אלפים נוספים שהתחסנו גם
במרכזי ההתחסנות של מאוחדת בירושלים. מנהל המגזר החרדי הארצי הרב משה ברים סקר בפני רובינשטיין את הפעילות של המרפאות שעובדות במרץ רב בפרט בימים טרופים אלו בהם כמות הנבדקים היא גדולה מאד לצד שאר הפעילות הרפואית.

במודיעין עילית: בשיאו של מבצע החיסונים המרשים של מאוחדת במודיעין עילית הגיע ראש העיר הרב יעקב גוטרמן לסיור במרכז החיסונים וחזה מקרוב אחר הפעילות.
את ראש העיר קיבלו מנהלת המחוז גב' דורית גולדמן ומנהל מרחב תקווה איציק ביטון שסקרו בפניו את ההיערכות הרבה שקדמה למבצע החיסונים, זימון התורים וביצוע החיסונים בפועל במרכז החיסונים במרכז הרפואי הגדול של מאוחדת ׳אבני נזר׳ בעיר.


ראש העיר הרב יעקב גוטרמן אמר בסיור: "אני מודה להנהלת מאוחדת שמשקיעה תמיד בבריאות תושבי העיר, ובפרט בימי הקורונה וגם עכשיו במבצע החיסונים יוצא הדופן ואני מבקש בהזדמנות זו להודות לכל צוותי הרפואה של מאוחדת שעובדים במסירות ממש".


מנהלת מחוז מרכז גב' דורית גולדמן הודתה לראש העיר על התמיכה והביקור: "העיר מודיעין עילית מהווה מודל ודוגמה, ומאוחדת משקיעה מאמצים עילאיים על מנת להעניק את שירותי הרפואה הטובים והזמינים ביותר".

איציק ביטון מנהל המרחב הוסיף כי "מאוחדת דוגלת בהנגשת והתאמת שירותי הרפואה, ובכוונת מאוחדת להמשיך ולפתח את שירותי הרפואה בעיר".

בעיר אלעד: שרת התפוצות הגב׳ עומר ינקלביץ וראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש ביקרו השבוע במתחם החיסונים של מאוחדת שהובילה ופתחה ראשונה את מערך החיסונים באלעד.


מנהלת המחוז הגב' דורית גולדמן סקרה בפני האורחים את הפעילות המאומצת של הצוותים הרפואיים וסיפרה על ההיענות הרחבה של תושבי העיר שמגיעים להתחסן כשהם מקבלים את השירות הזמין והמקצועי מהטובים בארץ.


הרב משה ברים מנהל המגזר החרדי הארצי במאוחדת ציין בפני האורחים את ההתאמה המיוחדת של מאוחדת למגזר החרדי אשר בא לידי ביטוי גם בתקופת הקורונה על אתגריה השונים.


מרכז החיסונים של מאוחדת המובילה את מערך החיסונים באלעד נפתח במרפאת ויז'ניץ המתחדשת אשר עברה שיפוץ ושדרוג יסודי ומקיף והכל למען לקוחות מאוחדת באלעד.
מאוחדת גם הייתה הראשונה שפתחה את מרכז החיסונים בעיר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים