2

לייקים

"ריבונו של עולם" – רציתי שתדע" חברת דואר ישראל תמסור גם השנה לרב הכותל מאות מכתבים שנשלחו מרחבי העולם לרבש"ע

לראשונה השנה ובצל הקורונה הצטרפו ילדי בית החולים השיקומי אלי"ן שבירושלים, שנבצר מהם להגיע פיזית לכותל, ושלחו באמצעות הדואר עשרות מכתבים מרגשים לרבש'''ע

"ריבונו של עולם" – רציתי שתדע" חברת דואר ישראל תמסור גם השנה לרב הכותל מאות מכתבים שנשלחו מרחבי העולם לרבש"ע

לראשונה השנה ובצל הקורונה הצטרפו ילדי בית החולים השיקומי אלי"ן שבירושלים, שנבצר מהם להגיע פיזית לכותל, ושלחו באמצעות הדואר עשרות מכתבים מרגשים לרבש'''ע

שתפו:

חברת דואר ישראל תמסור לקראת החג לרב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, מאות מכתבים אשר ממוענים לרבש"ע.

מדובר במכתבים שמגיעים לדואר ישראל מהארץ ומכל העולם: ארה"ב, אוסטרליה, רוסיה, צרפת, בלגיה, דרום אמריקה ועוד, בשפות שונות ומאנשים שונים, ופעם בשנה מועברים לרב הכותל בטקס צנוע וסמלי להטמנת המכתבים.

חיים מזעקי, סמנכ"ל וראש חטיבת שרשרת האספקה בדואר ישראל, האחראי בין היתר על מערך המיון וההפצה וכן על כ-1,500 דוורים ברחבי הארץ, אמר כי השנה בגלל הקורונה יערך טקס מצומצם ביותר בו יעניק מנהל הדוורים של אזור ירושלים ויו"ש, גיורא ראובן, לרב הכותל, את המכתבים שהגיעו במהלך השנה. מזעקי מציין כי כמות המכתבים באופן כללי יורדת מדי שנה, כאשר בשנים האחרונות אנשים ממעטים לשלוח גלויות שנה טובה, אך רבים ממשיכים לשלוח מכתבים לאלוהים מכל העולם עם בקשות, מילות תודה ותפילה לרבש"ע.

השנה לקראת ראש השנה הצטרפו ילדי בית החולים השיקומי אל"ין שבירושלים, שהוא מרכז לשיקום ילדים ונוער היחיד בארץ ומהמובילים בעולם, בניהול ד"ר מורית בארי, ילדים הנמצאים בשיקום ממושך לאחר ניתוח, שנבצר מהם להגיע פיזית לכותל, ושלחו באמצעות הדואר עשרות מכתבים מרגשים לאלוהים.

אז מה מבקשים? סטיב מבקש שרבש"ע יעזור לו למצוא עבודה מושלמת, דוני מבקש שכאבי הגב של אשתו יחלפו, שרלין מבקשת שיעלים את וירוס הקורונה מהעולם, פיליפ מודה על החלמת הוריו, ג'ורג' מקווה שבן דודו האסיר ישתחרר מהכלא ונחמה מבקשת סליחה על חטאיה ועזרה במתכונות ובבגרויות. הבקשות הללו הן רק כמה מתוך מאות מכתבים מרגשים, שמגיעים מדי שנה מרחבי העולם לחברת דואר ישראל שיוענקו השבוע לרב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, ויוטמנו בין אבני הכותל.

כך למשל מאירה חדד, בת ה -8  מירושלים הנמצאת בשיקום בביה"ח אלי"ן לאחר ניתוח להוצאת גידול בראשה מתגעגעת לבית הספר, "אני מקווה לחזור ללכת על שתי רגליים ולחזור לספסל בית הספר" היא כתבה במכתבה. מאור ניסים נחמני, כמעט בן 4 ממעלה אדומים, החולה במחלת הפרתס הפוגעת בכלי הדם ומגבילה  את טווחי התנועה של מפרק הירך, כתב באמצעות הוריו "אלוקים תודה רבה לך על הכל. בעזרת השם לכבוד השנה החדשה שהרגל שלי תהיה בריאה".

לדברי חיים מזעקי "מדי שנה עושים את דרכם מאות מכתבים הנושאות את המען רבש"ע וגם הכותל המערבי, קיר הדמעות ועוד, בעיקר לקראת ראש השנה העברי. כל פתק וכל מכתב מגלם בתוכו חיים שלמים של אנשים שפונים לרבש"ע עם מצוקותיהם, בקשותיהם ומילות התודה ועוד. התקופה הנוכחית גורמת לרבים לפנות לרבש"ע ולבקש בריאות להם ולמשפחותיהם. השנה הבאנו את הכותל לילדי ביה"ח השיקומי אלי"ן שהעלו על כתב את משאלות ליבם לרפואה שלמה וחזרה מהירה לשגרה, ואנו מייחלים יחד עמם להתגשמות כל בקשות  הכותבים וילדי אלי"ן. שנה טובה ובריאות מלאה לכולנו".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים