0

לייקים

שומר הראש שלך… L'OREAL PROFESSIONNEL מותג השיער המקצועי משיק…

סדרת   טיפוח חדשה לשיער צבוע המיועדת לתחזוקת הצבע, הנועלת את הפיגמנטים והברק: SERIE EXPERT VITAMINO COLOR

שומר הראש שלך… L'OREAL PROFESSIONNEL מותג השיער המקצועי משיק…

סדרת   טיפוח חדשה לשיער צבוע המיועדת לתחזוקת הצבע, הנועלת את הפיגמנטים והברק: SERIE EXPERT VITAMINO COLOR

שתפו:

מותג השיער הבינלאומי לוריאל פרופסיונל משיק   סדרת טיפוח חדשה לשיער:  SERIE EXPERT VITAMINO COLOR ויטמינו קולור לתחזוקת הצבע בשיער הנועלת את הפיגמנטים והברק. גוון השיער אינו דוהה ונשאר מלא ברק.

לאחר צביעת השיער, הקשקשת פתוחה, וזאת בכדי לאפשר לצבע לחדור  לתוך השיערה. פעולות חיצוניות נוספות כגון יובש, חום ואפילו דיאטה, עשויים לקבע את המצב ולגרום למראה שיער עמום ומחוספס. הדבר מביא גם לדהייה מהירה יותר של צבע השיער. ולכן, קיים צורך ממשי בהמשך טיפוח שיער צבוע גם בבית. הגוון נשאר מושלם בין הביקורים בסלון! 8 שבועות של הגנה מדהיית הצבע ופי 6 ברק מיד לאחר השימוש! הסדרה משלבת פורמולות חדשות ומשופרות לשמירה מיטבית על שיער צבוע.

רכיב מנצח חדש בפורמולה! RESVERATROL –– מה זה? נוגד חימצון עוצמתי ביותר. תמצית טבעית המופקת מענבים, בעלת ריכוז גבוה של נוגדי חימצון, המגינה על תאי השיער מנזקי הרדיקלים החופשיים. היא מאפשרת התחדשות טובה יותר של השיער לאחר פגיעה.  

איך זה עובד? הגנה של 8 שבועות מפני דהיה של צבע השיער. רסברטרול מסייע להגנת השיער גם מפני קרינת UV, שאחראית על דהייה של צבע השיער.   

טכנלוגיית קו-אימולסיב חדשה:  הגנה מתמשכת על פני השטח של סיב השיערה השמפו בפורמולת תחליבית המשלבת את האיזון המושלם בין טיפוח איכותי ומגע קליל. הוא מתאים לכל סוגי השיער, קל ונעים לשימוש. ניקוי עדין, המחבר בין מרכיבים פעילים למרקם רך ומקציף.

סדרת הטיפוח ויטמינו קולור כוללת 6 מוצרים מקצועיים: שמפו 1 – שמפו לשיער צבוע. פורמולה מקצועית המכילה רסברטול, המגנה על שיער צבוע ועל סיב השיערה מנזק. השמפו מנקה בעדינות את השיער ומותיר אותו רך ומוגן. מחיר מומלץ לצרכן:  141 ₪ , תכולה: 500 מ"ל.

שמפו 2 – לשיער צבוע ללא סולפטים לניקוי עדין. פורמולה מקצועית המכילה רסברטול, המגנה על שיער צבוע ועל סיב השיערה מנזק. השמפו מנקה בעדינות את השיער ומותיר אותו רך ומוגן. מחיר מומלץ לצרכן:  141 ₪ , תכולה: 500 מ"ל.

מסכה – מסכת ויטמינו קולור לשיער צבוע – לשמירה על הפיגמנטיים והענקת ברק לשיער צבוע. מעניקה זוהר. מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪ , תכולה: 500 מ"ל.

אסידיק סילר – אידיאלי לשימוש אחרי כל פעולת צבע בסלון, כדי לחתום את סיב השיערה ולנעול את הפיגמנטים. שימוש באסידיק סילר מחליף טיפול של מסיכה או קונדישינר. לאחר החפיפה בשמפו, יש למרוח את האסידיק סילר ישירות על סיבי השיער. יש לעסות (כעת תבחינו במרקם חלבי), ולשטוף מיד. אין להמתין. התוצאה מיידית! הודות לאסידיק סילר, עם רמת PH 4.5 הקשקשת נסגרת. התחליב מסייע בחיזוק סיב השיערה להגנה והענקת ברק באופן מיידי ומתמשך לשיער צבוע. כאשר הקשקשת סגורה, האור משתקף בסיב השיערה בצורה ישירה, ומביא למראה שיער בריא יותר, עם פי 6 יותר ברק.

מחיר מומלץ לצרכן:  130 ₪ , תכולה: 500 מ"ל.

ספריי 10 ב-1 ספריי רב תכליתי מטפח, המכיל נוגדי חמצון המגנים באופן מיידי על שיער צוע . הספריי מעניק עשרה יתרונות: הגנה מחום עד 230 מעלות הענקת ברק, רכות והזנה פי 3 , החלקת סיבי השיערה, התרת קשרים, הקלה בייבוש השיער, לחות והגנה מפני זיהום , הגנה מפני שבירת השיער (השיער 94% פחות שביר) , מפחית קצוות מפוצלים נוגד לחות ומאפשר שליטה בפריז

מחיר מומלץ לצרכן: 101 ₪ , תכולה: 190 מ"ל.

ניתן להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל ברחבי הארץ ובייעוץ עם מעצב השיער

טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים