0

לייקים

"אלקטרה" לפני בוא החורף: פעולות שיגנו על המזגן וגם על חשבון החשמל שלכם

ריחו הטוב של החורף מזכיר לנו כי יש פעולות אקטיביות שחובה עלינו לעשות על מנת להבטיח את תקינות ואיכות המזגן שלנו.

שתפו:

"אלקטרה" לפני בוא החורף: פעולות שיגנו על המזגן וגם על חשבון החשמל שלכם

ריחו הטוב של החורף מזכיר לנו כי יש פעולות אקטיביות שחובה עלינו לעשות על מנת להבטיח את תקינות ואיכות המזגן שלנו.

שתפו:

רכישת מזגן איכותי היא השלב החשוב הראשון אך לא פחות חשובה היא התחזוקה הקבועה. בדיוק כמו הצטיידות במלאי ויטמינים מחזקים לפני החורף, או זיפות הגג, כך מכינים את המזגן ונשארים רגועים.  כמדי שנה, עם בוא החורף, מתגייסים מומחי ענקית המיזוג, אלקטרה, ומזכירים לכם כיצד לתפעל נכון את המזגן שימשיך לעבוד במקסימום יעילות.

  • ניקיון מסננים: מסנני האוויר הנם בעלי השפעה גבוהה על החימום ולכן הניקיון שלהם לפני החורף, חשוב מאוד. במידה והם נסתמו, המזגן יתקשה לפעול, מה שכמובן עלול לפגוע בו וכמובן על מידת יעילות החום וחשבון החשמל שלכם. ניקוי מסננים היא פעולה פשוטה מאחר והם ניתנים לשליפה די בקלות. אל תוותרו עליהם.
  • תקינות חלקים מהותיים: 'מחליפי חום' חיצוניים ופנימיים של המזגן, דורשים בדיקת תחזוקה מעת לעת. ביחידה החיצונית יש לבחון את מחליף החום מאחור ולוודא שאין חסימות לכניסת אוויר. חסימות יכולות להגיע בעקבות צמחייה שגדלה במקום, ניילונים, ניירות ועוד. ביחידה הפנימית יש לבחון ויזואלית אם מחליף החום נקי. אם הוא נראה סתום, מומלץ להזמין טכנאי שינקה אותו. זכרו כי בדיקה שגרתית כזו עשויה להפחית עלויות תיקונים בטווח הקרוב והרחוק. בנוסף, להגנה בימי החורף, דאגו לכסות את היחידה החיצונית על ידי כיסוי מיוחד.
  • ניקוי חלקים פנימיים: ודאו שכל החלקים הפנימיים של המזגן, עילי או מרכזי, נקיים: צינור ניקוז, חלקי מערכת. אם אינכם בטוחים שיש בידכם אפשרות לנקות כראוי את החלקים הפנימיים, הזמינו טכנאי מזגנים שיעשה את העבודה.
  • מצב I FEEL: במצב זה המזגן מתפקד על פי רגש הטמפרטורה בשלט רחוק, הנמצא בקרבתנו. בחללים רגילים וכל שכן בחללים גדולים כמו חדר אורחים (סלון), ובמיוחד כשזרם האוויר החם אינו מופנה כלפי מטה, האוויר החם חוזר למזגן בשכבות הגבוהות של החדר. המזגן "חושב" שמספיק חם ומפסיק את פעולת החימום מוקדם מדי. אך למטה עדיין קר. תפעול המזגן במצב I FEEL מצמצם משמעותית בעיה זו.
  • שימוש במזגן מסנן אוויר: במידה והנכם עומדים בפני חידוש מזגן או רכישת מזגן חדש, העדיפו מזגן מסדרת מג'יק איר, דגם בלעדי של 'אלקטרה', המגיע עם מצב שבת מובנה, בעל יכולת סינון וטיהור אוויר באמצעות איוניזר, מערכת באמצעותה מחסלים חיידקים ואבק באוויר החדר עד 95%. אין ספק כי בימי החורף, בהם הבית סגור יותר ומצטברים יותר חיידקים – וכל שכן בתקופה בה הקורונה עדיין מאיימת על כולנו, מזגן עם יכולת סינון וטיהור אוויר, ישאיר אתכם בריאים יותר.

חורף נקי ובריא – עם 'אלקטרה'

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים