0

לייקים

בבירת העיצוב דיזיין סיטי לא יוצאים לחופש: עוד עשרות מותגים מובילים מצטרפים

רבים מענפי המשק הישראלי ספגו פגיעה בעקבות משבר הקורונה, יחד עמם כמובן גם תחום עיצוב הבית, בעיקר משום שאנשים לא יכלו להתקהל או לצאת מהבית בחלק מהזמן

שתפו:

בבירת העיצוב דיזיין סיטי לא יוצאים לחופש: עוד עשרות מותגים מובילים מצטרפים

רבים מענפי המשק הישראלי ספגו פגיעה בעקבות משבר הקורונה, יחד עמם כמובן גם תחום עיצוב הבית, בעיקר משום שאנשים לא יכלו להתקהל או לצאת מהבית בחלק מהזמן

שתפו:

בניגוד לענפים שונים אותם קשה היה להחזיר לשגרה, עיצוב הבית הוכיח שהעם בחר להשקיע באיכות, בבית שהוא המבצר האישי ופחות במקומות חיצוניים. בענף מתניעים מחדש את החנויות והרשתות ואחת ההוכחות הבולטות היא מתחם דיזיין סיטי – בירת העיצוב החדשה של ישראל שהולכת ונבנית ללא הפסקה, וגם בתוך חוסר הבהירות, עשרות מותגים מוכרים ומובילים, ממהרים לתפוס את מקומם כדי להבטיח שיהיו חלק מההצלחה הצפויה לפרויקט הייחודי והראשון מסוגו.

בבירת העיצוב שעתידה לקלוט יותר מ- 200 מותגי עיצוב הבית, כבר חתמו 140 מותגים מובילים כאשר רק לאחרונה ממש ממשיכים להצטרף אל ההצלחה מותגים כמו מטבחי זיו, מיליון כיסאות, צמר – השטיחים הכי יפים לבית, gorenje – מוצרי על לבית, דקוריי – אלמנטים דקורטיביים וכן מותג הארונות Reviera. אלו ועוד חוברים למותגים שחתמו לפני חודשיים בלבד כמו רשת העיצוב האיטלקית אלטוני, שתשיק בדיזיין סיטי סניף ראשון בישראל; רשת וויד-פיל, המתמחה בעיצובי עץ; אירופלקס-הום וסילי, שכמובן הצטרפו לאלו שחתמו כבר במהלך השנה הקודמת כמו גל מטבחים, בר עמי קרמיקה, מודי קרמיקה, סוויססיסטם, ניקולטי, הולנדיה, דלתות פנדור ועוד. בנוסף לחנויות עיצוב הבית יהיה סניף של בנק ירושלים במתחם, להענקת פתרונות מידיים ומהירים לטובת הרוכשים במקום.

העבודות במתחם, הנבנה בעלות של כ- 400 מיליון שקלים, מתקדמות בקצב מהיר. 'דיזיין סיטי', הראשון מסוגו בישראל, כולו השראה אפופת חו"ל. שטח המגרש עליו נבנה המתחם הוא 53 דונם, ושטחו הבנוי של הפרויקט 90 אלף מ”ר, מהם 38 אלף מ”ר שטחי מסחר, 5,000 מ”ר שטחי הסעדה ו־40 אלף מ”ר חניון, הכולל 1,400 מקומות חניה. המתחם ייראה בסגנון אמריקני, ובמרכזו העתק של המלון הוונציאני בלאס וגאס, עם מזרקה וסירה שתנוע בתוך אגמון ותקרת עננים בשמיים כחולים שינועו בטכנולוגיה מיוחדת ויעניקו תחושה של אור יום בכל שעות היממה.

על פי סקר גיאוקרטוגרפיה, 62% מתושבי ירושלים נאלצים לצאת אל אזור המרכז כאשר הם רוצים לשפץ או לרהט את הבית. פנינה רווח, מנכ"לית החברה היזמית בדיזיין סיטי, קאס גרופ, המתמחה בהקמה של מתחמי בוטיק בארץ ובעולם, מסבירה כי מדובר במצב אבסורדי בו תושבים בעיר הגדולה ביותר בישראל, צריכים להרחיק עד לאזורים שונים של הארץ כדי לבנות בית או להתפרנס. "ההתאוששות של תחום עיצוב הבית ממשבר הקורונה טמונה באימוץ כללי משחק חדשים, ובראשם התייעלות וחיסכון", היא מסבירה. "במסגרת הפקת הלקחים המתחייבת, לא נראה עוד בליל של סניפים וחנויות הפזורים במקומות מבודדים ללא שום צידוק כלכלי, אלא מעבר למרכזי עיצוב גדולים או סניפי דגל חזקים. תם העידן בו מי שמבקש לעצב את ביתו נאלץ לתזז ברחבי הארץ, לבזבז זמן יקר בעמידה בפקקים, בחיפושי חניה ובדילוג אין סופי בין חנויות. עיצוב הבית זו מטלה מורכבת גם כך, ולכן חובה ליישם תרבות צריכה חדשה. מי שלא יבין להיכן נושבת הרוח, יישאר מאחור".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים