0

לייקים

דיזיין סיטי מעלה הילוך ומתחילה לעצב את החנויות במתחם

לאחר תקופת בנייה אינטנסיבית במישור אדומים, במהלכה הוקמה ממלכה ראשונה מסוגה בישראל שמציבה רף חדש במזרח התיכון כולו

שתפו:

דיזיין סיטי מעלה הילוך ומתחילה לעצב את החנויות במתחם

לאחר תקופת בנייה אינטנסיבית במישור אדומים, במהלכה הוקמה ממלכה ראשונה מסוגה בישראל שמציבה רף חדש במזרח התיכון כולו

שתפו:

בירת העיצוב של ישראל, דיזיין סיטי, מעלה הילוך משמעותי ועוברת לשלב מעשי של עיצוב ונראות החנויות במקום.

בשיתוף פעולה עם מאות בעלי המותגים הישראליים והבינלאומיים שחתמו חוזה בדיזיין סיטי, גיבשה ההנהלה, החברה היזמית, קס גרופ, את ההנחיות והסטנדרטים הגבוהים לפיהם יעוצבו החנויות במקום.

במרחק 8.5 ק"מ בלבד לכיוון מזרח מירושלים, תיפתח בירת העיצוב של ישראל עם 120 אלף מטרים רבועים של חנויות בתחום עיצוב הבית שכוללות כל מה שצריך לעיצוב ושיפוץ החל מקרמיקה, מטבחים, דלתות, חלונות, שיש ועוד מגוון אקססוריז. בנוסף, משרדים בחללי עבודה בהם ישבו מעצבים ואדריכלים שיעבדו מהמקום ויסייעו ללקוחות שלהם לסיים את כל נושא שיפוץ ועיצוב הבית מתחילת התהליך ועד סופו במקום אחד.

מה שנראה היה כמו חלום בלתי אפשרי, הוגשם בתקופת זמן קצרה ביותר וייתן מענה מידי לכמיליון וחצי תושבי ירושלים וסביבותיה וכמובן לצרכנים מרחבי הארץ וכפי שצופות התחזיות – גם מרחבי העולם. כחמישה מיליון איש צפויים להגיע לבירה בשנה. "לא נראה עוד בליל סניפים וחנויות פזורים במקומות מבודדים ללא צידוק כלכלי, אלא מעבר למרכזי עיצוב גדולים או סניפי דגל חזקים", אומרת פנינה רווח, מנכ"לית 'קס גרופ'. "תם עידן בו מי שמבקש לעצב את ביתו נאלץ לתזז בכל הארץ, לבזבז זמן יקר בעמידה בפקקים, בחיפוש אחר חניה, בדילוג אינסופי בין חנויות. עיצוב בית זו מטלה מורכבת ולכן חובה ליישם תרבות צריכה חדשה. מי שלא יבין להיכן נושבת הרוח – יישאר מאחור".

מתחם דיזיין סיטי שכאמור, נמצא בשלב עיצוב החנויות, הוא עיר אטרקטיבית בהשראה אפופת חו"ל, שתוכננה על ידי מיטב האדריכלים מהארץ ומהעולם ונבנתה בהשקעה של למעלה מחצי מיליארד שקלים. במקום יהיו חנויות, חללי עבודה, שטחי הסעדה שיהוו מקום בילוי עבור כל בני המשפחה וחניון הכולל 1800 מקומות חניה.

מקצת המותגים שכבר מתכננים את החנויות במקום הם דלתות פנדור, ד"ר גב, ניקולטי, נטוצי, הולנדיה, דולצ'ה דיבאני, שבירו, ריבירה, מיליון כיסאות, יעד, אירופלקס, וכן מותגי יוקרה הפונים לעשירון העליון כגון דה בקס B&B, רנבי, מטבחי ארקליניה, גורניה ועוד.

לא רחוק היום בו מיליוני צרכנים יוכלו להגיע בעצמם לדיזיין סיטי, ליהנות מכל מה שמציעה להם בירת העיצוב ולהפוך להיות חלק מחוויה ייחודית שתשנה לטובה את כל מה שידעו וחשבו על עיצוב הבית.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים