0

לייקים

חברת אנקר מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה מוצרים נוספים בקטגוריות מוצרי הטעינה והסאונד

אנקר משיקה מגוון סוללות גיבוי, מטעני קיר, אוזניות ועוד, אשר יהיו זמינים ברשתות ובחנויות בפריסה ארצית

שתפו:

חברת אנקר מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה מוצרים נוספים בקטגוריות מוצרי הטעינה והסאונד

אנקר משיקה מגוון סוללות גיבוי, מטעני קיר, אוזניות ועוד, אשר יהיו זמינים ברשתות ובחנויות בפריסה ארצית

שתפו:

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, מרחיבה את פעילותה בישראל באמצעות מינוי משווקים חדשים – רשתות וערוצי הפצה,  לאחר שפתחה לפני מספר חודשים נציגות רשמית בארץ. מוצרי החברה – אשר חלקם הגדול לא נמכר לפני כן בישראל – זמינים כעת במגוון רשתות וחנויות פרטיות בפריסה ארצית באמצעות המפיץ Future Cell, אשר מונה לאחרונה כמפיץ בנוסף לרשת באג. כעת, ניתן להשיג את המוצרים גם ברשתות פלאפון, KSP, i-Cell, א.ל.מ ו-iStore. בנוסף, המוצרים זמינים ברשתות הפרטיות Mobi Cell, GoMobile, ONIX, 360 – עולם של חדשנות, Touch, מחסני הסלולר, YoYo digital, ER סלולר ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ.

מלאי המוצרים החדש כולל כ-30 מוצרים בקטגוריות מוצרי הטעינה והסאונד של החברה, ביניהם מגוון כבלים, מטעני קיר, מטעני רכב, סוללות גיבוי ואוזניות.

בין המוצרים אשר הושקו בקטגוריית הטעינה:

סוללת גיבוי PowerCore Slim 10000 PD סוללת גיבוי בעלת קיבולת של 10000mAh במשקל הקל ביותר בשוק. העיצוב הדק של הסוללה מאפשר להחזיק אותה צמוד למכשיר או אפילו בכיס ללא בעיות, טכנולוגיות ה-PowerIQ ו-Power Delivery (PD) מאפשרות טעינה מהירה עבור כל סוגי המכשירים – אייפון, גלקסי ועוד. מחיר: 249 שקלים.

מטען קיר PowerPort Atom III Slim (Four Ports) מטען קיר בעל 4 יציאות מסוגים USB-A PiQ ו-USB-C PiQ 3.0, אשר מספק טעינה אופטימלית עבור כל סוגי המכשירים ויכולות להטעין מחשבים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים ומכשירים נוספים בטכנולוגיית Power Delivery (PD) בהספק של 65W במקביל. המטען בעל טעינה חכמה Allocation 2.0 המאפשרת טעינה עם כוח מירבי בהתאם לסוג המכשיר. יציאת USB-C PiQ 3.0 מאפשרת טעינה מהירה של התקני USB-C בהספק של 45W ושלושת יציאות ה-USB-A PiQ חולקות הספק של 20W. המטען שומר על המכשירים שלכם עם הגנה מפני מתח, בקרת טמפרטורה ותכונות בטיחות מתקדמות נוספות. מחיר: 249 שקלים.

מטען קיר PowerPort PD מטען קיר אשר מספק טעינה מהירה בטכנולוגיית Power Delivery (PD) בהספק של 18W. מערכת הבטיחות MultiProtect של אנקר מבטיחה הגנה מלאה על כל המכשירים שלכם. מחיר: 169 שקלים.

בין המוצרים אשר הושקו בקטגוריית הסאונד:

אוזניות אלחוטיות SoundCore Life Note אוזניות True Wireless המתאימות לשימוש בכל פעילויות היום-יום שלכם. בכל אחת מהאוזניות יש 2 מיקרופונים עם טכנולוגיית הפחתת רעשים וטכנולוגיית cVc 8.0 אשר מסייעות לשפר את איכות הקול שלכם ומפחיתות את רעשי הרקע. האוזניות בעלות זמן סוללה של 7 שעות, כאשר טעינה באמצעות קופסת האחסון מספקת זמן סוללה של עד 40 שעות וטעינה של 10 דקות מספקת שעה של זמן סוללה. טכנולוגיית PUSH AND GO מייעלת את תהליך ההתחברות, כך שבעת הוצאת האוזניות מקופסת האחסון, הן יתחברו אוטומטית למכשיר האחרון שהשתמשתם בו. האוזניות עמידות למים בתקן IPX5. האוזניות מגיעות בצבעים לבן ושחור. מחיר: 379 שקלים.

אוזניות אלחוטיות SoundCore Liberty Neo אוזניות True Wireless המיועדות לפעילות ספורטיבית. טכנולוגיית ה-BussUP המעוגנת בפטנט של אנקר מנתחת תדרים נמוכים בזמן אמת ומגדילה את צלילי הבאס עד ל-43%. האוזניות בעלות זמן סוללה של 5 שעות, כאשר טעינה באמצעות קופסת האחסון מספקת זמן סוללה של עד 15 שעות. עיצוב האוזניות בטכנולוגיית GripFit מאפשר להן לשבת בבטחה ובנוחות בתוך האוזניים מבלי ליפול, מה שמאפשר לבצע גם פעילות גופנית אינטנסיבית ללא חשש. האוזניות עמידות למים וזיעה בתקן IPX7 וניתן לשטוף אותן במים לאחר האימון. האוזניות מגיעות בצבע שחור. מחיר: 349 שקלים.

סאם בודר, מנהל פעילות אנקר ישראל, טורקיה ומרכז אסיה, אמר כי, "אני שמח להודיע על הרחבת הפעילות של חברת אנקר בישראל, כך שכעת ניתן למצוא את המוצרים ברשתות מובילות גדולות ופרטיות בפריסה ארצית. אנקר רואה בישראל שוק אסטרטגי והמטרה היא לספק מגוון רחב של מוצרינו עבור הלקוחות שלנו כאן. אנחנו פועלים כדי להמשיך ולהביא מוצרים נוספים מכל הקטגוריות של החברה – בין אם מדובר במוצרי טעינה, סאונד, מוצרים לבית החכם ועוד".  

אודות Anker Innovations

Anker Innovations נוסדה בשנת 2011 על ידי סטיבן יאנג, אשר עבד כמהנדס תוכנה של גוגל בקליפורניה ועבר להתגורר בסין. החברה מעסיקה כ-1,300 עובדים. Anker Innovations נחשבת למובילה עולמית בעיקר בזכות פיתוחים טכנולוגיים של מוצרים חכמים לרכב ולבית, מוצרי סאונד ורמקולים ניידים, אוזניות, מקרני קול, שואבי אבק רובוטיים, מצלמות דרך חכמות, מקרנים לבית וטכנולוגיות טעינה מהירה לסמארטפון, לפטופ וטאבלט.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים