2

לייקים

חברת לוריאל ישראל משיקה מותג חדש: גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע.

סדרת מוצרי לחות, הזנה וניקוי, המבוססים על פורמולות נקיות שמקורן מן הטבע.

לראשונה בישראל מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק את גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני המבוסס על פורמולות נקיות ועל רכיבים שמקורם מן הטבע!

גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני ה-MASS MARKET  הראשון בישראל הסדרה כוללת מוצרי אנטיאייג'ינג, לחות וניקוי לעור הפנים, אשר מסייעים בשיקום, הזנה, הרגעה וטיהור העור.

הפורמולות מכילות תמציות מי פרחים ושמנים אתריים אורגניים מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה מותג טיפוח פנים אורגני חדש: גרנייה Bio הכולל סדרת מוצרי לחות, הזנה וניקוי, המבוססים על פורמולות נקיות שמקורן מן הטבע. הפורמולות הינן טבעוניות VEGAN (אינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי). המותג בעל תו תקן אורגני בהתאם לתקנות קוסמוס EcocertGreenlife. הפורמולות הייחודיות מכילות את מיטב
הרכיבים מן הטבע – לבנדר, ארגן, למון גראס ועוד. מועשרים בשמנים אתריים אורגניים, שמנים מרוכזים ותמציות מי פרחים.
גרנייה Bio מצטיין באפקטיביות מרבית ומוכחת ובניחוחות ארומטיים ומרקמים מפנקים. גרנייה Bio הוא מותג ה-mass market האורגני הראשון בישראל! הנמכר בהפצה רחבה ומשווק במחירים נגישים. המותג כולל מגוון רחב של מוצרים לעור הפנים – החל מקרם אנטי אייג'ינג, קרם לחות,
קרם עיניים ועד ג'ל ניקוי הפנים ומים מיסלריים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ומותאמים לעור רגיש. כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית.

התחייבויות המותג:

  •  מאושר על ידי כל הארגונים הבינלאומיים (ECO CERT)
  • המוצרים מכילים פורמולה טבעונית (Vegan) – שאינה מכילה רכיבים שמקורם או תוצריהם מהחי.
  • אריזות המוצרים עשויות מחומרים ממוחזרים וניתנות למיחזור.
  • סחר הוגן: הרכיבים הטבעיים של המוצרים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן.
  • המוצרים מותאמים לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית. קהל היעד ופרופיל הצרכנית האורגנית (על פי מחקר לוריאל ספטמבר 2019)
  • נשים בגילאי 26-35 (בטווח גילאים זה אחוז השימוש במוצרי טיפוח פנים טבעיים/אורגניים הוא הגבוה ביותר). יחד עם זאת, הצפי הינו גם לצרכנים מטווח גילאים רחב יותר (36-45).

 

34% מקרב המשתמשות, תומכות בניהול אורח חיים סביבתי ובעלות זיקה לסגנון חיים בריא ואורגני, לפחות בתחום אחד בחייהן (מזון, בריאות, טיפוח, אופנה).

  •  רוב משתמשות מוצרי הקוסמטיקה האורגנית הן בעלות עור שומני הנוטה לפצעים (39%).
  • שליש מהנשים בישראל מדווחות על עור מעורב עד שמן.
  • אחת משלוש הדאגות העיקריות של הלקוחה הישראלית: אקנה וראשים שחורים הנובעים מעור שומני.

מה חשוב לצרכנית בעת רכישת מוצרי טיפוח פנים אורגני?
79% – התאמה לסוג העור
74% – אפקטיביות
69% – רשימת רכיבים טבעית/אורגנית למוצר
50% – מחיר נגיש

על המרכיבים
סדרות הטיפוח מבוססות על מקבץ שמנים חיוניים ואפקטיביים לעור הפנים : שמן ארגן אורגני (באלם, קרם לחות וספריי הזנה(, לבנדר אורגני (קרם פנים אנטיאייג'ינג, קרם עיניים אנטיאייג'ינג, שמן לבנדר לעור הפנים), למון גראס אורגני (ג'ל ניקוי מטהר וקרם לחות מאזן), פרח הדרדר הכחול אורגני (מים מיסלריים), שמן טימין אורגני (מי פנים מטהרים) ושורש הקונג'אק (ספוג ניקוי בוטני).

מחירים *מומלצים לצרכן לדוגמה:
קרם לחות, ג'ל ניקוי, מים מיסלריים: 44.90 ₪
קרם לחות אנטיאייג'ינג, קרם עיניים אנטיאייג'ינג, שמן פנים: 54.90 ₪
ספרי הזנה וטונר: 34.90 ₪
ספוג ניקוי קונג'אק: 12.90 ₪

במסגרת האג'נדה הסביבתית העולמית של גרנייה המושקת השבוע בכל העולם, יופי ירוק לכולם& (Green Beauty for All), המותג ישתף פעולה בישראל עם עמותת אקו-אושן, תחת המסר שמים סוף לחד-פעמי בחוף. במסגרת שיתוף הפעולה, גרנייה יתמוך בתכנית הדגל הכחול של העמותה, הפועלת להעלאת המודעות ולשמירה על סביבה ימית נקייה מפלסטיק חד פעמי. כיום פועלת התכנית ב-10 רשויות ברחבי הארץ בדגש על עובדי הרשויות המקומיות
בחופים, ובעזרת תמיכת גרנייה החזון הוא להעלות את מודעות הציבור הרחב לתופעת הפלסטיק החד פעמי בחופים ולהוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצעים
מבצעים
ביתר דייס
ביתר דייס חגיגת מבצעים | סקירה
ריאיון השבוע
001-microphone
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
רכב
רכב
תיירות ונופש
בילויי