0

לייקים

ככה תגיעי חגיגית לשולחן החג!

בפתחו של חודש תשרי ורגע לפני החגים כולנו רוצות להתרענן ולהגיע לשולחן החג במיטבינו

ככה תגיעי חגיגית לשולחן החג!

בפתחו של חודש תשרי ורגע לפני החגים כולנו רוצות להתרענן ולהגיע לשולחן החג במיטבינו

שתפו:

לקראת החגים, רונית שגב, מדענית, חוקרת עור בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור מעניקה טיפים למראה עור מטופח,  ככה תגיעי חגיגית לשולחן החג: 

1. קילוף – פילינג על בסיס חומצות אלפא הידרוקסי,  אצל הקוסמטיקאית  יסיר שכבות של תאים מתים מהשכבה החיצונית ביותר בעור, ויחשוף תאים בריאים וחיוניים יותר. כל מראה העור יהפוך לקורן יותר ומלא ברק. אבל… חשוב לזכור: פילינג משמעותי, מהסוג שנותן תוצאות טובות, לא כדאי לעשות יום יומיים לפני החג. זאת כדי לא להגיע לארוחת החג עם פנים מקולפות, או אדומות. קחי מינימום 4 ימים לפני החג כדי לקבל את מקסימום האפקט של עור מטופח וזוהר.

לקראת החגים, רונית שגב, מדענית, חוקרת עור בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור מעניקה טיפים למראה עור מטופח, ככה תגיעי חגיגית לשולחן החג:

2. העלאת רמת הלחות – בחרי בפילינג כזה המבוסס על  חומצה  לקטית. החומצה הלקטית (שייכת למשפחת החומצות האלפא הידרוקסי) מעלה משמעותית את רמת הלחות בעור. ועור רווי בלחות, נראה קורן יותר ומלא ברק.

3. עבודת בית – – אמצי תכשיר לשימוש ביתי המבוסס על החומצה הלקטית. הריכוז המומלץ – כ-10%.  בתוך כשבוע, כבר תראי שעורך נראה חי ויפה יותר, צעיר יותר למראה. תכשירים כאלה מיועדים לשימוש בשעות הערב בלבד, והם זמינים לרכישה אצל הקוסמטיקאיות.  

4. התאמה – וודאי שאת משתמשת בקרם לחות התואם לעורך. אם הקרם איננו מספיק – למשל, איננו מספק מספיק לחות לאורך כל שעות היום, מראה העור ייראה מיובש. כמו עלי פרח שקמלים. קרם לחות טוב גורם לעורך להיראות במיטבו ואפילו הקמטוטים, גם אם ישנם, פחות בולטים לעין. עם הלחות הנכונה, גם הקרם המחדש בו בחרת – יעבוד יותר ביעילות.

5. חלקיקים מחזירי אור– בבוקרו של ערב החג השתמשי בקרם לחות המכיל חלקיקים מחזירי אור, המעניקים לעורך מראה זוהר, כאילו מרחת שימר על כל הפנים. זהו ברק ייחודי ויפה כמו זה האופייני לעור מאד צעיר.  הוא נשאר על העור עד לשטיפתו, בערב, לקראת השינה. שימוש בקרם לחות מסוג זה מעניק זוהר מיידי, מבלי הצורך לעשות אף טיפול בנוסף (בשילוב עם מחדש עור ישיג תוצאה שתישמר לאורך זמן).   

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים