1

לייקים

'לאומית' מרחיבה את שעות פעילות מיון נשים במרכז לבריאות האישה בבני ברק

השירות ניתן ע"י רופאים מקצועיים בכירים מבית החולים שיבא – תל השומר

שתפו:

'לאומית' מרחיבה את שעות פעילות מיון נשים במרכז לבריאות האישה בבני ברק

השירות ניתן ע"י רופאים מקצועיים בכירים מבית החולים שיבא – תל השומר

שתפו:

 

'לאומית שירותי בריאות' מבשרת על שיפור נוסף בשעות וזמני הפעילות בבני ברק: שעות מיון נשים במרכז לבריאות האישה שבמרכז הרפואי הראשי בעיר ברח' יהודה הלוי יוארכו מידי יום עד לשעה 18:00.  השירות במיון ניתן ע"י רופאים בכירים בתחום מבית החולים שיבא – תל השומר.

מטרת הרחבת השעות היא על מנת לצמצמם ככל הניתן הגעה של נשים לבתי החולים בתקופת קורונה, הגעה שכרוכה בסיכון לחשיפה והידבקות בנגיף.

"השקענו רבות בהארכת שעות הפעילות ובהתאמתן לתקופה המאתגרת", אומר הרב פישי ויזל, ראש אשכול בני ברק, ומוסיף: "הרצון שלנו הוא לצמצם ככל הניתן הגעה שלא לצורך לבתי החולים באמצעות מתן מענה מקסימלי במרכזים הרפואיים הקרובים לבית".

לדבריו, התנהלות זו גם שומרת על בריאות הלקוחות וגם מפחיתה עומסים מבתי החולים המתמודדים עם הנגיף".

בתוך כך, 'לאומית שירותי בריאות' ממשיכה בתנופת ההתרחבות והצמיחה שלה בעיר בני ברק, הכוללת בין היתר הצטרפות רופאים חדשים, הרחבת המענה הרפואי והוספת שירותים נוספים במרכזים הרפואיים הפזורים ברחבי העיר.

במסגרת זו צירפה לאחרונה לאומית שני רופאים מומחים חדשים למרכז הרפואי חזון איש. מדובר בפרופסור גידי קורן, מומחה לרפואת ילדים מבית החולים לילדים טורנטו, קנדה. אליו מצטרף גם ד"ר יניב לוי, מומחה לרפואת משפחה מבית החולים בלינסון.

בלאומית אומרים שהצטרפותם של הרופאים החדשים מהווה נדבך נוסף בהרחבה ובשדרוג של כל המערך הרפואי שמעמידה לאומית לתושבי העיר, בדגש על מענה זמין ומקצועי של רופאים מומחים בכל התחומים הנדרשים. בלאומית אומרים כי ההנהלה הארצית והמחוזית שוקדת כל העת על ייעול ושדרוג מערכים נוספים לטובת הלקוחות, בדגש על פעילות המרכזים, קשרי קהילה ועוד.

כאמור, הרופאים החדשים מצטרפים למרכז הרפואי חזון איש, הנחשב לחדיש ומתקדם באופן מיוחד. המרכז הרפואי חזון איש הוא החמישי במספר בעיר, והוא כולל מגוון עצום של שירותים רפואיים, ביניהם: רפואת ילדים, רפואת משפחה, שירותי סיעוד, בית מרקחת ושירותי משרד.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים