0

לייקים

ענקיות הקמעונאות MIGROS, METRO ו- REWE מחפשות השקעות בישראל

החברות ייקחו חלק בכנס Europe Days 2020 שייערך ב-27 באוקטובר, שיחבר בין סטארט-אפים למשקיעים מאירופה. ״הכנס אולי וירטואלי״, אומר המארגן, ״אבל, הכסף שהענקיות מביאות עימן בהחלט אמיתי״.

שלוש מהחברות הקמעונאיות הגדולות, Migros, Metro ו- REWE מחפשות השקעות בישראל. נקודת
ההשקה בינן לבין יזמים וסטרטאפים ישראלים שמפתחים ומייצרים טכנולוגיות חדשות בתחומי
הקמעונאות והפודטק, יהיה 0Europe Days 202, כנס וירטואלי שייערך ב-27 באוקטובר שמיועד דווקא
בימי קורונה, ׳להתניע מחדש את העגלה׳ ולחבר בין יזמים/ות וחברות סטרטאפ ישראליות עם חברות
ומשקיעים מגרמניה, אוסטריה ושוויצריה.


״הכנס אולי וירטואלי״, אומר גילי צגלה, מנכ״לNovawind , יזם ומשקיע המתמחה בשווקים האירופאים
ויזם הכנס, ״אבל, הכסף שהענקיות מביאות עימן בהחלט אמיתי״. לדבריו, מדינות אירופה נמצאות מצד
אחד בלחץ תחרותי אדיר מצד סין וארה״ב שיוצר צורך בחדשנות, ובמקביל צריכות להתמודד עם האצת
תהליכי דיגיטציה עקב הקורונה. בנקודת זמן זו בדיוק, בה הן רושמות צ׳קים פתוחים לטובת הצלת
הכלכלות שלהם, חייבים להיכנס הסטרטאפים הישראלים״.


במפגש הקרוב שמרביתו מפגשי 1:1, יקחו חלק אולאף קוך, מנכ״ל ענקית הקמעונאות METRO,
הקמעונאית הגדולה באירופה והשלישית בגודלה בעולם, שיושבת על מחזור של 27 מיליארד אירו בשנה
כשאיתו תשתתף גם סילביה דודק מנהלת האקסלרטורים של מטרו, ד״ר אליאנה זמפרוגנה, CTO של
M-Industry החטיבה התעשייתית וגוף הייצור של Migros השוויצרית, עם מכירות של כ-6 מיליארד יורו
בשנה ומרקוס קונטקה, מקבוצת REWE, קמעונאית המזון מהגדולות באירופה.


״אנו מחפשים סטארט-אפים ישראלים הן להשקעה והן לשיתופי פעולה, בתחומי הפוד-טק, הקמעונאות,
IoT ובריאות דיגיטלית״, אומרת ד״ר זמפרוגנה, שמתכננת לפגוש עשרות יזמים, יזמות וסטרטאפים
במסגרת הכנס. ב-2018 השקיעה Migros בסטארט-אפ הפוד-טק הישראלי InnovoPro, שפיתחה
טכנולוגיה להפקת חלבון מחומוס ובחברת Aleph Farms, המפתחת טכנולוגיה לגידול נתחי בשר. ״אנו
בתהליך מתמיד של צמיחה, ובמיוחד בשנה הכל כך קשה הזו. אנו מחפשים השקעות ושיתופי פעולה עם
סטרטאפים שיש להם מודלים עסקיים חדשניים, חשיבה יזמית וטכנולוגיות מבטיחות״.


על פי הערכת צגלה, האורחים מחו״ל, במספר, ייצגו השנה אפשרויות עסקיות ומימון לחברות
הישראליות בהיקפים של למעלה מ- 250 מיליון אירו.


לדברי דודק, מנהלת תכניות האקסלרטורים של Metro, השנה היא מתכוונת להתמקד בסטארט-אפים
בוגרים יותר, כשהללו לא רק ייהנו מהדרכה וליווי צמוד לטווח ארוך, אלא גם יקבלו חיבור ישיר לערוצי
המכירות וההפצה של Metro, למשקיעים, וחשיפה רחבה במגוון אירועי תעשייה תחת מותג Metro,
מהלך שיחשוף אותן למאות אנשי מפתח הרלבנטיים למוצרים או לטכנולוגיות שלהן.

מרקוס קונטקה, מנהל חדשנות בתוכנית ההאצה של קבוצת REWE בווינה מחפש סטרטאפים בתחומי
המזון, קמעונאות, משקאות וקוסמטיקה. REWE היא קמעונאית מזון מהגדולות באירופה. היא בעלת 6
חברות בנות בתחומים צרכניים שונים ורשת ״עשה זאת בעצמך״ (מעל 15,000 סניפים) ו-9 חברות בנות
בתחום התיירות (מעל 2400 סניפים) ברחבי אירופה.


״זה הזמן הנכון להתחבר לחברות ומשקיעים שמחפשים דווקא כעת חדשנות חוץ ארגונית כמנוע צמיחה״
אומר צגלה. לדבריו, בחלק גדול מהחברות האירופאיות המשתתפות, מכינים בימים אלה חבילות סיוע
מיוחדות על מנת לאפשר המשכיות בפעילות העסקית ולגשר על חוסר היכולת לטוס ולהיפגש פנים אל
פנים. הוא מעריך כי במפגש הקרוב ייסגרו לא מעט שיתופי פעולה.


לפרטים והרשמה: באתר בית העסק
לסטרטאפים ויזמים/ות מוצע מחיר מיוחד של 149 שקלים – עד גמר המלאי, במקום 399 ש״ח (לפני מע״מ
ועלות כירטוס).

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ענקיות הקמעונאות MIGROS, METRO ו- REWE מחפשות השקעות בישראל. סקירה דוסיז צרכנות
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
מבצעים
מבצעים
ביתר דייס
ביתר דייס חגיגת מבצעים | סקירה
ריאיון השבוע
001-microphone
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
רכב
רכב
תיירות ונופש
בילויי