0

לייקים

רשת הסופרמרקטים 'ויקטורי' נכנסת לראשונה לדואר: זכתה במכרז להפעלת סוכנות דואר בתוך הרשת

הסוכנות הראשונה תהיה בקניון עכו ותשרת את תושבי האזור

רשת הסופרמרקטים 'ויקטורי' נכנסת לראשונה לדואר: זכתה במכרז להפעלת סוכנות דואר בתוך הרשת

הסוכנות הראשונה תהיה בקניון עכו ותשרת את תושבי האזור

שתפו:

חברת דואר ישראל  הודיעה כי רשת הסופרמרקטים 'ויקטורי' זכתה במכרז להפעלת סוכנות דואר בתוך הרשת. הסוכנות הראשונה תיפתח בקרוב בסניף 'ויקטורי' בקניון עכו ותשרת את תושבי עכו והסביבה. חברת דואר ישראל מציעה בשנה האחרונה מודל ריטייל חדש של "סוכנות בתוך חנות", המציע מגוון רחב של שירותי דואר בתוך רשתות גדולות ובינוניות. רשת ויקטורי מצטרפת לרשתות נוספות אשר פתחו לאחרונה סוכנויות דואר בסניפיהן בהן: רמי לוי בקניון עטרות בירושלים, מגה בעיר / יינות ביתן בחדרה וברעננה, צומת ספרים בנתניה, קינג סטור בבאר שבע, ביג שופ בירושלים, כפר השעשועים בשדרות ועוד.           

שמעון פסח, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות והדואר בחברת דואר ישראל אמר "שיתוף הפעולה עם רשתות קמעונאיות שיצרנו בשנה האחרונה מאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את פעילות הדואר, תוך שיפור השירות ללקוחות ויצירת ערך, הן ללקוחות והן לאותם עסקים אליהם אנו חוברים. כיום חברת דואר ישראל היא הרשת הקמעונאית  הגדולה בישראל, עם מעל 1,300 נקודות שירות ברחבי הארץ, וזאת בעקבות שיתוף הפעולה שביצענו עם מאות עסקים קטנים למסירת דברי דואר רשום וחבילות מחוץ לסניפי הדואר. מהלך זה שיפר משמעותית את השירות ללקוחות ואת שביעות הרצון שלהם, כאשר אותם עסקים נהנים ממופע קהל עצום של לקוחות הדואר, לרבות לקוחות חדשים שטרם נחשפו אליהם קודם".

אייל רביד, מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי מסר "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם דואר ישראל שיאפשר לנו להרחיב את מגוון שירותינו גם לתחום הדואר. אנו רואים סינרגיה רבה בפעילותנו עם פעילות דואר ישראל כאשר הכנסת סוכנות דואר לתוך סניף הרשת בעכו תאפשר לנו ליהנות מטראפיק גבוה יותר בתקופה זו, בשילוב הצעת ערך גבוהה יותר ללקוחות עם מגוון רחב יותר של שירותים ומוצרים במקום אחד".     

סוכנות הדואר הראשונה, אשר תיפתח בקרוב ברשת ויקטורי בקניון בעכו, תפעל שישה ימים בשבוע בשעות ממושכות, ותיתן מענה לתושבי עכו והאזור, לרבות לקוחות פרטיים ועסקיים. בסוכנות הדואר יינתנו מגוון שירותי דואר ושירותים פיננסיים באמצעות שני דלפקי שירות, כגון: ביצוע תשלום חשבונות, העברת בעלות רכב, משלוח וקבלת דואר רשום וחבילות, משלוח לחו"ל, רכישת כרטיסים נטענים, הפקדת כספים לכל בנק בארץ, העברת בעלות רכב, הנפקת רישיונות ועוד. ניתן יהיה להזמין תור מראש לסוכנות באמצעות האפליקציה של דואר ישראל או באתר האינטרנט של החברה.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים