ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-135.4 מיליון ש"ח, גידול של כ-23.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד
גידול של כ-77.1% ברווח הגולמי ברבעון שהסתכם לסך של כ-45.6 מיליון
ש"ח בהשוואה לסך של כ-25.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
עליה של 309% ברווח התפעולי ברבעון שהסתכם לסך של כ-20.9 מיליון ש"ח, לעומת כ-5.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בסך של 16.3 מיליון ש"ח לעומת 45 אלפי ש"ח ברבעון המקביל אשתקד עמיר משה מונה למנכ"ל ברימאג ונכנס לתפקידו בחודש מאי החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של 40 מיליון ש"ח
עמיר משה, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון עם תוצאות מצוינות והמשך צמיחה
בכל הפרמטרים התפעוליים. אנו ממשיכים לפעול להרחבת רשת החנויות הקמעונאית "מטרו" ונכון להיום
כבר פועלים 13 סניפים ברחבי הארץ . הרשת מחזקת את הזיקה של ברימאג ללקוחותיה ואת הקשר עם
היצרנים, תוך הרחבת ערוצי המכירה וחיזוק מותגי החברה ומוצריה ולפי התכניות עתידה בשנים הקרובות
להגיע לעשרות חנויות בפריסה ארצית רחבה. אני שמח על ההזדמנות להוביל את אחת החברות הגדולות
והיציבות בענף מוצרי החשמל ולתרום מניסיוני להמשך שימור מעמדה המוביל תוך המשך פיתוח הפעילות
גם לכיוונים נוספים."
ההכנסות ממכירות וממתן שירותים ברבעון הסתכמו בכ-135.4 מיליון ש"ח, גידול של כ-23.8%
לעומת כ-109.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. בתחום המוצרים הביתיים חל גידול של כ-
26.5 מיליון ש"ח ובתחום המערכות המסחריות חל קיטון בסך של כ-0.4 מיליון ש"ח.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לסך של כ-45.6 מיליון ש"ח (כ- 33.7% מהמכירות), גידול של כ-
77.1% לעומת כ- 25.7 מיליון ש"ח (כ-23.6% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע
בעיקרו מהעלייה במחזור המכירות בתחום המוצרים הביתיים וכן כתוצאה מפעולות שהחברה נקטה
במסגרת ההתמודדות עם השפעות נגיף הקורונה.
הוצאות המכירה ברבעון הסתכמו לסך של 17.6 מיליון ש"ח לעומת 15 מיליון ש"ח ברבעון המקביל.
הגידול נובע מגידול בשכר עבודה ונלוות בסך של כ-1.1 מיליון ש"ח, מגידול בהוצאות פרסום וקידום
מכירות, נטו, ועמלות מכירה בסך של כ-1.1 מיליון ש"ח ומגידול בהובלה ללקוחות בסך של כ-0.6 מיליון
ש"ח.
הוצאות הנהלה ברבעון הסתכמו לסך של כ-7.2 מיליון ש"ח לעומת 5.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל
אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מגידול בהוצאות שכר עבודה ונלוות בסך של כ-0.9 מיליון ש"ח.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-20.9 מיליון ש"ח (כ-15.4% מהמכירות) לעומת כ-5.1 מיליון ש"ח
(כ-4.8% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-309%.
הוצאות המימון, נטו ברבעון הסתכמו לסך של כ-2.2 מיליון ש"ח לעומת 2 מיליון ש"ח בתקופה
המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-16.3 מיליון ש"ח לעומת כ-45 אלפי ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
ההון העצמי של החברה ל-31.03.2021 הסתכם בכ-239.9 מיליון ש"ח לעומת 223.6 מיליון ש"ח ליום
31.12.2020. השינוי בהון העצמי נובע מהרווח הכולל לתקופה בסך של כ-16.3 מיליון ש"ח.
תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם לסך של 12.1 מיליון ש"ח לעומת תזרים
מזומנים שנבע מפעילות שוטפת בתקופה המקבילה שהסתכם לסך של כ-26.7 מיליון ש"ח.
למותגים DELONGHI, BRAUN, BEKO, KENWOOD ו-LG (אשר מהווים מעל 80% ממחזור
הקניות והמכירות של החברה) לא קיים שווי מאזני בספרים.