גרנייה למען איכות הסביבה

גרנייה למען איכות הסביבה. סקירה דוסיז צרכנות

יופי ירוק וחופים נקיים מפלסטיק חד פעמי
מותג הטיפוח 'גרנייה' מעמיק את מחויבותו ליופי ירוק ולים וחופים נקיים מפלסטיק חד פעמי,
הפעם במהלך שמערב את הצרכנים:

יתרום 50,000 ₪ מסך מכירות המותג בסופר-פארם
בשבועיים הקרובים, לטובת הפחתת פלסטיק חד פעמי בחופים

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מעמיק את מחויבותו לקידום "יופי ירוק" – האג'נדה הסביבתית של גרנייה
למען כדור הארץ. במסגרת זו יתרום 50,000 ₪ מסך מכירות המותג בסופר-פארם בשבועיים הקרובים (1
₪, על כל מוצר של המותג שיירכש ברשת סופר פארם, עד 50,000 ₪). התרומה תועבר לעמותת
אקואושן עמה גרנייה בשיתוף פעולה מתמשך, הפועלת לקידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל.
מהלך זה הינו צעד נוסף בתכנית הקיימות העולמית של גרנייה "יופי ירוק" (GREEN BEAUTY), אשר באה
לידי ביטוי בהפחתת הפלסטיק באריזות המותג (מעבר לאריזות ממוחזרות וניתנות למיחזור), מעבר
לרכיבים ירוקים וסביבתיים יותר, שיפור מערך ההפצה כדי להפחית פליטות פחמן ועוד שורת צעדים. לצד
זאת, גרנייה מעודד גם את הצרכניות והצרכנים להפחית שימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו
מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי ובכך מבקש להעלות את המודעות הציבורית
לקיימות ואיכות הסביבה.


במהלך חודש דצמבר ובסמוך ליום המחזור של ישראל שיחול ב-8.12, ייצא גרנייה בקמפיין רחב בישראל,
בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את מודעות הציבור
לשמירה על הסביבה תוך התמקדות בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים. הקמפיין החדש הוא נדבך נוסף
בשיתוף הפעולה המתמשך של המותג עם עמותת אקואושן שהחל ב-2020. בתחילת השנה הושק לראשונה
הקמפיין הסביבתי תחת המסר "שמים סוף לחד-פעמי בחוף" בכיכובה של מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת
המותג בישראל.


לדברי אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל: "המטרה שלנו היא לקרב את נושא הקיימות –
לכולם. עשינו זאת עם השקת מותג גרנייה ביו, מותג אורגני לחלוטין, ובמקביל אנו מפחיתים את כמות
הפלסטיק באריזות ועושים שימוש בפלסטיק ממוחזר וניתן למיחזור. באמצעות פרויקט 'יופי ירוק לכולם',
אנחנו מזמינים את הציבור לקחת חלק בפרויקט החשוב הזה ולתרום לפעילות שתוביל באופן ישיר לשמירה
על איכות הסביבה ולחופים נקיים יותר מפסולת פלסטיק חד-פעמי, אשר פוגעת הן בבעלי החיים הימיים,
היבשתיים ובבני האדם".

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: ""כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל
הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. מותג גרנייה השיק את תוכנית הקיימות העולמית שלו
בעולם ובישראל ואנו מעודדים ומשתפים פעולה ביישום תכנית זו. בחרנו לשתף פעולה עם מותג גרנייה
אשר לו ערכים דומים לפעילותנו ואשר שם לו מטרה לצמצם את השימוש בפלסטיק, הן במוצריו והן
באמצעות העלאת מודעות הציבור."


מבצע התרומה יתקיים בין התאריכים 2.12.2021 עד 15.12.2021 (מוגבל ל-50,000 יח')תקף לכלל מוצרי

הצריכה של המותג גרנייה ותקף לכל סניפי רשת סופר פארם ואתר האונליין.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים