הדרמטולוגית – ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS

הדרמטולוגית - ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מונתה כיועצת של מותג הטיפוח הבינלאומי L'ORÉAL PARIS. סקירה דוסיז צרכנות

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, נבחרה ע"י מותג טיפוח
הפנים מס' 1 בעולם לוריאל פריז כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג
בישראל.

במסגרת זו תלווה דר' איזמן נלקנבאום את המותג מהזווית
הדרמטולוגית ותשמש כיועצת הסברה בתחום טיפוח העור בכלל והאנטי-
אייג'ינג בפרט.


ד"ר איזמן מומחית לרפואת עור, לוקחת חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ
ובחו"ל. כמו כן היא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי
מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ, ומנהלת
תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.


ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מסרה על המינוי : "אני גאה להיות הפנים
המקצועיות של מותג בינלאומי הנחשב למוביל בתחומו בעולם. לוריאל פריז
ידוע כמותג המשקיע משאבים רבים במחקר מתקדם ופיתוח על מנת לספק
לצרכנים את המוצרים הטובים והאפקטיביים וזאת בזכות מחקרים, מעבדות
וידע של למעלה מ- 120 שנה אשר הצליחו ליצור מותג איכותי וחדשני עם ליין
מוצרים מגוון המתאים לכל סוגי העור".


לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "לוריאל הציבה
לעצמה כמטרה עליונה לשים את המדע והבריאות של הצרכנים במרכז. הדרך
שלנו מאוד ברורה: זה מתחיל בייצור מוצר יעיל שנותן תוצאות גלויות מבלי
להתפשר על בטיחות עור הפנים וממשיך בהסבר המדע הרלוונטי העומד
מאחורי המוצרים שלנו.

שיתוף הפעולה עם דרמטולוגית מובילה מומחית
בטיפוח עור הוא מפתח עבורנו ואנחנו מאמינים כי ד"ר איזמן נלקנבאום תוכל
להנגיש את הצד המדעי של המוצרים היעילים שלנו לצרכנים ולהסביר כיצד
פועלים הרכיבים שבהם, מה תפקידם ומה התועלת שלהם."


עוד מסר נקש: "היום יותר מתמיד במשבר בו אנו חיים, מותג צריך להיות בעל
אמינות ולספק הוכחות. הצרכנים של היום מחפשים הסברים ומידע באשר
לרכיבים במוצרים בהם הם משתמשים.

החיבור של לוריאל פריז לדרמטולוגית
מקומית מובילה נועד כדי להנגיש לצרכנים הישראלים את ההסבר המדעי
שמאחורי הפורמולות והאפקטיביות של הרכיבים הפעילים במוצרים שלהם.
חברת לוריאל פריז מתבססת כבר שנים על מדע ויעילות מוכחת, התווספותה
של ד"ר גילה איזמן היא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק עוד יותר את הפן
המחקרי והמדעי של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים".

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים