היוונים יצטרכו לשנות את שמם- הניצחון של רשת ג'מבו סטוק הישראלית אל מול JUMBO היוונית

היוונים יצטרכו לשנות את שמם- הניצחון של רשת ג'מבו סטוק הישראלית אל מול JUMBO היוונית. סקירה דוסיז צרכנות

JUMBO היוונית תוכל להיכנס לישראל רק
תחת לוגו ושם חדש אשר יבדיל בינה לבין
ג'מבו סטוק הישראלית,

את הלוגו העולמי
שלה תשנה לצורך הכניסה לישראל ואת
קמפיין החוצות ברחבי הארץ שהשיקה
לאחרונה תוריד,ואילו רשת ג'מבו סטוק לא
תשנה את ששת הלוגואים בהם משתמשת

היום נחתם הסכם פשרה בין שתי הרשתות ג'מבו סטוק, בבעלות רועי
ונונו, וJUMBO היוונית וקבוצת פוקס של הראל ויזל, במסגרתו רשת
ג'מבו סטוק לא תשנה את ששת הלוגואים השייכים לה:

במסגרת ההסכם, JUMBO, הרשת החדשה מיוון תוכל להיכנס ארצה
רק במידה ותשנה את הלוגו העולמי ותוסיף את המילה GREECE ללוגו בצירוף דגל יוון:

זאת על מנת להבדיל בין המותג הישראלי המוכר לבין המותג היווני ולמנוע הטעיה צרכנית.

רועי ונונו, מייסד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת ג'מבו סטוק, מסר היום: "אני היום מודיע
שתמו המחלוקות.
רשת ג׳מבו סטוק הישראלית שהקמתי לפני 6 שנים וכה אהובה על הקהל הישראלי
תישאר כפי שהיא עם סמליה ומותגיה ותמשיך לצמוח ולרגש את הצרכן הישראלי
בחוויית קניה של מוצרים באיכות מקסימום ובמחיר מינימום. אני חושב שהגענו לסיכום

הוגן עם ג׳מבו היוונית וקבוצת פוקס בו הסכמנו על כניסתם לישראל תחת לוגו חדש ושם
חדש אשר יבדיל בין ג׳מבו הישראלית לבין ג׳מבו היוונית, ובכך מנענו בלבול צרכני
לקהל הישראלי. כעת כשזה מאחורינו נשמח לתת לקהל הישראלי ליהנות מחגיגה של
תחרות הוגנת."

הצדדים התחייבו לעשות את מירב המאמצים לבידול ולהבחנה ברורה בין שני המותגים
השונים, על מנת לא לגרום להטעיית הצרכנים.


משרד עורכי הדין שליווה את צ'אק בס בע"מ: עוה״ד דפנה פישר ממשרד גדעון פישר ושות׳
ועוה״ד ארז הרכבי.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים