הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2022

הנהלת תחרות האפי מכריזה על העולים לגמר

לשלב הגמר בתחרות האפי 2022 הגיעו 53 מהלכים אשר יתחרו ב- 21 קטגוריות.
בין החברות הבולטות בגמר: תנובה, אסם-נסטלה, קבוצת לאומי, שירותי בריאות כללית,
max פיננסים עוד.


הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס הענקת הפרסים ב- 13 לנובמבר

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2022, במהלכו בחן צוות שופטים את המהלכים שהגישו החברות הגדולות במשק והוכרזו העולים לגמר על ידי הנהלת תחרות האפי – איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי"ל. לתחרות הוגשו השנה 77 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 13 משרדי פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, בורודה קפלן, ברוקנר יער לוי, גדעון עמיחי | No, No, No, No, No, Yes, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, טינק, לם מרגלית, מנצ', פרה כחולה, קבוצת McCann, ראובני פרידן IPG, Dentsu Isreal, Lead Ogilvy.

שלב א' של השיפוט נערך השנה לראשונה במפגש של כמה צוותי שיפוט, ולא בשיפוט יחידני כבעבר, וזאת בעקבות המלצת ועדת האפי בראשות אילן סיגל מנכ"ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי.


בראש כל צוות עמד יו"ר שניהל את הדיון, השופטים אשר התבקשו לגלות בקיאות במועמדויות הביעו את עמדתם, ולאחר מכן שפטו את העבודות מבלי לחשוף את הציונים שניתנו.
העבודות שהוגשו לתחרות האפי כללו את הרעיון הגדול והמהלכים האסטרטגים שנעשו מסגרת הפעילות השיווקית, הצגת נתונים, מטרות וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך.
מבין 77 המהלכים שהוגשו השנה, נבחרו לשלב הגמר 53 מהלכים, אשר יתחרו ב-21 קטגוריות, בהן הקטגוריה היוקרתית "Effie Platinum – Sustained Success" – אפקטיביות שיווקית לאורך שנים.

ב- 24/10/2022, תתכנס נבחרת מנכ"לים של החברות המובילות במשק בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות, והיא תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר בקטגוריית
"Effie Platinum Sustained Success".

גם השנה יערך שיפוט שלב ב' במפגשי שיפוט ייעודיים, ב- 27/10/2022. במסגרת השיפוט, יפגשו השופטים פנים אל פנים בצוותי שיפוט ויקיימו דיונים סביב המהלכים שעלו לשלב הגמר. בסופם של הדיונים כל שופט ינקד את המהלכים בקטגוריות השונות. .לאחר שיפוט שלב ב' ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie – מהלך השיווק והפרסום של השנה.

טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים ב- 13 לנובמבר באולם האירועים "שבע", ת"א ואמורים להשתתף בו מנכלים בכירים במשק, אנשי שיווק ופרסום ונציגי התקשורת והמדיה.

ה- Effie הינה תחרות בינלאומית יוקרתית, והיא מתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם. התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה- 21 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים