הרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח

20 שנה של מצוינות בשירות: החלה ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של ישראל

בציון שני עשורים של קידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי, מי הארגון שיצטיין בהענקת שירות השנה?

המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, הפועל לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי, הכריז על
פתיחת ההרשמה לתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2023. התחרות מתקיימת זו השנה ה-20
ברציפות והינה תחרות השירות וחווית הלקוח המובילה בישראל, שמטרתה קידום והעלאת המודעות
לשירות מצוין, לצד הוקרת הארגונים שביצעו מהלכים בולטים בתחום. מידי שנה ארגונים מובילים במשק
הישראלי שהנהיגו מהלכים לשיפור מערך השירות שלהם מגישים את מועמדותיהם לזכייה בקטגוריות
השונות. השנה יושקו שתי קטגוריות ייעודיות חדשות בתחרות, "שירות ביציאה ממשבר" ו"שירות בעולם
המוקדים". קטגוריות אלו מתווספות לקטגוריות הקיימות, במסגרתן ארגונים אשר הובילו מהלכים לשיפור
השירות וחווית הלקוח במהלך חמש השנים האחרונות, יוכלו להגיש מועמדות לזכייה בקטגוריה
הרלוונטית.


השנים האחרונות היו לא פשוטות והביאו עימן אתגרים רבים, חוסר וודאות ולא מעט משברים כלכליים,
פוליטיים, מלחמות והשפעות אקלים הרסניות. במציאות המשתנה ללא הרף תוך ברצון להשיג שיקום
מהיר, חזרה בטוחה לשגרה, פריחה ושגשוג, ארגונים נאלצו בצורה מהירה ויצירתית להתאים ולשכלל את
מערכי שירות הלקוחות וחווית הלקוח שלהם לאתגרים, לצרכים המשתנים ולדרישות החדשות של
הצרכנים. גם במהלך השנה החולפת נעשו מהלכים משמעותיים לשיפור חווית השירות בקרב ארגונים,
זאת במטרה לחזק את מערכת היחסים עם הלקוחות ולהחזיר תחושה של יציבות.


שתי הקטגוריות החדשות מתווספות לקטגוריות הקיימות בתחרות, ביניהן: השירות כשותף אסטרטגי,
הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד (Employee Experience), פרסונליזציה ובניית מסעות
לקוח מותאמים, פשטות בשירות, שירות בעולם העמותות – שינוי גדול מתחיל כאן, שירות במגזר הציבורי
ועוד. מבין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות ניתן למצוא את ישראכרט, פתאל, ביטוח ישיר,
מנורה, הכשרה חברה לביטוח, שטראוס, מי עדן, שיבא, איכילוב, מכבי, כללית, מאוחדת, Max ,אלעל,
קבוצת ח.י , עריית שדרות, עריית ראשון לציון, משרד התחבורה, שלמה Sixt ועוד.


המהלכים המוגשים לתחרות יכולים להיות מהלכים רחבים עם השפעה אסטרטגית על הארגון לצד
מהלכים נקודתיים המשפרים את השירות וחווית הלקוח באחת מנקודות הממשק מול הלקוחות.
ההרשמה צפויה להסגר ב-28 בפברואר , כאשר הגשת העבודה אודות המהלך תתאפשר עד ה – 1.3.23
ולאחריה תפורסם רשימת המתחרים בכל קטגוריה ויערכו שני סבבי שיפוט. השיפוט יעשה על ידי צוות
שופטים מומחים בתחום השירות וחווית הלקוח ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, נושאי משרה בכירה, אנשי
יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה. טקס הכרזת הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במסגרת
כנס שירות וחווית לקוח אשר יתקיים בחודש מאי 2023.


זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול, אמר: "על אף תקופה לא פשוטה ומציאות מורכבת, ארגונים
רבים נענו לאתגר, גילו חוסן, הצליחו לייצר פתרונות יצירתיים ולענות על ציפיות הלקוחות שהשתנו ללא הרף. נושא שירות הלקוחות וחווית הלקוח ממשיך להיות בלב הצמיחה של ארגונים ותחרות שירות וחווית
לקוח השנתית של המי"ל ממשיכה להוות הזדמנות מצוינת לקידום התחום, תוך הוקרת הארגונים
שפועלים ללא הרף על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר. מדי שנה התחרות חושפת ומקדמת
פתרונות יצירתיים, מהלכי חשיבה מקוריים ושינויים פורצי דרך. לאור הצלחות העבר, יהיה מעניין לגלות
כיצד הארגונים בישראל יתעלו על מהלכים מוצלחים אחרים באמצעות מהלכים חדשניים ומקוריים
שיתחרו על התואר הנחשק בקטגוריות השונות בתחרות הקרובה".

תמונת אילוסטרציה

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים