הכנסות לרבעון: 1.073.8$ מיליארד. מנועי הצמיחה:
לקוחות חדשים וגידול בהוצאות הלקוחות הקיימים
חברת זום (NASDAQ: ZM)הודיעה על תוצאות הרבעון הראשון לשנת הכספים 2023 שהסתיים ב-30
באפריל 2022: הכנסות הרבעון עמדו על 1.073.8 מיליארד דולר – עלייה של 12% לעומת רבעון מקביל
בשנה שעברה. מספר הלקוחות ש׳תרמו׳ כל אחד להכנסה של מעל מאה אלף דולר קפץ ב-46% לעומת
השנה שעברה והגיע ל-2916 לקוחות. בסוף הרבעון הראשון לזום היו קרוב ל-199 אלף לקוחות ארגוניים –
עלייה של 24% בהשוואה לרבעון מקביל בשנה שעברה.
אריק יואן, מייסד ומנכ״ל זום: "השקנו ברבעון הראשון את ה-Zoom Contact Center (מרכז שירות
הלקוחות) החדש שלנו, את ה׳לוח הווירטואלי׳ המחיק ואת כלי הניתוח למנהלים ולאנשי מכירות – ה-Zoom
IQ, תוך שאנו מדגימים את המיקוד המתמשך שלנו לחיזוק חוויית הלקוח ולקידום העבודה ההיברידית. אנו
מאמינים שהפתרונות החדשניים שלנו ירחיבו אף יותר את ההזדמנויות שיש לנו בשוק לצמיחה ולהתרחבות
יחד עם הלקוחות". לדברי יואן, ההכנסות של הרבעון הראשון הונעו על ידי הצלחה מתמשכת של כמה
טכנולוגיות, דוגמת Zoom Phone (שצבר 3 מיליון משתמשים ברבעון), Zoom Rooms וגרסת ה-
Enterprise. ״שמרנו על רווחיות גבוהה ותזרים מזומנים״, הדגיש יואן.