לקראת ראש השנה – חברת סופרבוס וארגון 'לתת' בשת"פ מיוחד חברת סופרבוס וארגון 'לתת' הפועל לצמצום העוני בישראל, יוצאות בשיתוף פעולה מרגש ומיוחד לטובת גיוס – 200,000 ארוחות חג אותן יחלקו למשפחות, קשישים וניצולי שואה הסובלים מאי ביטחון תזונתי מרחבי כל הארץ
'סופרבוס' וארגון 'לתת' יוצאים בקריאה משותפת לציבור הישראלי: "המטרה החשובה שלנו היא לוודא שכלל האזרחים במדינה, ללא יוצא מן הכלל, יציינו ויחגגו את ראש השנה בכבוד , עם שולחן מלא בכל טוב. עזרו
לנו להגיע ליעד ולגרום לכולם לחוות חג שמח ומשמח שבו אף אחד לא נותר רעב."
ארגון 'לתת ' הפועל לצמצום העוני ואי ביטחון תזונתי לאורך כל השנה, מצליח יחד עם רשת של 210 עמותות שותפות, להגיע ולסייע לכ95,000- משפחות וקשישים בישראל, המתמודדים עם עוני ומצוקה כלכלית .
בימים אלו, לקראת החגים, שואף הארגון להרחיב משמעותית את פעילותו ואת היקף הסיוע, על מנת לתת מענה לאותן משפחות, וגם לבקשות נוספות רבות המתקבלות בתקופה זו של השנה.
על מנת לעזור לארגון להגיע ל – 200,000 ארוחות חג שיחולקו בכל הארץ, התגייסה חברת 'סופרבוס' ויצאה בשיתוף פעולה מיוחד עם הארגון, במסגרתו מעניקה שטחי פרסום בתרומה מלאה. החל מהזירה הדיגיטלית של החברה, הכוללת עמודים ברשתות החברתיות, אתר הבית ועוד, בנוסף לשילוט שמופיע על גבי צי האוטובוסים של החברה.
המודעות נעשו בשיתוף חברת בלומנטל מדיה, המתמחה בפרסום ושילוט על גבי אוטובוסים, עוסקת בפרסום ומדיה ושילוט לכל סוגיו ונרתמה גם השנה לטובת קמפיין הגיוס החשוב, בתרומה מלאה.
עלות משאבים אלו עשויה להגיע למאות אלפי שקלים בשל היכולת שלהם לחשוף בכל יום מאות אלפי אזרחים למטרה החשובה, לעודד אותם להירתם ולתרום.